arkadaşlar aracımın 3. ve 5. vitesleri cartlamaya başladıbüyük ihtimalle senkromençler değişecek...araştırdım biraz carbon daha sağlam gibi....aranızda kullanan var mı?? veya tavsiyeleriniz...orjinal mi carbon mu??
saygılar..
arkadaşlar aracımın 3. ve 5. vitesleri cartlamaya başladıbüyük ihtimalle senkromençler değişecek...araştırdım biraz carbon daha sağlam gibi....aranızda kullanan var mı?? veya tavsiyeleriniz...orjinal mi carbon mu??
saygılar..
SDR GARAJ
Carbon senkromençlerin 1 sene kullanıldıktan sonra yine cartlamaya başladığı hakkında bir duyum aldım. Bu yüzden kırılana kadar açmayacağım sanzumanı 3 de basarım 1 ve 2 de 7,000 de vites atarım sorun suz devam.
mertcanla bırlıkte aldık bız ıkımızınkıde 10bın km olmadan cırtlamaya basladı.orj servıste seti 1600 lıra az kullanılmıs cıkma bul derım
benimde merak ettiğim konulardan biri aslında benimde sadece 3 vitesde var sıkıntı![]()
peugeot un gözünü seveyim serdarucuz bunun parçaları
![]()
Ben olsam orj. parça kullanırım ki Serdar senin aracında çok yüklü değil bu sebepten ömürlerinin çabuk bitmeyeceğini düşünüyorum carbonlar pahalı ise girme derim o olaya.Para çokomel ikilisi hangisinde mantıklı ise ben onu tercih ederdim![]()
PUG 106 - 306 , Honda Vti EP3
Arkadaslar konuya bende eklenmek istiyorum ve lutfen ekleyin
Benim artik 1'den 2'ye, 2'den 3'e, 3'ten 4'e cirtlamalar yuksek boyutta 7000 devirlerde basladi, mesela 7500 dd'de 2.'den 3.'ye atamiyorum, girmiyor yani oyle boyle degil, onceden cirtlamasina ragmen atiyordum.
d16a9 sanzumanina ne gibi bir uygulama yapilabilir bunun icin? senkromenc basit diye duydum, rahat vites atmak istiyorum artik![]()
In vtec we trust.
"Birilerininde Anitkabir'i beklemesi lazim." Behzat Ç.
"Dude I almost had you." RIP Paul Walker.
Mapped by Dr. Ecu
Rebuilt by Hizli Rektifiye
Powered by Sistem Honda
bende öyle sanıyordum ama
söyle birşey durydum
USA dakı firma
2.el senkromeçleri alıp carbon kaplayıp satıyor...
ne derece dogrdur bılmem ama
acıkcası pek memnun kalmadım.
ya inanmayın böyle şeylere
karbon senkromenç nedir
daha sağlam falan değil.asparagas işler bunlar.
orj devir dönüyosanız debriyaja hakkıyla basıyosanız nasıl bozuyosunuz senkroları maşonları.
demekki vitesi yuvasından hızla çekerken debriyaja tam olarak basmamış oluyorsunuz.
neyse mevzu bu değilde.
carbon marbon oem den sağlam değildir.
,
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)