User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
50 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: TYPER vs Stock 200sx duz vıtes

  1. #1
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    TYPER vs Stock 200sx duz vıtes

    arkadaslar bı arkadasımız yenı stock toplattıgı 200sx ı ıle bızımle rollıng denemek ıstemekte ve 500usd den asagı kesınlıkle denemem demekte. arabası duz vıtes ve sadece std 8.5 olan sıkıstırması 9 a yukseltılmıs.bızım aracmızda olanlar bellı
    dc race headers,ıskender ara boru ve SS 1 e 1 son susturucu ve son olarak mugen baskı balata...(200sx ı sadece 9 cr harıcı full stock deger olarak dusunun)

    yapılan yorumların en cogu benım hayretle karsıladıgım 200sx typerı deler ıcınden gecer yok eder...

    sızın yorumlarınız nedır?

  2. #2
    TAM35GNY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    TAM35-SAN DIEGO
    Mesaj
    1.469
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence değerler doğruysa tayyarın alması lasım tabi turbo vs atmosferik de karışık biraz...

  3. #3
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yere verılen guc farkı ve onden ceker arkadan ıtıs farkları ıle 200sx ın bu karsılstırmada hıc sanzı yok dıye dusunuyorum

  4. #4
    TAM35GNY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    TAM35-SAN DIEGO
    Mesaj
    1.469
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ortaya para koyduğuna göre vardır araçta bi şeyler gizli

  5. #5
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    elbet cıkar oyle bırsey varsa

  6. #6
    Bestsi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    Turkiye/ankara
    Mesaj
    1.282
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bar biraz acık bir s13 un hondatalı faln bi typr ı baya bir gectiğini gozumuzle gorduk ama arabadana rabaya değişir tabii

  7. #7

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.515
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    normalde pek sansı olmamalı ama iddialı konustuysa bilemıcem yaa.....

  8. #8
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Standart basıncı 0,69 bar dır SX in. Arkadaş 1 bar yaptıysa stock diyor olabilir gene. o zaman geçer type r ı. Ama 0.69 bar sx in type R karşısında şansı yok.
    Basınç arttırmışsa wasgate hortumu tıkayarak sadece boost saati ile görebilirsin, herhangi bir görünen parça bulamazsınız.
    Benim HAN ile denememe bak selçuk , ben 1 bar + egzoz +filtre vardı. HaN da Hondata falan filan vardı.2 de kafa uzatıyor az, 3 de önüme geçiyor , 4 de çok geriye düşüyordu.benim viteslerime göre.Eğer 3. vites sonuna kadar deneyecekseniz type r ın şansı daha yüksek
    SX in 3. vitesi çok fazla uzun, 4 de bi o kadar kısa.

  9. #9
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hıım sagol mustafa en degerlı yorum bu benım ıcın ama ben basınc acmadıgını bılıyorum. zaten bakacagım denemeden once saatten kac olduguna

  10. #10
    sulhi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbuL-turkey
    Mesaj
    4.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben söliyim arada 5 boy oLur typr aLır basını gider! bu arada bu yorumum cok bilmişliğimden deil söylenenlerden biliyorum...

  11. #11
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Standart sx anca vti ile kafa kafaya gidiyor zaten.

  12. #12

    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    İST GOP
    Mesaj
    132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar bence typer alır standart 200 sx i ama birde arabaları gercekten geçmek var lafla degil tam olarak deneyerek geçmiş oldugun videoları görmek dilegiyle.

  13. #13
    deathofacar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    74
    Şehir
    ümitköy
    Mesaj
    733
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Bestsi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bar biraz acık bir s13 un hondatalı faln bi typr ı baya bir gectiğini gozumuzle gorduk ama arabadana rabaya değişir tabii
    type r dan type r a deişmez halil stoksa eğer. ama turbosu bi fırt büyümüşse veya bar açmışlarsa ki- sıkıştırma yükseltmek de aynı anlama gelir- 200 sx geçebiliyor.

  14. #14
    delsolemrah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    typer tek geçer bence

  15. #15
    type-RRR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    426
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    işin ucunda para olunca çenemi tutmak mantıklı geliyo
    rüyalarını gerceklestirmenin en kolay yolu uyumaktır

  16. #16

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.515
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mechanix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Standart sx anca vti ile kafa kafaya gidiyor zaten.
    standartı bellı hıza kadar kafa kafaya mı??
    kısalı vtecde boy boy açıo ama dimi

  17. #17
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynen ole bakınız K vtec

  18. #18
    Sinan'S2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.899
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    stock ta type-r çok rahat olmasada alır bence, denemeden önce turbo basıncına dikkat edin yalan dolan olmasın sonra

  19. #19

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.172
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şöyle söyliyim 9 cr li stock s13 ümle, kısa headers filtre egsoz vs... olan vtecle şöyle oluyor http://www.youtube.com/watch?v=oHS6pJHbNfc
    stock vtec 3. vitesde vtec açık, ben 5.vitesde basınca geçiyorum.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •