User Tag List

11 sonuçtan 1 ile 11 arası

Konu: coilover spring

  1. #1
    sword - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul Üsküdar
    Mesaj
    4.548
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    coilover spring

    arkadaşlar bu aşırı ucuz satılan coilover springlerden kullanan varmı mesela skunkın ayarlı yaylarıyla bu ucuz olanlar aynı işimi görüyor ben koninin üstüne takmak istiyorum. orj koni coillover cok pahalı cünkü..

  2. #2
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben de bu coilover ları standart amortisörle kullananlar ne düşünüyo merak ediyorum ne verim aldınız 3-4 cm ile yol tutuşu ne kadar etkiledi
    hiç coilover kullanan yok mu sitede
    ECUTECH İstanbul

  3. #3
    sword - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul Üsküdar
    Mesaj
    4.548
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güncelll

  4. #4
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Selam ,

    Ben Sarı koni + coilover yay kullanıyorum

    Daha önce eibach+koni ikilisini kullanıyordum , eibach bana fazla yumusak geliyordu kafama koydum deneyim dedim ikisini taktım güzel oldu fakat bu yayları sarı koniye takınca biraz bosluk oluyo onu tornacıya halletiriosun cunku orjinal aöortisörler daha şişman koniden onları hallettrrsn.

    Taktıktan sonra şöyle yorum yapablrm, eibachtan sona ilk basta aşırı sert geldi bana sonra zaten alıstım cukurlara falan girmemeye falan yolda konforu baya iyi tabi yay biraz kısa onun etkisiyle eibacha göre konforu daha az ama yol tutusum daha iyileşti bnm.son derece memnunum.Orjinal amortisörlerde tavsiye etmem ama.Genelde patlıyor bu yayları kullanan orjinaller.Bi arkadasmnkişde patladı bu yuzden o yuzden konilerle daha saglıklı oluyor.Hemde bnm gibi aşırı indirmeye meraklıysanz direk takın Hem koniden en alta alıp hemde yayı en alta aldgmda araba degiyor yere Tek eksisi cukurlara hızlı girerseniz tepkisi biraz sert oluyo onun dısında mukemmel tavsiye ederim ben 4 dakkida sadece krikoya kaldırarak arabamı 10 cm yukarı kaldırıyorum lastik sökmeden
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

  5. #5
    aliyo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    467
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konu biraz eski ama bence cvp veriyim.. bende bu yaylardan hem kullanıyorum hemde satıyorum.. şimdiye kadar bi 10tane satmışımdır ve özellikle hb kullanıcıları dışında hiç bi sorun yaşamadım.. hb i olanlar ise arka hafif olduuğundan zıplıyo dediler ve onun çözümüde orj. amortisör ile kullanıyosan amortisörü biraz sertleştirmek olucaktır.. önde motor olduğu için zıplama olmuyo zaten.. eğer spor amortisör ile kullanılırsa daha güzel sonuç alınır tabi.. istediğin zaman krikoyla kaldırıp elinle ayarlıyosun ve anahtarları yardımı ile sıkıştırıyosun, bukadar basit

  6. #6

    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    327
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tekrar güncel diyelim yeni konu açmayalım.. Kategoriyi dolaştım ancak tam bir sonuca varamadım..

    Aracım 99 Civic HB 1.4is..

    Megan Racing ayarlı yay istediğimiz zaman alçaltıp yükseltebildiğimiz için güzel geliyor ancak Eibach markasınıda daha önceki arabamda orjinal amortisörle kullanmama ve 3.5 kullanmama rağmen çok seviyorum..

    Yayı taktıktan sonra düşündüklerim, konforun çok fazla azalmaması ve aracın sertleşmemesi.. Bir süre Koni Amortisör alamıyıcağım ancak ilk başta aklımda soru işareti oluşturan durum ise; Eibach Sportline (4-3.5) yada Eibach Pro-kit (3.5) arasında orjinal amortisörler bu model araçların ne kadar indiği, ses-sertlik-konfor açısından durumu ve nasıl gözüktüğü merakım..

    Resim olarak incelemek istiyorum ancak orjinal amortisörle kullanacağımın altını çizmek isterim.. Söylediğim gibi bir süre sonra Koni Amortisör almayı düşünüyorum ve bu süre ne kadar sürer bilemiyorum..

    Akabininde ayrıca araya sıkıştıriyim.. Yine orjinal amortisör ile Megan Racing ayarlı yay kullansam konforun çok azalmaması, ses sorunu yaşamamam açısından ve sertleşme olmaması açısından fikirlerinizi rica ediyorum..

    Teşekkürler..

  7. #7
    Talih.b16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Sakarya/Adapazarı
    Mesaj
    1.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  8. #8
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben de bu coilover ları standart amortisörle kullananlar ne düşünüyo merak ediyorum ne verim aldınız 3-4 cm ile yol tutuşu ne kadar etkiledi
    hiç coilover kullanan yok mu sitede
    ben orjinal amortisörümün üzerine megan racing in springslerini kullandım. alırkende arkadaş demişti bu yaylar çok yumuşak diye. bende kendim alıp orjinal amortisörün üstüne uyguladım tornacıda falan çokta sağlam ve güzel oldu aslında ama gel gelelim ki yaylar gerçekten yumuşak çıktı araba en basıktayken bile orjinalden daha fazla esniyordu araç e tabi durum böyle olunca bende sökmek zorunda kaldım. şimdi daha sert yaylarla tekrar bi uygulama yapıcam bakalım.
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  9. #9
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tornacı lazımmı birçet

  10. #10

    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    327
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim araç için bakabileceğim ve Eibach sportline ve Eibach Pro-Kitlerin orjinal amortisörlerle kullanan arkadaşlar varmı?

    Foto alma şansımız varmıdır nasıl durduğuna bakmak istiyorumda..

  11. #11

    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    327
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlar yükseklik olarak foto paylaşabilecek arkadaş yok mu acaba?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •