User Tag List

16 sonuçtan 1 ile 16 arası

Konu: Motor degişikliğini ruhsata işletme konusunda kesin bilgisi olan varmı ?

  1. #1

    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.530
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Motor degişikliğini ruhsata işletme konusunda kesin bilgisi olan varmı ?

    Arkadaşlar aracıma d16 veya b16 motor swaplamak istiyorum kaçak göçek degil resmi olarak binmek nietindeyim.
    acaba bu konuda kesin bilgisi olan varmı ? işlenebiliyormu ?
    yoksa işletme mevzusu bittimi ?
    kulaktan dolma degilde kesin bilgisi olanlarda yardımcı olursa sevinirim
    tşkler

  2. #2
    Kakus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Geçenlerde bi konu açılık oldukça detaylı şeyler yazılmıştı. Bi gözgezdir istersen forumlara.

  3. #3

    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.530
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    baktım göremedim link varsa paylaşırmısın

  4. #4
    RottingChrist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    44
    Şehir
    Türkiye / İstanbul
    Mesaj
    3.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben de merak ediyorum. link lütfen.

  5. #5
    mar1lyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.119
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hacim değişmiyosa işler daha basit diyebiliyorum yani en azndan proje vs gibi işlerle uğraşılmıyomuş yanlışım warsa düzeltir arkadaşlar zaten
    yani b16 içine 1,92lt stroker çok gzel olur ef kilosunda

  6. #6
    hakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    KONYA
    Mesaj
    523
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende merak ediyorum tam bir bilgimiz yok konuyla.ama hacim artışı yapılamıyor,işlenmiyor diye biliyorum.işletenlerde oluyor proje falan çiziliyormuş vs..
    ama net bir bilgi veren yok.

  7. #7
    Alican - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.361
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hasan abi detaylı yazmıştı.

    motor ya ithal olacak yada sahiplik belgeli yanı tr de plakası çıkmış hurdaya ayrılmış motor satış sözleşmesi ile adınıza noterden satılmış bir blok olmalı.hurdacı faturası ile stok affından alınan bloklar emniyetde kriminale gidiyor numara altında daha önce silinmiş numara varmı bakılıyor filan 2 ay sürüyor bu işlemde adamınız yoksa tabi.birde faturayı kesen hurdacının maliye incelemesinden geçmiş ve stok afından blok faturası kesebilir iznini almış olması gerekiyor faturaya maliye evraklarınıda eklemeli olabilmesi için ama sonrasıda eziyetli yukarıda görüldüğü üzere.
    projenize başlamadan önce hedefi seçerken aracınız kaç cc kaç bg bunun ya bg olarak yada hacim olarak %30 unu geçmemeniz gerekiyor.yoksa proje TSE den onaylanıp gelmiyor..

  8. #8
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hacim önemli değil önemli olan güç artışı hacim artışı tsenin proje çiziminde şu an önemli değil %30du sanırım bnuun üzerine güç artışı olmuyor galiba
    körler sağırlar

  9. #9
    imhotep - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kw olayına bakıyorlar bildigim kadarıyla. ben vti komple motor koymustum sahiplik belgeli hiç sorun olmadı
    Fedakarlık yoksa zaferde yoktur.

  10. #10

    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.530
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar benim aracımın motoru 1.4 d14a1
    üzerine ya d16 ies motoru yada b16 vti motoru koymak istiyorum
    şimdi koymak istedgim 2 motorda 1.6 yani hacim olarak kagıt üzerinde aynı cc de
    bu iki motor da % 30 detayında aynı statüdemi oluyor ?

  11. #11
    RUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı by_BuRoCk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar benim aracımın motoru 1.4 d14a1
    üzerine ya d16 ies motoru yada b16 vti motoru koymak istiyorum
    şimdi koymak istedgim 2 motorda 1.6 yani hacim olarak kagıt üzerinde aynı cc de
    bu iki motor da % 30 detayında aynı statüdemi oluyor ?
    1,396 cc x 1.3 = 1.815cc yi geçmeyen hacime sahip bir motor işletebilirsin. 2 sene önceki yönetmelikle şimdiki aynımı bilmiyorum ama eskide durum şöyleydi;

    İşleteceğin motor yine aynı marka motor olmak zorunda ( honda ya honda)
    Aracın eski motoru benzinliyse yeniside yine benzinil olacak.
    Hacim olarak mevcut kapasitenin %30 unu geçmeyecek.

    Son durum nedir bilmiyorum, zira başka marka arabaların motorlarını işletmeye izin varmı yokmu..vs

  12. #12

    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.530
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RUN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1,396 cc x 1.3 = 1.815cc yi geçmeyen hacime sahip bir motor işletebilirsin. 2 sene önceki yönetmelikle şimdiki aynımı bilmiyorum ama eskide durum şöyleydi;

    İşleteceğin motor yine aynı marka motor olmak zorunda ( honda ya honda)
    Aracın eski motoru benzinliyse yeniside yine benzinil olacak.
    Hacim olarak mevcut kapasitenin %30 unu geçmeyecek.

    Son durum nedir bilmiyorum, zira başka marka arabaların motorlarını işletmeye izin varmı yokmu..vs
    yani bu demek oluyorki b16 yıda d16 yıda rahatlıkla işletebilirm dogrumu ?

  13. #13
    vtecburhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Türkiye Edirne-konya
    Mesaj
    1.398
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2 defa ruhsata işletme işi yaptım
    her ıkısındede b16-d16-d14 sadece bu koda bakıyorlar yanı b16 dan sonra gelen numaraların hıc onemı yok sadece b16 kısmı tutsun yetrlı eger tutuyorsa 1 gunde işlenıyor sıkıntı yok

    ama sen motor degıstırceksın bunun için işi iyi bilen ve saglam bı sıgortacı bulman lazım yanı iş tanıdıkta bıtıyor yıne

  14. #14
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hem güç Hem cc olarak cok yüksek artırıma gidemssiniz

    1.4 orjin motorun varsa 1.6 rahatlıkla işletirsin

    fakat senden öncelikle şunu isterler eger EF kasasında oem olarak fabrika cıkışı o motor varsa işin kolay

    ama benim ki gibi bir iş yapıcaksan sadece proje ilem kurtaramassın

    TSE ye gitti benim arabam ordan orya dünya ugrştım

    hee şimdiki aklım olsa hayata ugraşmaz 1.6 işletirdim oda ayrı bir olay
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  15. #15
    CGTY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.926
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O kadar zahmete B16 yakışır.
    Alıntı R-Turbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Lanet olası sokak yarışçıları...
    dekagrup.sahibinden.com

    instagram.com/cagataycora

  16. #16

    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.530
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hem güç Hem cc olarak cok yüksek artırıma gidemssiniz

    1.4 orjin motorun varsa 1.6 rahatlıkla işletirsin

    fakat senden öncelikle şunu isterler eger EF kasasında oem olarak fabrika cıkışı o motor varsa işin kolay

    ama benim ki gibi bir iş yapıcaksan sadece proje ilem kurtaramassın

    TSE ye gitti benim arabam ordan orya dünya ugrştım

    hee şimdiki aklım olsa hayata ugraşmaz 1.6 işletirdim oda ayrı bir olay
    kardeş sen bu konuda baya deneyimlisin biliosunuz ef kasanın tr de olmayan b16 versiyonları var. bu benim için bi kolaylık saglarmı tr de olmamış olması sıkıntı çıkarırmı ?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •