http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/15362702.asp?gid=373
sadece elektirikle çalışması emisyonu olmaması mükemmel birşey
http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/15362702.asp?gid=373
sadece elektirikle çalışması emisyonu olmaması mükemmel birşey
Halkını cehalet ve sefalete teslim eden yöneticiler yok olmaya,cehalet ve sefalete sürükleyen yöneticileri seçen halk ise köle olmaya mahkûmdur.ATATÜRK
güzelmiş hayırlı olsunn![]()
en kısa zamanda elektriğe de zam gelir![]()
emisyonu olmayabilir fakat o piller uretilirken dogaya buyuk zarar veriliyor diye biliyorum. Ayrica o piller omrunu bitirince de cok zararli olmaya basliyor. Bununla birlikte elektrik uretimininin buyuk bir kismi da cevreye zarar veriyor. Hepsini ust uste koyarsak acaba degerler birbirine ne kadar yakin oluyor merak etmiyor degilim.
yandan yemiş s2k gibi bir görünümü var.ama bence gayet güzel olmuş.tarz bir araba.ama filtre sesi egzoz sesi yada motor sesi gelemeden arabayı kullanmak alışması zor olsa gerek![]()
nasıl bir sesi vardır yaa bunun.
fihshshuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu![]()
geçen bir makalede okumuşdum tesla aldığını gerçekmiş demekki
Bosphorus Innovations - Water/ Methanol Injection Kits
http://tr.bosphorusinnovations.com/
facebook.com/BosphorusInnovations
instagram.com/bosphorus_innovations/
elektrikli araçların doğayı koruyor felan denmesi bence sadece göz boyama ve satış politikası.tek ama SİYAH ALTIN yani petrolün kullanımını azaltmak.daha uzun yıllar petrolün doğada var olmasını sağlamak bence.seninde dediğin gibi piller üretilirken ve kullanım dışı olduğunda bunların doğaya bırakılması bir arabanın egzoz gazından çok çok daha zararlıdır.ama insanoğlu nerede yeni bir akım hemen oraya sürükleniyor işte.yapacak bişe yok
bugün bir haber okumuştum salladıkca kendini şarj eden pil diye
belkide yeni jenerasyon arabalarda böyle olacak yolda gittikce kendini sarj edicek
kaçınılmaz son böyle olacak doğaya böyle zarar verdikce kaynakları tükettikce
dünya yaşanılmaz hale geliyor
http://www.hurriyet.com.tr/teknoloji/15353522.asp?top=1
+- sorununuda Microsoft ortadan kaldırmış
http://www.hurriyet.com.tr/teknoloji/15268207.asp
Halkını cehalet ve sefalete teslim eden yöneticiler yok olmaya,cehalet ve sefalete sürükleyen yöneticileri seçen halk ise köle olmaya mahkûmdur.ATATÜRK
Azim Oto Özel Ford Servisi
http://www.azimfordservisi.com/
[QUOTE=VTec_king;1568314]bugün bir haber okumuştum salladıkca kendini şarj eden pil diye
belkide yeni jenerasyon arabalarda böyle olacak yolda gittikce kendini sarj edicek
kaçınılmaz son böyle olacak doğaya böyle zarar verdikce kaynakları tükettikce
dünya yaşanılmaz hale geliyor
[QUOTE]
aynı haberi bende okudum.başka bi sitede incelediğim bir arge projesinde araçların 4teker mekanizmasına manyetik alan oluşturracak şekilde 2 mıknatıs koyarak oluşan manyetik alandan elde ettikleri düşüj voltaj ile aküleri şarj ettiklerini okumuştum.bu projeyi geliştirmek için daha büyük mıknatırsların gerektiğini diğer yandan da bu mıknatısların birçok elektronik cihaz üzerinde problem yaratabilecğei kanaatindelerdi.o projeyi geliştirirlerse eğer uzun yolda giderken şarj derdini ortadan kaldıracaklar sanırım.
pillerin üretiminde bildiğim bir cevre zararı yok, sadece yeni nesil piller çok daha zararlı toprak için.
yani sadece o pilleri doğaya atmıyacağız olay o. lithium-ion pilleri kendiliğinden yaydıkları bir sıvı veya zarar yok, sadece katı atık olarak doğaya bırakılmamalılar.
li-ion pillerden sonra li-polymer, li-ferre falan çıktı. piller eskisi kadar zararlı değil aksine. ancak oksijen ile direk temaslarında veya direk darbe karşısında yanma riski var. beni de düşündüren 450kg pilin kaza esnasında başına neler gelebileceği? ama bu dediğim sadece li-po da geçerli. li-fe de şarj-deşarj ömrü falan çok daha fazla.
farkında iseniz cep telefonu pilleri artık daha uzun ömürlü ama yakın zamanda patlama yanma haberleri duyarız. bu da nimh-nicd pilden li-ion a geçildiği için. dolduğu halde şarja devam ederseniz o zaman da şişer ve patlar o piller![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)