User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
30 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Saxo vts 106 gti turbomu atmosferikmi sizce??

  1. #1
    cliver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    1.982
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Arrow Saxo vts 106 gti turbomu atmosferikmi sizce??


    SİZCE HANGİSİ DAHA İYİDİR TURBO YAPMAKMI ATMOSFERİK DOLDURMAKMI + LARI NELERDIR -LERİ NELERDIR GÖRÜŞLERİNİZİ BEKLIYORUM ARKADASLAR???
    Alıntı cliver Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Güneşi göremedim diye ağlarsan yıldızlarıda göremezsin
    alın teri
    16 YA 234 minik serçem
    16 BS 462 Clio rsi
    16 R 5115 Saxo vts(Kermit)
    16 GU 424 punto hgt
    Anka Vts
    belediye otobüsü

  2. #2
    wekoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    TURKEY (20)
    Mesaj
    3.243
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sıkıntısız sehir içi biniyorsan ben atmosferik derim en güzeli 106 gti artık....
    şimdi satarkende alırkende stok araba tercih ediliyor.kendi sahsi fikrim..
    en güzeli inceden bişi yapıcam diyorsan 106 gti 13/61 kısa cihp filitre eksoz boru sana harikalar yaratır...yetmessede piston egzantrik alırsın hem istedigin zaman alırsın parçayı hemde istedigin zaman satarsın herkesin talebi olur fiyatı cazip olduktan snra..ama turboda ayrı zevk ama derdi tasası ıvıvrı zıvırı insanın kafasında şaç bırakmaz. 2,bi araban zaten olmassa olmaz kara senin...
    gariban 106 gti....

  3. #3
    Şahan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.306
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bizim arabalar zaten standartta bile dertli, kronik sorunu çok..ondan dolayı ben sadece egsoz ve filtre kullanıyorum..bir önceki arabam pistonlu ince contalı chipli kısalıydı...belki yapanlardan belkide arabanın temeli sağlam olmadığından çok dert çektim..turboyu hiç düşünmedim..ben olsam (ki öyle yapıyorum) sürekli gazlamayacaksan, rolling yapmayacaksan, draglara katılmayacaksan, bu arabanın standardı bile çok çok yeterli..
    Zihin fukara olursa, fikir ukala olur..

  4. #4
    mad_max1978 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    47
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ne gibi sıkıntılar çektiniz acaba?bende ileriye dönük piston düşünüyorumda.

  5. #5
    Şahan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.306
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı feith Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ne gibi sıkıntılar çektiniz acaba?bende ileriye dönük piston düşünüyorumda.
    Yapan usta, ince conta kullanmamış, contanın 3 yaprağından 1 yaprağını koparmış araba su, yağ karıştırdı..ayrıca ince conta + yüksek sıkıştırmalı piston sebebi ile hararet problemi yaşadım...yüksek hararet nedeni ile yağ incelip eksiliyordu..sonunda 2 kez üst kapağı açtırıp normal conta kullandım, dolayısıyla sıkıştırma düştü..ancak ondan sonra rahat edebildim..yazılım hatası sebebi ile araba sık sık 1500-2000 devirde asılı kalıyordu sonrasında sıkıldım 14e aldığım arabanın üzerine 5000 daha harcayıp 11'e sattım..şimdi chip bile yapmayı düşünmüyorum..ama dediğim gibi, ya yapan ustalardan, yada temeldeki sorunlardan yaşadım bunu bilmiyorum..
    Zihin fukara olursa, fikir ukala olur..

  6. #6
    mad_max1978 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    47
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    takip ettiğim kadarıyla biliyorum 106 nızı hatta bi ara arkadasımda almaya niyetlenmişti.bende özellikle piston takıldıktan sonra hararet olayından tırsıyorum.kıl adamım bir sorun çıkarsa arabadan soğurum.cvbınız için çok tşk ederim.

  7. #7

    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Bahçelievler/İstanbul/61
    Mesaj
    4.727
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yapılan ustalığa bağlı pek sorun yaşıcağınızı sanmıorm işçilik önemli yapan kişi önemli .. yüksek sıkıştırmalı pistonla ince conta koymuş normaldir böle şeler yaşaman bendede piston var kaç km'dr Allaha şükür sorun yaşamıyorum saat gibi

  8. #8

    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Antalya / Kemer
    Mesaj
    5.489
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Alicanrs Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yapılan ustalığa bağlı pek sorun yaşıcağınızı sanmıorm işçilik önemli yapan kişi önemli .. yüksek sıkıştırmalı pistonla ince conta koymuş normaldir böle şeler yaşaman bendede piston var kaç km'dr Allaha şükür sorun yaşamıyorum saat gibi
    aynen

  9. #9
    Şahan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.306
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Alicanrs Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yapılan ustalığa bağlı pek sorun yaşıcağınızı sanmıorm işçilik önemli yapan kişi önemli .. yüksek sıkıştırmalı pistonla ince conta koymuş normaldir böle şeler yaşaman bendede piston var kaç km'dr Allaha şükür sorun yaşamıyorum saat gibi
    aynen öyle bende usta faktörü diye düşünüyorum..ince contada koymamış, contanın bi yaprağını koparmış, sanki ince conta üretilmiyomuş gibi..umarım sorunsuz devam edersin sende..
    Zihin fukara olursa, fikir ukala olur..

  10. #10
    TechTurkey FaBeRgE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    Kütahya
    Mesaj
    9.221
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0,3bar bile olsa turbo derim...

  11. #11
    Cihan Çizmeci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    İzmit / Bodrum
    Mesaj
    3.053
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence güç istiyorsan ve illaha bunu turbo ile yapıyım diyorsan sat arabanı üstüne koy masraf ediceğin parayı eski model güzel orj.de turbolu araçlarla münakaşaya gir derim ben
    PUG 106 - 306 , Honda Vti EP3

  12. #12
    KingoAtmo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara/Nürburgring
    Mesaj
    1.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    atmosferiği hakkını verekek yapınca turbodan daha ucuza gelmiyor, Daha pahalıya bile gelebilir.
    kazanılan güçlerde çok farklı.
    Şahan sen yağ pompasını sıfırlamışmıydın pistonlar değiştiğinde ? eski halindeyse o sebeb olmuş olabilirmi ?
    208 gti by Peugeot Sport; İstanbul Park: 2:28.099 - 04.05.2025
    Saxo évo-2 0-402 : 13.821 sn.
    Powered By : Piston Garage
    Nazmi TOÇAK

    GELDİKLERİ GİBİ GİDERLER !!

  13. #13
    Şahan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.306
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı nazmitocak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    atmosferiği hakkını verekek yapınca turbodan daha ucuza gelmiyor, Daha pahalıya bile gelebilir.
    kazanılan güçlerde çok farklı.
    Şahan sen yağ pompasını sıfırlamışmıydın pistonlar değiştiğinde ? eski halindeyse o sebeb olmuş olabilirmi ?
    Ben aldigimda pistonluydu araba, yag su karistrinca hrm ust kapak sifirlandi hemde yag sogutucusu sifirlandi ama hararet sikistirdigin anda cosuyodu..sonra mecbur kaldik contayi kalin tutmaya..o lanet yag sogutucusuda ne paraydi yaa
    Zihin fukara olursa, fikir ukala olur..

  14. #14

    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    İst53
    Mesaj
    2.552
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çoğu yorumlar turbo çok uğraştırır ıvır zıvırla denılıyor.
    normal turbo araçta en azından bakımlı kullanımda 50 bin belkide daha fazla gidiyor
    peki sonradan turbolanan araçlarda neden şu bozuldu bu bozuldu olayları oluyor.
    yüksek güç oldugu için mi yoksa?...

  15. #15
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Forumda baya bi vts ve gti ile ilgili problem sorun gördüm. filtre egsoz modifikasyonu hariç stock haline getirir temiz temiz gezerim.
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  16. #16
    Selcuk_RoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    7.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Cihan Çizmeci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence güç istiyorsan ve illaha bunu turbo ile yapıyım diyorsan sat arabanı üstüne koy masraf ediceğin parayı eski model güzel orj.de turbolu araçlarla münakaşaya gir derim ben
    ++ 10 kesinlikle katılıyorum

  17. #17
    wekoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    TURKEY (20)
    Mesaj
    3.243
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Cool

    Alıntı oğuz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çoğu yorumlar turbo çok uğraştırır ıvır zıvırla denılıyor.
    normal turbo araçta en azından bakımlı kullanımda 50 bin belkide daha fazla gidiyor
    peki sonradan turbolanan araçlarda neden şu bozuldu bu bozuldu olayları oluyor.
    yüksek güç oldugu için mi yoksa?...
    orj turbolu araçlar fabrikasyon herşeyi düşünülüp yazılıp çizilip yapılıyor..

    snradan yapılan turbo ise yaglaması benzin pompası enjektörü bujisi beyini ıvırı zıvırı oldukça oluyor herzaman bir şeyin orj herzaman iyidir. ama biz insan ogluna yetmiyor yetmedikçede girdikçe giriyor taaaa kiiii lanet olsun diyene kadar...
    gariban 106 gti....

  18. #18
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2006 dan beri 35.000 km den fazla yapmışımdır turbo ile hemde bunu 15.000 nin de beyin bile yokdu kara düzen turbolamıştık kulanılan malzeme yapan usta ve arabasını bilen bi şöför çok önemli

    sözüm meclisden dışarı ama kimse kusura bakmasın bisürü 106 saxo sahibi görüyorum tanıyorum tanışıyorum - ya ucuz olsun hızlı gitsin ya abi şunu yapıcam nekadar tutar ? en az X kadar tutar - way arkadaş araba zaten bukadar okadar paramı harcanır üzerine bi okadar daha koyar onu alırım - yok şurdaki usta turboyu X paraya takıyo ben ona yaptırtcam clio turbosu headır interkol blow bide çatara patara takıyomuş süper oluyomuş :S
    mesela piyasada 150 lirayada neüdüğü belirsiz chipleri alıp takanlarda war bunun yanında sabahlara kadar widebanddan diğer programlardan log alıp chip yazdırıp arabasını deniyen yüzlerce lira para veren adamlarda war

    gibi şeyler artı draglarda görüyoruz saatlerce boşda kesiciye sokanlar mahalle aralarında her saat başı her dönüşde motor sıcakmış soğukmuş demeden dibine kadar gazlıyanlar felan ....... belki hepimizin arabaları hayatında en az birkere butarz uygulamalara maruz kalmıştır ondan sonra alan adamda yaww bukadar sorunlu şukadar sorunlu burası kırıldı şurası kırıldı vs. vs.

    piyasadaki temiz araba sahibi olan arkadaşlarıda biliyoruz hangisi sorun yaşıyo arabasıyla motoruyla yada herhangi biyeriyle bu arabalar oynanmadığı sürece güzel ama rahat duramıyoruz en basitinden direksiyon pompası arızası yada akis arızaları hangimizin arabası en az 3 cm den daha az düşük yada orjinal ? belki bir yada iki gibi

    bence bukadar hor kullanılıp hala yarışabilen sağlam arabalardan biridir 106 saxo


    soruna gelince turboda 220 - 250 hp lik bi setupla uzun zaman arabanı sıkıntısız kullanabilirsin ortalama 7 ila 9 lira arasında güzel bi araban olur üzerine çıkayım dersen bi turbo parası daha harcarsın

    atmosferikdede en az turbo kadar çok paran gider ama söktüğünde satman kolay olur parçaları elden çıkartırsın arabayıda orjinal die satarsın turboda işin baya zor

    bana sorarsan atmosferik yap turbo yaptığında denemek isteyen rakip araba sayısı çok düşüyo artı olarak turbo basınca bakıyo nekadar boost okadar hp ama atmosferik tamamen detaylara bakıyo

  19. #19
    KingoAtmo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara/Nürburgring
    Mesaj
    1.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    artı olarak turbo basınca bakıyo nekadar boost okadar hp ama atmosferik tamamen detaylara bakıyo
    mehmet ali gayet güzel anlatmış


    benim arabada her top speed denememde sağ taraftaki (yağ basıncıydı sanırım)
    gösterge artıyor nasıl iş anlamadımi hararette çok bir fark olmuyor bu esnada
    208 gti by Peugeot Sport; İstanbul Park: 2:28.099 - 04.05.2025
    Saxo évo-2 0-402 : 13.821 sn.
    Powered By : Piston Garage
    Nazmi TOÇAK

    GELDİKLERİ GİBİ GİDERLER !!

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •