User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
51 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Megane Coupe Yay?

  1. #1
    volkan_gs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Acıbadem
    Mesaj
    1.026
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Question Megane Coupe Yay?

    Arkadaşlar, 2011 coupe aracım için megane 5 kapılar için kullanılan yayları düşünüyorum. Bildiğim kadarıyla coupe için sadece 2cm yay var, ben 3.5 takacağım. Sorum şu;
    5 kapı ve benzinli için üretilmiş yayları, tek kapı dizelde kullanmanın ne gibi dezavantajları olur, ciddi sorunlar yaşar mıyım?

  2. #2
    volkan_gs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Acıbadem
    Mesaj
    1.026
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güncel diyelim

  3. #3
    emirhan sph - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul/florya
    Mesaj
    2.099
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ciddi bi sorun yasamazsin emre die bi arkadsa vardi onun aracinda H&R 3.5 yay vardi. Durusu gayet guzeldi. Kw den biraz daha sert olcaktir. Tek farki o olur. Yurt disindada cou kisi bole yapmis ben arastirmistim onceden.
    Mapped by DR.ECU

  4. #4
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    3.5 sedan yayı arka tarafı bıraz daha fazla dusuruyor öne göre ..

  5. #5
    Velter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    ISTANBUL
    Mesaj
    431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aktarma organlari farkli die okumustum ben hb ile coupe, o yuzden benim sahsi fikrim coupe icin uretilen yaylari kullanmaktir.

  6. #6
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Haklısınız farklıdır tabıkı ama bız aldıgımızda ya yokdu dıye hatırlıyorum yada cok pahalıydı mecburen

  7. #7
    volkan_gs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Acıbadem
    Mesaj
    1.026
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Velter Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aktarma organlari farkli die okumustum ben hb ile coupe, o yuzden benim sahsi fikrim coupe icin uretilen yaylari kullanmaktir.
    Velter haklısın ama 3.5 yok diye biliyorum yanılıyor muyum? Coile para bağlamayı da düşünmüyorum, tek çözüm bu gibi şimdilik

    Alıntı Eyup Duygun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3.5 sedan yayı arka tarafı bıraz daha fazla dusuruyor öne göre ..
    sedan derken, meg 2 sedan mı yoksa fluence falan mı? ben hatchback 5 kapı için olanları düşünüyorum.

  8. #8
    emirhan sph - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul/florya
    Mesaj
    2.099
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    on arka esit oluyo.18 jantlarla birlikte 1 parmak mesafe kaliyor. Dikkat etmedim ama arka taraf daha fazla dusuyo gibi gelmedi bana.

    5 kapiyla coupenin arka suspansiyon takimi falan farkli ancak cok prof anlamda yaylari kullanmadigimiz icin bunun eksisini siz anliyamazsiniz. Sokak kullaniminda size fark yaratmicaktir tek unsur sertlik ve yukseklik olcaktir. Ne zamanki pistte kulanirsiniz, coil de kullanirsiniz yada sertlestirilmis prof bi amortsorde kullanirsiniz ozamn anlarsiniz. Ozaman kullanisiniza gore yayiniza karar verirsiniz.


    H&R in kutusunda megane III hb falan yaziyormu? Yada benzinli icin dizel icin coupe icin diye bi ayrim varmi? Benim asil merak ettigim o. Bi tane yay cesidi var benzinli dizel farketmio galiba.
    Mapped by DR.ECU

  9. #9
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Pardon yanlıs yazmısım sedan dıye 4 kapı dıyecekdım.Bizim aracdakıde H&R bırkac yer bunun 4 kapı yayı oldugunu soyledı ama sonuc olarak arka tarafı önden cokaz daha fazla dustu ve bizde nam amortisere gittik ön tarafıda bırazcıkdaha dusurduk 2cm kadar..
    DynoDynamics in Ecutuned

  10. #10
    emirhan sph - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul/florya
    Mesaj
    2.099
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hocam resmi varsa yandan falan koyabilirmisiniz. Ilk namdan onceki yayli halide varsa super olur valla
    Mapped by DR.ECU

  11. #11
    volkan_gs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Acıbadem
    Mesaj
    1.026
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eyup Duygun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Pardon yanlıs yazmısım sedan dıye 4 kapı dıyecekdım.Bizim aracdakıde H&R bırkac yer bunun 4 kapı yayı oldugunu soyledı ama sonuc olarak arka tarafı önden cokaz daha fazla dustu ve bizde nam amortisere gittik ön tarafıda bırazcıkdaha dusurduk 2cm kadar..

    Anladım, haklısınız aslında 5 kapı için o yaylar ama alternatif yokki Ben de h&r düşünüyorum 3.5 luk, ısıtma falan mı yapıldı nam'da önleri indirmek için acaba?

  12. #12
    emirhan sph - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul/florya
    Mesaj
    2.099
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Size bi kac tane ornek koyiim ama 5k hepsi. Motor secenkleri farkli biri 1.4 biri 1.9 dci. Her arabada ayni yayi kullanio millet.



    Mapped by DR.ECU

  13. #13
    volkan_gs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Acıbadem
    Mesaj
    1.026
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @emirhan sph

    Kutuyu bilemiyorum ama nette Megane iii diye geçiyor, e zaten megane 3'ün sedanı yok, ama coupe diye belirtilmemiş ordan mantık yürüterek ve arkadaşların da tecrübeleriyle 5 kapı modeli için olduğu kanısına vardım ben.
    Dizel benzinli hususunda, normalde fark etmesi lazım ağırlık farkından dolayı ama, şimdi kataloğa baktım dizelle benzinli ağırlık olarak aynı görünüyor
    Senin yolladığın fotoğraflardada net görememekle birlikte pek fark yok gibi aralarında..

  14. #14
    emirhan sph - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul/florya
    Mesaj
    2.099
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende bi fark goremedim ama hic coupede resim yok bi tane arabada gormustum nette ondada bi fark yoktu. Bi arkadasin arabsinda gordum bi kere ondada bi fark yoktu. Ama simdi eyup arka taraf biraz daha fasla dusuyo diince canim skldi Bende H&R taktirmayi planliodum. Pek presleme yada kestirmek istemiorm ama eger ole bisey varsa el mahkum.
    Mapped by DR.ECU

  15. #15
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    o bu deilde hb lerin şu jantları çok hoşmuş ve güzel düşmüş 3,5 luk yaylarla coil etkisi bnmki gibi

  16. #16
    emirhan sph - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul/florya
    Mesaj
    2.099
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kw coillerdede max 4 cm dusurebiliosun amac dusurme olunca gerenk yok yau coile

    Edit: beyaz olanda galiba ondede park sensoru var tamponda bende istiorm yau
    Mapped by DR.ECU

  17. #17
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı emirhan sph Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kw coillerdede max 4 cm dusurebiliosun amac dusurme olunca gerenk yok yau coile

    Edit: beyaz olanda galiba ondede park sensoru var tamponda bende istiorm yau


    bu arada ön amblemi mat siyah folyo kaplasana acaip şık durur

  18. #18
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    KW coiller 6 cm e kadar düşürüyor

    Geçen 33 plaka kiremit rengi bir coupede h&r yay vardı kesin, benimkine göre arka tarafı daha düşüktü ama ön tamamiyle aynı yükseklikteydi.

    kw yay kullanıyorum ben coupe için ayrı üreten tek firma şu anda, acayipte konforlu. Binen kimse bu arabada yay var demez.

    Dipnot: 1.9 dci varmı tr de, bak bunu kıskanırım vallahi.

  19. #19
    volkan_gs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Acıbadem
    Mesaj
    1.026
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ön tarafı seninle aynı ama arka tarafı daha düşük diyorsun yani
    Dou, 2cm içime sinmiyor ya bizim arabalar niye bu kadar yüksekki

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •