User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
21 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: güzel bır dyno egrisi

  1. #1
    orcuns - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    KARSIYAKA
    Mesaj
    1.333
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    güzel bır dyno egrisi

    K24A1
    k20a2 HEad+porting
    k20a2 type s pump
    wiseco 87.5mm 13.7
    IB rods
    crank standart
    RBC+porting
    BDL 70mm Throttle Body
    Blueprint Racing Camshaft Stage 3 K Series iVTEC
    Blueprint Racing Valve Springs
    Blueprint Racing Valves +0.5mm
    Blueprint Racing Titanium Retainers
    SSR/DTR + Megafon
    E85
    339bhp/228 lb-ft

  2. #2
    Ahmet Saraçoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.089
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    başarılı bi şirketin mükemmel yükselişi gibi valla maşallah

  3. #3
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.253
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok kasmışlar helal olsun
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  4. #4
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hassikome elle çizsem bu kdr düzgün olmaz helal valla

  5. #5
    vtsburak
    Misafir
    bunda pek egri yok ya dikleme gitmiş

  6. #6
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.438
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    hakkaten eğri yok hipotenüs olmuş bu

  7. #7
    JumboAli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    34
    Şehir
    Honda35
    Mesaj
    2.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    oha........

  8. #8

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    13.7 sıkıştırma. motor ömrü ne kadar acaba

  9. #9
    slave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    1.298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2.0 mi oluyor bu 2.4 mü ?

    2.0 ise erdem abinin dediği 309 hp uzak değilmiş

  10. #10

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    K24 e K20 kapak

  11. #11
    orcuns - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    KARSIYAKA
    Mesaj
    1.333
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı slave Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2.0 mi oluyor bu 2.4 mü ?

    2.0 ise erdem abinin dediği 309 hp uzak değilmiş
    bu aracın hacımı 2400 cc ye yakın krank 99 mm pıston capıda 87.5 mm k20a2 dedıgımı
    86 mm krank 86 mm pıston 1998 cc lık makına degıl bu dynoda e85 yakıt kullanılmıs bununda cıddı etkısı var ama gecekten dynoda guzel bır guc cıkmıs bırde yolda gormek lazım.

  12. #12

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Bursa
    Mesaj
    2.212
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hakkaten iyimiş eğrilme bükülme yok direkt dikey bir çıkış var Sanki biraz daha devir çevirse hala yükselecekmiş gibi.

  13. #13
    tunceR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    3.477
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ctr 23 mü bu yoksaaa

  14. #14
    VTec_king - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok iyi be video isteriz orçun
    Halkını cehalet ve sefalete teslim eden yöneticiler yok olmaya,cehalet ve sefalete sürükleyen yöneticileri seçen halk ise köle olmaya mahkûmdur.ATATÜRK

  15. #15
    slave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    1.298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı orcuns Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu aracın hacımı 2400 cc ye yakın krank 99 mm pıston capıda 87.5 mm k20a2 dedıgımı
    86 mm krank 86 mm pıston 1998 cc lık makına degıl bu dynoda e85 yakıt kullanılmıs bununda cıddı etkısı var ama gecekten dynoda guzel bır guc cıkmıs bırde yolda gormek lazım.
    o zaman kafam karıştı biraz kusuruma bakmayın tekrar sorucam k 24 blok üstüne mi k20 kapak bu ve o nedenlemi sıkıştırma bu kadar yüksek çıkıyor .veya o sıkıştırmada piston vs internaller varmı. e85 yakıtın bizdeki oktan cinsi karşılığı nedir?

    bide geçen en hızlı typr konusunda ciddi merak etmiştim 300+ üstü atmo bir typr ciddi anlamda zevkli olur eminim hatta turbodan daha zevkli olur sanırım.

  16. #16
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.149
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Vtec açıncaki dalgalanma yok. Vtec killer da yazmıyo egzantrikte. Enteresan.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  17. #17
    feRRo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye/izmir
    Mesaj
    605
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tunceR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ctr 23 mü bu yoksaaa
    yakıt hariç kalanları orcun çözüyoryakında çok fena olucak

  18. #18
    KMR2-GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    7.008
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    masallah super.hayalmdeki atmosferik

  19. #19
    orcuns - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    KARSIYAKA
    Mesaj
    1.333
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı slave Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o zaman kafam karıştı biraz kusuruma bakmayın tekrar sorucam k 24 blok üstüne mi k20 kapak bu ve o nedenlemi sıkıştırma bu kadar yüksek çıkıyor .veya o sıkıştırmada piston vs internaller varmı. e85 yakıtın bizdeki oktan cinsi karşılığı nedir?

    bide geçen en hızlı typr konusunda ciddi merak etmiştim 300+ üstü atmo bir typr ciddi anlamda zevkli olur eminim hatta turbodan daha zevkli olur sanırım.
    k blokarın hesınıne k kapak olur sıkıstırma oyuzden degıl yuksek sıkıstırmalı pıston ve yuksek derecelı egzantrık oldugu ıcın bu pıston kullanılmıs.e 85 yakıt kac oktana tekamul edıyo bılemıyorum ama bu dyno ve tuner iş yapar.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •