User Tag List

11 sonuçtan 1 ile 11 arası

Konu: Corsa b gsi yay sizce hangisi

  1. #1
    Ef Driver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    516
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Corsa b gsi yay sizce hangisi

    Corsa b 6/4 cm vogtland fiyat 260
    corsa b 6/4 cm apex 290
    corsa b 4/4 cm apex sizce hangisi güzel olur kalite olarak yol tutuş görünüş bide sürtme yaparmı 185-55-14 de KULLANIM ZORLAŞIRMI ÖN 6 CM OLURSA veya başka önerebileceginiz yay yada 2 el satmayı düşünenler

  2. #2
    caglarcb
    Misafir
    Görüntü olarak, kafa biraz daha yerde 6/4 apex çok tatlı oluyor corsa b'lerde. Yol tutuş nasıl olur bilemem ama amortisörlere işlem gerektirebilir. 4/4cm daha uygun olur yol tutuş, sorunsuzluk açısından.

    ps: Konu yanlış yerde. Yol tutuş & Aktarma ve Frenler bölümüne açmanız gerekiyordu.

  3. #3
    Ef Driver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    516
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı jsrcb Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    görüntü olarak, kafa biraz daha yerde 6/4 apex çok tatlı oluyor corsa b'lerde. Yol tutuş nasıl olur bilemem ama amortisörlere işlem gerektirebilir. 4/4cm daha uygun olur yol tutuş, sorunsuzluk açısından.

    Ps: Konu yanlış yerde. yol tutuş & aktarma ve frenler bölümüne açmanız gerekiyordu.
    teşekürler verdigin bilgi için pardon yanlışş yere açmışım sorry

  4. #4
    gokselaltinok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İst/Kartal
    Mesaj
    189
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    biz vogland kullandık 6/4 kanguru gibi geziyorduk kesinlikle amortisöre bi işlem gerekli 6/4 te haberin olsn.

  5. #5
    Ef Driver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    516
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gokselaltinok Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    biz vogland kullandık 6/4 kanguru gibi geziyorduk kesinlikle amortisöre bi işlem gerekli 6/4 te haberin olsn.
    sadece 6-4 ler içinmi işlem gerekiyor ne yapmak gerekiyor tam bilgi alabilirmiyim bide hakı bokunu geçiyormu yoksa

  6. #6
    gokselaltinok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İst/Kartal
    Mesaj
    189
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla işlem yaptırmadığımız için bilmiorum ne tutar nolur.ama şunu söyliyim çok güzel duruyo bide cok güzel zıplıyo otobanda falan 160 ın üstünde araba kullanmayı unut.he bide amortisör takozunu parçalıyo.dediğim gibi işlem şart.

  7. #7
    Ef Driver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    516
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gokselaltinok Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla işlem yaptırmadığımız için bilmiorum ne tutar nolur.ama şunu söyliyim çok güzel duruyo bide cok güzel zıplıyo otobanda falan 160 ın üstünde araba kullanmayı unut.he bide amortisör takozunu parçalıyo.dediğim gibi işlem şart.
    O ZAMAN 6-4 BANA UZAKDURSUN 4 CM İYİ GELİR İŞLEM GEREKTİRMEDEN AL TAKK :d

  8. #8
    se®k@n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara / Antalya
    Mesaj
    2.683
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4-4 lerde cok güzel orantılı iniyor.. 4-6 larda kafası acaip iniyor arabanın, konfor zaten hiç kalmıyor.. 4-4 apex en ideali bence..

  9. #9
    R.I.P - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    09-77
    Mesaj
    2.984
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    orjinal lastikleri 185-60-14tü yanlış hatırlamadıysam sürtme derken lastiğin çamurluğa sürtmesi gibi bi durum olmaz ama karter muhafazayı sık sık sürtebilirsin özelliklede yollarda kamyonların oluşturduğu tümseklerde.vogtland 35mm kullanmıştım bende gsi da.oldukça memnundum konfor ve yol tutuş olarak.apex in genel olarak çok daha sert ama daha fazla düşürdüğünü okudum corsagsi.co.uk den

    aracımın bulabildiğim tek fotosu bu
    http://img25.imageshack.us/img25/5082/img1525bg.jpg

  10. #10
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    34 / 41
    Mesaj
    9.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Orj lastik ile davlumbaza lastik sürtebilir.Yani ben başarmıştım coil ile o işi Gerçi o sürrtüğünde muhafaza yere vurmuş kıvılcımlar eşliğinde bükülmüş oluyordu

  11. #11
    ofli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    ankara mersın trabzon
    Mesaj
    1.207
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    6/4 konfor berbat oluyor haberın olsun ben fk da kullandım vogtlandda cadde tipi koni var bende 6/4 vogtland suanda ehh diyorum

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •