User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
54 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Mercedes-Benz,CC yapma özürlü mü?

  1. #1

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Bucak/BURDUR-İSTANBUL
    Mesaj
    4.391
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Mercedes-Benz,CC yapma özürlü mü?

    Başlıkta da yazdığım gibi;Mercedes-Benz,CC yani Coupé-Cabrio türü araba yapamıyor/yapmıyor mu?

    Yakındığım şey;Mercedes-Benz'in Bmw ya da Peugeot gibi katlanır tavanlı araçlar yap(a)maması.Bugün Bmw ve Peugeot bu işi çok güzel bir şekilde yapıyor.Peugeot yaklaşık 9 yıldan beri;Bmw ise yaklaşık 3 yıldır bu işi yapmaya başladı.Bmw üstelik hakkını vererek yaptı bence;E92-E93 3 Series Convertible'lar gayet te yakışıklı araçlar.Yani arka tasarımları bir Focus CC gibi sırıtmıyor.Üstelik mekanizmaları da sorunsuz bir şekilde çalışıyor.

    Ancak Mercedes-Benz;2011 oldu,hâlâ müşterisine tenteli araçlar sunuyor.E Cabrio'lar segment olarak 3 Serisi'nden bir üst sınıftalar ancak özellikle fonksiyonellik olarak çok gerisindeler.Bilhassa tavan olayında.Bmw'de ne güzel tek tuşla açma-kapama işlemi yapılırken;Mercedes-Benz'de hâlen tenteli sistem çalışıyor.

    Mercedes-Benz böyle bir sistemi yapmıyor mu;yapamıyor mu?

    E350 Cabrio


    E92 335i

  2. #2
    tuner faruk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    35
    Şehir
    1stanbul
    Mesaj
    5.200
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence yapamıyor değil yapmıyor ve kötüde durmuyor açıkçası benim tenteli daha hoşuma gidiyor.

  3. #3
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O sistemi çıkaran Mercedes-Benz zaten. En iyisini yapan da o.
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  4. #4
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    BMW tentelerin çok ses gıcırdama yaptığını duymuştum.

    Tenteli tavan çok daha güzel bence.

  5. #5

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Bucak/BURDUR-İSTANBUL
    Mesaj
    4.391
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OmerRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O sistemi çıkaran Mercedes-Benz zaten. En iyisini yapan da o.
    Hangi modelde çıktı?

  6. #6
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    slklarda olması lazı
    USPerformance by UtkuSelamoğlu
    https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance

    100-200 km/h 5.761sec

  7. #7
    aybarsdnr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.419
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bindiğim cc bmwlerin tavanları hep gıcırdıyor..bence mercedes ve audi nin tente kullanması daha güzel.özellikle audilerde ki beyaz-bordo tente uyumuna bayılıyorum

  8. #8

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Bucak/BURDUR-İSTANBUL
    Mesaj
    4.391
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RCkid Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    slklarda olması lazı
    Doğru.Güncel SLK'lar dahil böyle.Şimdi hatırladım.

    Yalnız E-Klasse gibi bir araçta dahi tente sunmaları bana çok ta anlamlı gelmiyor.Nitekim prestij arabası;ama üstünde siyah bir bez..

  9. #9
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tentenin bagajda yer kaplaması metal tavana göre çok daha az

    Ağırlık avantajı da var, metal tavana göre

    S2000 lerdeki gibi sadece bir kat tente değil, içinde yalıtım malzemesi de mevcut ısı ve sese karşı baya kalın.

    SLK larda metal tavan var mesela, ilk kasada bile kullanılıyordu hatta.

  10. #10

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Bucak/BURDUR-İSTANBUL
    Mesaj
    4.391
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim üstüne basmak istediğim nokta performans;ağırlık vs. değil.

    E-Klasse'tan bahsediyoruz.Yani E sınıfı bir araç.Rakibi doğal olarak 5 Serisi ve A6.Bu sınıf bir aracın cabrio modelinde tente sistemi vasat değil mi?Ben sadece işin kolaylık yönüne bakıyorum.Yoksa ağırlık-performans konularında haklısınız.

  11. #11
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gerekli yalıtım malzemeleriyle tente sisteminin dezavantajlarını ortadan kaldırarak, avantajlarıyla birlikte kullanıyorlar yani.

    E serisi cabrio boyutları daha büyük olmasına ve daha üst sınıf olmasına rağmen, 3 serisi cabrio ile ağırlıklar hemen hemen aynı, 50 kg bile fark yoktur arada.

    Görüntü olarak iyidir hoştur kötüdür orası ayrı, ki adamlar simsiyah tente bile koymuyor renk opsiyonu sunuyorlar.

  12. #12
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.461
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yapamıyor olsa SLK yı zamanında çıkarmazlardı veya SL


    bence tenteli daha güzel

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  13. #13
    cabriolet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    M Town
    Mesaj
    2.175
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben e93 kullanıyorum ama keşke tenteli olsaydı diyorum cabrio araba tenteli olunca güzel mesela bmwnin bi üst sınıf cabriosu 6 seriside tenteli yani saç tavan olunca güzel oluyo diye bişey yok

    sac tavan cabriolar anca babası tenteli arabaya karşı olanlar için güzel

  14. #14
    GokhanE. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    715
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bmw nin 6 kasaları da tenteli sanırım,ses yapmadıktan ve su almadıktan sonra bir sorun yok bence..üstelik tenteli araçlarda bmw lerdeki tente sesi mercedeslerde minimumdur,sağlam olduktan sonra sorun yok,görüntüsü de bence güzel açıkcası,inceleme fırsatım olmasa da son kasa e series coupler bence cok başarılılar

  15. #15
    Emir_b16a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    özürlü mercedesmi olur yaa
    atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.

  16. #16

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Bucak/BURDUR-İSTANBUL
    Mesaj
    4.391
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cabriolet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben e93 kullanıyorum ama keşke tenteli olsaydı diyorum cabrio araba tenteli olunca güzel mesela bmwnin bi üst sınıf cabriosu 6 seriside tenteli yani saç tavan olunca güzel oluyo diye bişey yok

    sac tavan cabriolar anca babası tenteli arabaya karşı olanlar için güzel
    Aslında konuyu açmamdaki amaç güzellikten ziyade işlevsellik.Çünkü güzellik göreceli bir kavram.

    Ağırlık-performans konularına girmiyorum.Çünkü tenteli sistem açık ara önde o hususta.

    Ama tek tuşla açma-kapama dururken insan neden tente ile uğraşsın ki?Özellikle ani hava değişimlerinde?

    Misal arkadaşımda E46 320ci vardı hardtop'lu.Resmen eziyet o hardtop'u çıkarıp takması..Üstelik sadece güzel havaları beklemek zorundasın binmek için.Hâlbuki metal tavanda öyle değil.Basınca 2 dk sürmeden kapanma şansı var..

  17. #17
    Emir_b16a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SErhat. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aslında konuyu açmamdaki amaç güzellikten ziyade işlevsellik.Çünkü güzellik göreceli bir kavram.

    Ağırlık-performans konularına girmiyorum.Çünkü tenteli sistem açık ara önde o hususta.

    Ama tek tuşla açma-kapama dururken insan neden tente ile uğraşsın ki?Özellikle ani hava değişimlerinde?

    Misal arkadaşımda E46 320ci vardı hardtop'lu.Resmen eziyet o hardtop'u çıkarıp takması..Üstelik sadece güzel havaları beklemek zorundasın binmek için.Hâlbuki metal tavanda öyle değil.Basınca 2 dk sürmeden kapanma şansı var..
    yeni nesil tenteli araçların tentesi kapandığında coupe den çok bi farkı kalmıyo onlarda 1 tuşla kapanıp açılabilio
    atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.

  18. #18
    SULTANOGLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Münster
    Mesaj
    6.451
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tek tuşla yapılır derken mercedesinki kaç tuş ?
    74 model sehpa...

  19. #19
    CcRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ford 57 senesinde yapmış bunu mercedesmi yapamıcak.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •