User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
38 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: subaru forester 0-100

  1. #1
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    subaru forester 0-100

    http://www.streetfire.net/video/99-f...00_2080603.htm

    orjinal turboyla 1 barda yürümektedir wrx intercooler vardır.... downpipe şimdilik yok....
    şanzımanda ufak bi problem olduğu için vitesi hızlı geçirmedim, zira elimize alabiliriz

    yeni video eklenmiştir bu konu silinebilir.....

  2. #2
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    video nedense çıkmıyor arkadaşlar birazdan hallederim

  3. #3
    -batu- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.215
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eskişehirdemi istanbudamı ona göre yorum yapalım.

  4. #4
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    istanbul...

  5. #5
    impreza_can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    203
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maaşallah kardeşim akıcı ve tatmin edici yürüyor aracın.

  6. #6

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bidahaki sefere doldurup kaldırırsan daha iyi bi derece yapabilirsin ben 8 sn civarı olçtum ama yinede o agırlıktaki bi arac icin cok basarılı...
    Polo gti 2.43.85 best
    Octavia vRS 2.38.40 best
    Polo gti 56.8 best ''korfez''
    Octavia vRS 56.7 best ''korfez''
    Bulut Elektrik

  7. #7
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmet3425 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bidahaki sefere doldurup kaldırırsan daha iyi bi derece yapabilirsin ben 8 sn civarı olçtum ama yinede o agırlıktaki bi arac icin cok basarılı...
    biraz yanlış ölçmüşsün, 6 saniye civarı gibi bi rakam var

    hızlanma tam 7. saniyede başlıyor 13. saniyede 100ü buluyor....

  8. #8
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dediğim gibi şanzımandaki bilyalarda bi sıkıntı var, onları hallettikten sonra sağlam doldurarak kalkacam....

    pazartesi gtech pro geçecek elime o cihazı bağlıyım daha detaylı verilerle bir video daha ekliyecem....

  9. #9
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ayrıca aracımda td04 turbo ve downpipe olduğu zaman bi 330a saplamıştımda, anlatınca forumda bazı arkadaşlar inanmayıp alaylamıştı.... buradan o arkadaşlara selam olsun...
    umarım izlemişlerdir.....

    bu çekilen videoda orjinal turbo(td03) var ve downpipe yok, katalizör var....

  10. #10
    cem06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    06
    Mesaj
    1.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    7 saniye civarı yinede iyi gitmis 1430kg mu bunlar???

  11. #11
    Alfetta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Eskişehir-Samsun-Sinop
    Mesaj
    155
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    5 sn falan maşallah. 300 beygirin üstünde sanırım araç...

  12. #12
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet o civarlarda.... ayrıca arkada dolu bide lpg tankı ve bass var

  13. #13
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Alfetta Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    5 sn falan maşallah. 300 beygirin üstünde sanırım araç...
    hayır 200 hp nin biraz üstü 210 220 civarlarında, stock sayılır sadece 1 barda yürüyor ve wrx ic var, ayrıca turboda biraz sorunlu mili biraz oynuyor

  14. #14
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    foresterların difransiyel oranları gc8 lerden daka kısa olduğu için devirlenmesi daha iyi....

  15. #15
    Alfetta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Eskişehir-Samsun-Sinop
    Mesaj
    155
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    210 hp güze sahip, 1235 kg'lık İmpreza GT'nin 0-100 km/h hızlanması 6,6 sn sürerken, 1400 kg ağırlıkla(ki lpg tankı falan diyorsun bi de) ve aynı güçle senin bu kadar hızlanman imkansız. Senin aracının standardı zaten 191 hp ve 0-100 km/h hızlanması 8,4 sn. 20 hp fazlalıkla yaklaşık 3 sn kazanman da imkansız zaten. Bence ya gücünü yanlış biliyorsun; ya da videoda başka bi yerde yanlışlık var. Bana mantıklı gelmedi açıkçası...

  16. #16
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla aracın setupını sana yazıyım abi

    evc6
    wrx ic
    walbro pompa
    d2 coilover
    greddy blowof
    custom son susturucu

    1 barda yürüyor...

    ayrıca aracımın orjinali 170 hp çoğu kaynakta 190hp yazıyor ama yanlış bilgi....

    geriye sadece td04 turboyla kat iptali kaldı okadar.... ankarada orhan usta istanbuldada doğan usta ve rıfat usta aracımı bilirler, ayrıca eskişehirdede bilenler var

  17. #17
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pazartesi gtech pro ss cihazım gelsin hele daha ayrıntılı bir video çekip ekliyecem tekrar....

  18. #18
    Alfetta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Eskişehir-Samsun-Sinop
    Mesaj
    155
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ygtrn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla aracın setupını sana yazıyım abi

    evc6
    wrx ic
    walbro pompa
    d2 coilover
    greddy blowof
    custom son susturucu

    1 barda yürüyor...

    ayrıca aracımın orjinali 170 hp çoğu kaynakta 190hp yazıyor ama yanlış bilgi....

    geriye sadece td04 turboyla kat iptali kaldı okadar.... ankarada orhan usta istanbuldada doğan usta ve rıfat usta aracımı bilirler, ayrıca eskişehirdede bilenler var
    Valla açıkçası araçta nelerin olduğu önemli değil benim için. Tanıyanlar bilir; anlamam da zaten
    Beygir olayında haklısın. Onun doğrusu da şudur: 191 hp'yi SAE normunda verirler. DIN normunda 170 hp'dir aracın. İmpreza'nın da SAE normunda 236 hp'dir gücü. DIN normunda ise 211 hp'dir.
    Ama yine de mantıksız bir durum var; şöyle ki: Aracın İmpreza'yla aynı güce çıkmışsa bile 0-100 hızlanmanın ondan daha iyi olması, hatta aynı olması bile imkansız. Çünkü aranızda 200 kg'lık ağırlık farkı var.

  19. #19
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Alfetta Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla açıkçası araçta nelerin olduğu önemli değil benim için. Tanıyanlar bilir; anlamam da zaten
    Beygir olayında haklısın. Onun doğrusu da şudur: 191 hp'yi SAE normunda verirler. DIN normunda 170 hp'dir aracın. İmpreza'nın da SAE normunda 236 hp'dir gücü. DIN normunda ise 211 hp'dir.
    Ama yine de mantıksız bir durum var; şöyle ki: Aracın İmpreza'yla aynı güce çıkmışsa bile 0-100 hızlanmanın ondan daha iyi olması, hatta aynı olması bile imkansız. Çünkü aranızda 200 kg'lık ağırlık farkı var.
    benim şanzıman oranlarım arazide dik bayırda çekmesi için birazdaha kısa tutulmuş gc8 lere oranla

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •