http://www.youtube.com/watch?v=Ek_ljAo5NNI
Bence güzel![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Ek_ljAo5NNI
Bence güzel![]()
Boxer in side
0/100 3 veya 3 buçuk saniye diyebiliriz![]()
Boxer in side
legacy baska ya, hakan ustada varsa yoksa legacy, 2012 sti desen yine 93 legacy turbo der baska bir sey demez.
Guc;
Bilgi ve Tecrubedir.
Her ne kadar düzgün kalkamasada bu da aracın dışardan bi videosu
http://www.youtube.com/watch?v=CDIN7...eature=related
Boxer in side
legacy hegüzelmiş.
bende eski sti kullanıcısı olarak tekrar sti istiyorummmm.... 2005 istiyorum...
It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction... (Grant)
Ayrıca şu su soğutmalı sistem sanırım çok başarılı değil. Çünkü BC5 ten sonra hiç kullanılmadı diye biliyorum.
Boxer in side
TR de ej20G blok var ama sadece legacy turbolarda geldi, 96 gt lerin motor kodu ej20G yazsada ustlerinde 20G yok.
kapak zayif 96 gt gibi zaten sadece legacy ve 96 gt de kullanildi o kapak hidrolik iticili, bloktada ufak tefek tadilatlar lazım direk kullanildiginda verimli degil ama zaten bulmak cok zor.
Guc;
Bilgi ve Tecrubedir.
Yağ iticilerinin bozulduğu zaman çıkardığı sesi dinledim, yatak sarmış gibiydi
Ben 96 larında bazılarının Legacy'lerle aynı blok olduğunu sanıyordum, demek değilmiş .
Peki abi , stock ve günlük kullanıldığında skıntı yaratırmı bu bloktaki eksiklikler veya zayıf olan kapaklar
Boxer in side
stock ve gunluk kullanimda bakimli bir motorsa hic sorun cikartmaz, yeterki iyi durumda olsun sonuc olarak neredeyse 18-20 yillik bloklar. benim gelistirilmesi gereken yerler var soylemim yuksek hatta ciddi yuksek guc icin hazirlanacak motorlar icin.
Guc;
Bilgi ve Tecrubedir.
biride çıkıp demiyoki aga bu nedir![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)