User Tag List

Sonuçlar: Hangisini tavsiye edersiniz?

Katılımcı sayısı
28. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • 06-07 Civic Coupe/Sedan

    11 39.29%
  • 2001 A4 1.8T Quattro

    6 21.43%
  • 02-03 Golf GTI 1.8T

    9 32.14%
  • 05-07 Focus

    0 0%
  • 04-05 Mazda3

    1 3.57%
  • Benim başka önerim var, şöyle ki:

    1 3.57%
17 sonuçtan 1 ile 17 arası

Konu: Kanada Araç Tavsiyesi

  1. #1

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    351
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Question Kanada Araç Tavsiyesi

    Merhaba Arkadaşlar,

    Öncelikle Kuzey Amerika tecrübesi olanlardan, anketteki araçlar hakkında tavsiyelerinizi bekliyorum. Bu araçların seçmemin nedeni bütçem dahilinde olmaları veyahut yeşili (gerçi kanada dolarının rengi farklı ama ) gösterip bütçeme çekebileceğime inanmam. En önemli ortak özellik hepsi düz vites. Aşağı yukarı ağustos a kadar binicem, çok çok ufak bir ihtimal uzayabilir ama bu alternatif konu dışı

    Devam edersem, benim belirlediğim kriterler fiyat ve vitesin üstüne, orta halli bir motor (130-180 hp) ve dinamizm olmazsa olmaz. Onun haricinde deri döşeme, koltuk ısıtma (aslında şart , sunroof, klima ve devir göstergesi (evet özellikle focuslar için sorun). Bütün araçlar 150k km altında ama 100 üstünde, 2001 model yılı ve üstü. Biraz karmaşık anlattım ama modelleri açıklayınca daha netleşecek umarım.

    Bu arada buradan Manimillion a tekrar teşekkür ediyorum, çok başını şişirdim saolsun çok yardımcı oldu, Mani SVT ler yalan oldu, ya km yüksek ya da sahiplerine gönülsüz (maillere cevap vermiyorlar vs).

    Km yi boşver diyeceksiniz ama road trip vs olursa bir anda 200 lere vurmak yada ağır bakımla karşı karşıya kalmak istemiyorum. Daha önce 99 GTI ım vardı, içimdeki GTI aşkı bambaşka (her ne kadar 4g64 ümü özlesem de )

    1- 2006-07 Civic Coupe ve Sedan (Motor r18a 140 hp)
    Avantajları: Yüksek model, iyi motor, orta seviye donanım (oto cam kilit cd vs)
    Dezavantajları: Ekonomi vteci (üst devirlerde vtec yok ), başka kritik bir eksik yok, genel olarak sağlam gibiler.

    2- 2001 A4 Quattro (1.8t)
    Avantajları: Quattro, çoğunda deri ve ısıtma var, 1.8t çiple yürü
    Dezavantajları: Mani'nin dediğine göre işçilik pahalı ve sorunsuz değiller (1.8t). KM sebebiyle turbo okeye dönüyor olabilir keza debriyaj da.
    Ek not: bir tane 2.8 turbo var ama 300k da!! Yalnız fiyatı pazarlık yapmadan 3250$

    3- 2001-2003 Golf GTI (1.8t)
    Avantajları: A4 e yakın, donanım iyi
    Dezavantajları: Bkz A4

    4- 2005-2007 Ford Focus (Duratec 130HP)
    Avantajları: Yüksek model, harika dinamizm, genel olarak çok sorunu yok, parçası ucuz olmalı
    Dezavatajları: Düşük donanım seviyesi, iç bayan iç dizayn, şişik fiyatlar
    Ek not: Kasa piç edilmiş, mk1 kasasına sadece far takviyesi geri kalan herşey mk1 focus

    5- 2005-06 Mazda 3 (2.0 130hp, 2.3 137hp GT )
    Avantajları: Sınıfında modern iç dizayn, yüksek model, bunun da yol tutuş karakteri övülüyor ama hiç test etmedim.
    Dezavantajları: tombala motor (sorun yaşamayan da var paso yatak saranda), pas hastalığı (evet 2-3 yaşında garantiden pas tamiri görenler dolu), bunun da fiyatı biraz şişik



    Araçların fiyat vs diğer şeylerini tek tek yazmadım, hem okuması zor olur, hem de henüz ilan sahipleriyle iletişime geçmedim. Bu haftasonu bir arkadaşım ile Toronto'da bu işi halletmeye çalışacağım çünkü finaller vs derken 2 hafta sonra TR ye dönüyorum. Ocak da kar kış kıyamet ortasında araba bakmak çok zor olur aksi halde. Bir de alacağım arabaya ve kondisyonuna göre time attack kovalayabilirim dişlerim çok uzadı kaç zamandır Önerilere açığım (eski b16 lar yada k20 ye sahip araçlar hem çok yüksek km de hem de kaskoları çok çok pahalı )

    Yazım hataları vs için kusura bakmayın azcık acil bir durumdayım. Bu arada fotolar gerçek ilanlardan (her opsiyon için bir kaç ilan var tabi). Herkese teşekkürler şimdiden.

  2. #2
    turbo&quattro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Fort Lauderdale, FL
    Mesaj
    9.600
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    58 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.8t ler sorunlu degiller..Hic sahip oldunmu bilmiyorum ama uzun yillardir vag tecrubem var

    Bu saydiklarin arasinda 1.8tq diyesim var Kanada'nin agir kis sartlarinda..Ancak 3250 verene kadar normal quattroya az biraz daha butceni zorla ve s4 al..Yazilimla bg ve tork canavari ol

    edit

    vag grubunda 2.8 turbo motor yok...2.8 atmosferik ve s4 ve a6 larda kullanilan 2.7 twin turbo var..

  3. #3

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    351
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı turbo&quattro Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.8t ler sorunlu degiller..Hic sahip oldunmu bilmiyorum ama uzun yillardir vag tecrubem var

    Bu saydiklarin arasinda 1.8tq diyesim var Kanada'nin agir kis sartlarinda..Ancak 3250 verene kadar normal quattroya az biraz daha butceni zorla ve s4 al..Yazilimla bg ve tork canavari ol
    Dediğim gibi 99 gti ım vardı, 150 binde ve 200 hp sorunsuzdu. Yanlış anlaşılma olmasın sadece 300 bindeki 2.8 turbo o fiyata, 1.8t ler min 7-9K $ arası tabi km ler 150 den düşük

    edit: ilan şu http://toronto.kijiji.ca/c-cars-vehi...AdIdZ242105397 büyük ihtimalle 2.7 turbo dur dediğin gibi. Özellikle turbo yazmış.

  4. #4
    turbo&quattro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Fort Lauderdale, FL
    Mesaj
    9.600
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    58 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    b5 lermi o fiyata ? Burada o fiyata b5 s4 ve b6 normal 1.8t yada quattro almayani dovuyorlar Hatta 2001,5 s4 buldum trip. 6bine birakiyor 90kusur binde ama manuel olmadigi icin yanasmiyorum..

    Oyle boyle tercihim quattro..

  5. #5

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    351
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı turbo&quattro Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    b5 lermi o fiyata ? Burada o fiyata b5 s4 ve b6 normal 1.8t yada quattro almayani dovuyorlar Hatta 2001,5 s4 buldum trip. 6bine birakiyor 90kusur binde ama manuel olmadigi icin yanasmiyorum..

    Oyle boyle tercihim quattro..
    Teşekkürler tavsiye için. Benim bulunduğum bölgede yoktu a4 ama toronto da olunca bir anda alternatif oldu.

    Resmini koyduğum araba:

    http://toronto.kijiji.ca/c-cars-vehi...AdIdZ218535404

  6. #6
    turbo&quattro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Fort Lauderdale, FL
    Mesaj
    9.600
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    58 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Oranin piyasasini bilmediigm icin pek birsey diyemeyecegim ama buraya gore 7500 cok 2001 model a4 icin..Oraya gore fiyat normal diyorsan ve baski balatada bitik degilse dusunebilirsin turboyu dert etmeden kaldiki turbo para degil bu memlekette...

    Ayrica key less yok a4 lerde...En azindan b5 lerde..

  7. #7
    turbo&quattro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Fort Lauderdale, FL
    Mesaj
    9.600
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    58 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EvO 86 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dediğim gibi 99 gti ım vardı, 150 binde ve 200 hp sorunsuzdu. Yanlış anlaşılma olmasın sadece 300 bindeki 2.8 turbo o fiyata, 1.8t ler min 7-9K $ arası tabi km ler 150 den düşük

    edit: ilan şu http://toronto.kijiji.ca/c-cars-vehi...AdIdZ242105397 büyük ihtimalle 2.7 turbo dur dediğin gibi. Özellikle turbo yazmış.
    b5 lerde 2.7 motor sadece s4 te var normal a4 lerde yok...Normal a4 ler 1.8T ve 1.8TQ (150 ve 180 lik), 2.8 atmosferik, quattro...

  8. #8

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    351
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı turbo&quattro Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Oranin piyasasini bilmediigm icin pek birsey diyemeyecegim ama buraya gore 7500 cok 2001 model a4 icin..Oraya gore fiyat normal diyorsan ve baski balatada bitik degilse dusunebilirsin turboyu dert etmeden kaldiki turbo para degil bu memlekette...

    Ayrica key less yok a4 lerde...En azindan b5 lerde..
    Sonradan takılmış olabilir keyless, çoğu kişi kış için remote starter taktırıyor sonradan. Piyasa konusunda Mani daha kesin bilgi verir konuyu görürse.

    Ben de seninle aynı düşünüyordum ama Mani ile konuştuğumuzda turbo değişimi parça dahil en aşağı 2500 dolara gelir dedi. Zaten bütçemin sınırı 7500 (ama ikinci elde de vergiler vs masrafları var, onlarda dahil dolayısıyla 6500 civarları). Bende mi bir gariplik var bilmiyorum ama nispeten binek araçlarda adamlar 120 lerden önce debriyaj değiştirmiyorlar, büyük ihtimalle bunun da hala orjinali üstündedir.

    http://toronto.kijiji.ca/c-cars-vehi...AdIdZ236518672 Mesela kumaş ve 160 bin ama daha fazla istiyor!

  9. #9

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    351
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı turbo&quattro Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    b5 lerde 2.7 motor sadece s4 te var normal a4 lerde yok...Normal a4 ler 1.8T ve 1.8TQ (150 ve 180 lik), 2.8 atmosferik, quattro...
    Haklısın, tekrar baktım km ve yıl limitini kaldırınca 2.8 ler pazara çıktı. Daha düşük model ve yüksek km de çok daha uygun fiyatlı 1.8 tler var ama onlara en azından turbo + debriyaj kesin gözüyle bakıyorum.

  10. #10
    turbo&quattro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Fort Lauderdale, FL
    Mesaj
    9.600
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    58 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mani kim tanimiyorum ama turbo degisimi parca dahil nasil 2500 dolar tutuyor anlayamadim..Bahsettigin turbo k03s gt 35 yada 30xx degil....Bulmak oldukca kolay ve pahalida degil..Iscilik +2000 olacak degilya...

  11. #11
    ocean0636 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    07
    Mesaj
    4.054
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Biraz daha bekleyip 2006-2007 civic si coupe alabilme sansin varsa super olur bence
    http://www.youtube.com/watch?v=UlLx3o20fs8

  12. #12

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    351
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ocean0636 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Biraz daha bekleyip 2006-2007 civic si coupe alabilme sansin varsa super olur bence
    http://www.youtube.com/watch?v=UlLx3o20fs8
    dediğim gibi zorlasam si coupe alabilirim k20 li ama sorun onların kaskosu çoook uçuk (misal şu an kaskom 250 doların altında olacak ama si gibi bir araçla direk 350 den aşağı inmez) tabi bir de km si yüksek olacak. 150k +

  13. #13

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    351
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı turbo&quattro Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mani kim tanimiyorum ama turbo degisimi parca dahil nasil 2500 dolar tutuyor anlayamadim..Bahsettigin turbo k03s gt 35 yada 30xx degil....Bulmak oldukca kolay ve pahalida degil..Iscilik +2000 olacak degilya...
    Admin Manimillion Ottawa da oturuyor.

    Eğer ki baskı balata + turbo çok maliyetli olmazsa, daha yüksek km de yarı fiyatına b5 ler var. Aynı fiyat aralağında km si yüksek (160-180) b6 larda buldum.

    Yeri gelmişken sorayım: 2.8 ler nasıldır peki? Eğer turbo alıp da chip vs girişmezsem sanki 2.8 almak daha mantıklı gibi duruyor. Tabi daha bunların kaskosunu soramadım

  14. #14
    devil_berk22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Tekirdağ & Keşan
    Mesaj
    4.254
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    civic daha bi güzel geldi gözüme

  15. #15
    turbo&quattro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Fort Lauderdale, FL
    Mesaj
    9.600
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    58 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EvO 86 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Admin Manimillion Ottawa da oturuyor.

    Eğer ki baskı balata + turbo çok maliyetli olmazsa, daha yüksek km de yarı fiyatına b5 ler var. Aynı fiyat aralağında km si yüksek (160-180) b6 larda buldum.

    Yeri gelmişken sorayım: 2.8 ler nasıldır peki? Eğer turbo alıp da chip vs girişmezsem sanki 2.8 almak daha mantıklı gibi duruyor. Tabi daha bunların kaskosunu soramadım
    2.8ler atmosferik ve v6..Ayni motor bazi golf serilerinde ve passatlarda da kullanildi..Bence turbodan bu kadar korkma basini agritmaz...Al manuel 18t karda kista eglen

  16. #16

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    351
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mazda 3GT Almış bulunmaktayım, ilgilenen herkese teşekkürlerö fotoğraflarını en kısa zamanda koyarım. (Audiden dönmemin sebebi o fiyatları verip de 170 binde orjinal turbo ve debriyaja güvenemem. Kısmet diyelim ) Konu kilitlenebilir.

  17. #17
    turbo&quattro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Fort Lauderdale, FL
    Mesaj
    9.600
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    58 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gule gule kullan

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •