User Tag List

17 sonuçtan 1 ile 17 arası

Konu: Bijon deyip geçmeyin

  1. #1
    opeldostlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    57
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    274
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Bijon deyip geçmeyin

    ewet bijon deyip geçmemek lazım bu araçlarda ekstra takviyeli ve ekstra sağlam malzeme kullanıldığı halde bu durum olabiliyorsa bence metal yorgunu bijonları değiştirmeyi bi kez düşünmekte fayda var
    http://www.youtube.com/watch?v=xu9GzD002rk

  2. #2
    athem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Tr
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yolda hızlıyken cıktıgını düsünsenize

  3. #3
    BurakCengizhanoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.314
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çatır çutur el freni çekiyoruz yollarda bi gün böyle olmayız inşallah

  4. #4
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aracımı aldığım ilk gün (27.04.2009) bijonlarımı değiştirmiştim sıfırlarıyla.Videoyu izledikten sonra askerlik bitipte gittiğim ilk gün yine bijonları değiştirme kararı aldım.Sağolun.İyi paylaşımlar...
    Vw Cc & Mk 5 Gti

  5. #5
    Ome_RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    9.961
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    fırsatım oldukca kontrol ederim riskli bir durum gercekten 16tane somun üstünde yürüyoruz..
    www.vava.cars
    Lapiztes mk7R

  6. #6
    hasan çağri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.039
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ya burda video da acaba bijonlardan mı olmuş cidden yoksa bijonların bağlantığı saplamalardan da olabilir mi diye tereddüt ettim bir an...
    Alıntı mmustu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    seni yapan mühendisin doşaklarını boynuma dolarım beeee

  7. #7
    fatiii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    AnkarA
    Mesaj
    4.821
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sen şimdi bi ralli arabasının eski bijonlardan dolayımı bu hale geldigini düsünüyosun gercekten?
    remaps.tr & Turbo Zone Garage

  8. #8
    asmisinsan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.208
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bizim arkadaş bi müşterininkini sıkmayı unutmuştu allahtan adam yavaşken lastik fırmamış 2 sininde verilmiş sadakası varmış

  9. #9
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.461
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    her jant değiştirdiğimde 1 takım bijon alıyorum saplamalarıda kontrol edip değiştiriyorum gozume hoş gelmeyenleri

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  10. #10
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Peki bijon olduğu ne ***** porya kırmış olamazmı ?
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  11. #11
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Pit yada servis ne haltsa... Muhtemelen o noktada bijonlar tam sıkılmamış arkadaşlar... Bu durumda böyle şeylerin olması normaldir. Böyle şeyler ihmal edilebilir, dikkatten kaçabilir.

    Eskiyen bijondan böyle birşey olmaz... Abartmayın.

  12. #12
    arfy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.264
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    adamlar milyarları harcıyor 2 tane bijonmu esirgicek ya

  13. #13
    -batu- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.215
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Safak-e30 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Pit yada servis ne haltsa... Muhtemelen o noktada bijonlar tam sıkılmamış arkadaşlar... Bu durumda böyle şeylerin olması normaldir. Böyle şeyler ihmal edilebilir, dikkatten kaçabilir.

    Eskiyen bijondan böyle birşey olmaz... Abartmayın.
    +1
    büyük ihtimalle göbekle ilgili bir oturmama durumu oldu ve bijon kesti. iki tarafında kıtır kıtır kopması normal değil.

  14. #14

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    367
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Youtube yorumlari bomba

    Made in France

    citroen piece of crap falan yazmislar

  15. #15
    tılsım - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    890
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yolda giderken böyle bir olayın sonucu çok korkunç olur düşünmesi bile kötü..

  16. #16
    tegci_09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    Efeler Diyarı..TR
    Mesaj
    278
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yeni civataların gevşeme riski daha yüksektir.eski küflü bijon ve somunlar daha iyi sıkar ve gevşemez tabiki pasoları düzgünse jant göbek merkezlemeside cok ciddi alınması gereken bir husus türkiyede pek umursamıyor.yapılması gereken yeni takılan jantlarda 50-100 km sonra tekrar kontrol edip sıkmak gerekir.
    Derdi dünya olanın, dünya kadar derdi olurmuş. Yunus Emre

  17. #17
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tegci_09 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yeni civataların gevşeme riski daha yüksektir.eski küflü bijon ve somunlar daha iyi sıkar ve gevşemez tabiki pasoları düzgünse jant göbek merkezlemeside cok ciddi alınması gereken bir husus türkiyede pek umursamıyor.yapılması gereken yeni takılan jantlarda 50-100 km sonra tekrar kontrol edip sıkmak gerekir.
    ne umursanıyorki

    fren hidroliğini değiştiren usta gördünmü

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •