User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
44 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 1.6 ies(d16y) vti(b16) olabilir mi?

  1. #1
    ...... Sefa_vts - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.732
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    1.6 ies(d16y) vti(b16) olabilir mi?

    Aslında tam olarak mevcut bloklarını koruyup korumadığını bilmiyorum ama eğer böyle bir imkan varsa bazı düşüncelerim için güzel olucak demektir..Yada bir b18 oturtabilmek ne kadara çıkar tahmini..K20 felan diyip 10 milyarı aşkın bir fiyatı motora verme düşüncem yok.. O yüzden daha makul şeyler düşünüyorum..Bu dediklerim dahilinde de her türlü öneriye açığım..

    Yardımlarınız için teşekkürler

  2. #2
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    illa dohc vtecmi olucak sohc vtec turbo iyidir
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

  3. #3
    ...... Sefa_vts - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.732
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aklımdaki ilk düşünce bu yönlü ama diğer türlü başka bir motora atmosferik çalışıp daha verimli sorunsuz olur diye düşünüyorum..Tabi avantajları dezavantajları neler henüz kestirmek zor.. Peki direk d16 dan b16 ya çevirmeye çalışsak güvenli olur diyebilir miyiz?

  4. #4
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Malesef bloklar farklı D serisi ve B serisi.
    Atmosferik birşeyler yapılmak isteniyorsa B serisi kesinlikle.Ama benim
    tavsiyem sohc vtec turbo daha az maliyet kat kat güç.illa turbo yapınca
    limitlerde yapılıcak diye birşeyde yok safe yapıp güzel güçler alabilirsin sohc,
    gucude baya tatmin eder.
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

  5. #5
    ...... Sefa_vts - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.732
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evet o konuda bir yanılgım var,blokların geçişi gibi birşey mümkün olmadığı içinde doch istiosam sanırım tek şart komple motor değişikliği....Ben ilk önce atmosferik düşündüm aslında herşeyi ama bakalım..Buarada teşekkürler cem..Turbo işine biras daha soğuk bakıorum sanki..

  6. #6
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dedigim gibi saglam parcalarla limitleri zorlamadan guzel ayarla sorunsuz
    kullanabilirsin günlük.Turbo işine soguk bakılması sebebi cogu arkadas hard tune
    turbonun hakkını sonuna kadar almak istiyor e dogal olarak cok titiz bakım
    sorunsuz ayarlar istiyor bazı istenmeyen sonuclar doğabiliyor ondan olabilir.
    Sohc vtec yapablirsin üst kapak beyinle D serisini güzel oluyor.
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

  7. #7
    ...... Sefa_vts - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.732
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aynen dediğin gibi hard tune ayarlarına kadar yüklenmemek lazım ama insanoğlu işte doyumsuz ben kendimi biliorum,yüklenirim daha sonra dayanamam Biraz daha bilgi topladıktan sonra herşey zaten ağustos gibi netleşicek.. Tavsiyeni dikkate alıcam.. Piston felan bulabilir miyiz? Hondanın yabancısıyım aslında b16 için olan parçalar uyum gösterir mi?

  8. #8
    facia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    TR
    Mesaj
    1.675
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sefa_vts Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynen dediğin gibi hard tune ayarlarına kadar yüklenmemek lazım ama insanoğlu işte doyumsuz ben kendimi biliorum,yüklenirim daha sonra dayanamam Biraz daha bilgi topladıktan sonra herşey zaten ağustos gibi netleşicek.. Tavsiyeni dikkate alıcam.. Piston felan bulabilir miyiz? Hondanın yabancısıyım aslında b16 için olan parçalar uyum gösterir mi?
    Göstermez ... d serisi parçalara bakıcaksın... swap işlemi yapmaktansan bencede turbo yapman daha mantıklı daha fazla güç alıcağın kesin... swap yapıcaksanda 1.6ies kasasına yapman anlamsız olur üstüne harcıycağın parayı koysan zaten vti alabilirsin...

  9. #9
    ...... Sefa_vts - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.732
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sanırım önüme sadece iki seçenek gelio en mantıklı şekilde.. bi soch turbo diğeri ise direk vti edinmek...

  10. #10

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.517
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı facia Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Göstermez ... d serisi parçalara bakıcaksın... swap işlemi yapmaktansan bencede turbo yapman daha mantıklı daha fazla güç alıcağın kesin... swap yapıcaksanda 1.6ies kasasına yapman anlamsız olur üstüne harcıycağın parayı koysan zaten vti alabilirsin...

    katılıorum....

    d16 da turbo ile güzel sonuçlar alınıo... fiyatlarda makul dıe bılıorum....

  11. #11
    Tuner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.685
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    d16 si motorumudur ?
    Samsa

  12. #12
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    IES+vtek kapak+turbo
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  13. #13
    facia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    TR
    Mesaj
    1.675
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    IES+vtek kapak+turbo
    iese b16a2 kapak takılıp cift egzantrik yapılabilirmi?

  14. #14
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O kapagı takamazsın iese.
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

  15. #15
    Tuner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.685
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Tuner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    d16 si motorumudur ?

    cevap veren herkese teşekkür ederim
    Samsa

  16. #16
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Tuner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cevap veren herkese teşekkür ederim
    d16 tek bir modelde yok . D serisi 16 1600cc D14 var d serisi 1400cc.

    Si , ies farklı kodlarda bulunur. ieste D16Y4 mesela.
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

  17. #17
    facia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    TR
    Mesaj
    1.675
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Tuner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cevap veren herkese teşekkür ederim
    bahsi gecen motor si motoru değildir 1.6ieslerdeki tek egzantrikli motordur... Ama si motoruda d16 motor koduyla başlar ama d16a9 dur.

  18. #18
    Tuner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.685
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki cemcim saol si motoru düz atmosferik dimi vtec değil.
    Samsa

  19. #19
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Tuner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki cemcim saol si motoru düz atmosferik dimi vtec değil.
    Evet D16A9 Dohc ZC (non vtec) motor war .
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •