User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
27 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: yatak vurması - yardım

  1. #1
    dayi_selman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    karaman
    Mesaj
    98
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    yatak vurması - yardım

    slm arkadaşlar aracıma (crx) yenı komple alt motor yapıldı
    gömlekler krank krank kepi takım pıston takım sekman piston kolları ana ve kol yatakları takım conta degıştı
    ve aracım sımdı 200 km kullanmadan kol yatak sesı yaptı sızce sorun ne olabılır
    yanlız yag pompası orjınal cıkma aldık( ama modlu ve cok guzel yaglama var)
    ve emme manıfoltundan bloga gıden pcv valfı ıptal
    ve usta motoru toplarken krank sentesı cızgıdeyken egzantırık işaretleri (up) tam aşagıya bakıyor

    resımdekının tam tersı
    terıgerın boyle takılmış olmasının etkısı ne olu acaba
    yardımlarınızı beklıyorum arkadaşlar

  2. #2
    kadir jdm civic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.936
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla usta resımdekinin tam tersi ise hata var demektir normal olması gereken resımdekidir ki orda uplarada degil kasnagın dişli üzerinde çizgileri yan yana olucak olay o.

    biz bir ara su sorunu yaşamıştık hundai fx coupe yapmıştık orda rektefiyeci piston boşlugunu iyi veremedigi için pistonlar sıkı idi biraz piston sıkı oldugu için zorlandi ve yatak sesi yaptı araç sonra tekrar indirip taktık pistonlara boşluk verilmişti birdaha sorun yaşamadı aracta.

    sebebler
    1. yag pompası görevini yapmıyor
    2. motor yag kanallarında pislik kaldı
    3. piston boşlugu
    4. toplayan ustanın ayarlarının tam iyi yapamaması

    sonuç tekrar incek motorun kranga bakılıp yatakların takılcak psitonlara bakılcak tekrar toplancak.
    MSG GARAJ ANTALYA MUSTAFA GENÇ

  3. #3
    Günkut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    edirne
    Mesaj
    4.997
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kadir jdm civic Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    sebebler
    1. yag pompası görevini yapmıyor
    2. motor yag kanallarında pislik kaldı
    3. piston boşlugu
    4. toplayan ustanın ayarlarının tam iyi yapamaması

    sonuç tekrar incek motorun kranga bakılıp yatakların takılcak psitonlara bakılcak tekrar toplancak.
    .........................

  4. #4
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yüksek ihtimal ile yağlamada yetersizlik oldu ya pompada sıkıntı var yada arkadaşında söylediği gibi yağ kanalına pislik kaçması sonucu tıkanıklık var bir yada bir den çok yatağa yeterli yağ gidemeyip yavaş yavaş sara sara 200 km sonra kendini göstermiş olması muhtemel.

    Ancak burada tüm kabahat ustada aranmamalı rektifiye hatasıda olabilir.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  5. #5
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yatak ölçüleri nasıl? yeni yatakmı çıkmamı yan sanayimi orijinalmi?
    körler sağırlar

  6. #6
    dayi_selman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    karaman
    Mesaj
    98
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yataklar standart nkg veya ona benzer bıseydı markasını tam hatırlamıyorum ama sıfır almıştım
    yanı ya ustadan yada pompadan mı dıyorsunuz arkadaşlar

  7. #7
    cetinkaya55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    56
    Şehir
    İSKENDERUN-SAMSUN
    Mesaj
    439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Filitrenin takıldığı yerde yağ soğutma var ise o tıkalı olma olasılığı çok yüksek,temiz gibi görünsede problemin kaynağı o derim.Bir çok usta ona dikkat etmez,tabii dediğim gibi yağ soğutma var ise...

  8. #8
    cıvıc si - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    Turkey İstanblue
    Mesaj
    475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bütün d serilerine oil press warningli hemde ve motor toplanırken acl race yatak ve oem veya endyne yağ pompası bence sizin sıkıntı yatak ve pompadan sebep olabilir

  9. #9
    kadirsa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    814
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cetinkaya55 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Filitrenin takıldığı yerde yağ soğutma var ise o tıkalı olma olasılığı çok yüksek,temiz gibi görünsede problemin kaynağı o derim.Bir çok usta ona dikkat etmez,tabii dediğim gibi yağ soğutma var ise...
    Rex'lerde yağ soğutma var ancak filtrenin oralarda değil arka taraflarda bir yerde yanlış hatırlamıyorsam.
    Bir ölür BİN DİRİLİRİZ...

    Varlığım TÜRK Varlığına Armağan Olsun!

  10. #10
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlar biraz düşündümde yağ pompasından olsa ki yeterli yağlamayı yapamayacak kadar kötü durumda ise yağ lambasının yanması gerekmiyormu ? Bence gerekir.Belkide yağ müşüründen sonra bir tıkanıklık var ? blok tamamen temizlenip toplanmaya hazır hale getirildikten sonra tüm yağ kanallarına basınçlı hava tutulup karşılıklarından rahat hava çıkışı kontrol edildimi acaba ?
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  11. #11
    kadir jdm civic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.936
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    burda senın hiç bir kabahatın yok tamamen rektefiyeci ve motoru toplayan ustanın hatasıdır. senın yapıcagın sey motoru toplattıgın üsta güvenilir bir usta yaptıgı işin arkasında duran bir adamsa gidip arabanı birakip sorunu rektefiyeci ile aralarında halletmeleri lazım ama çakal bir adamsa vay haline üzlürüm valla tekrar motor toplama parası verirsin oda senın sinirlerini ucuklatır crx e sogursun sonra dersın crx ömrümü yedin ne allahın belasi araba imiş diye......
    MSG GARAJ ANTALYA MUSTAFA GENÇ

  12. #12
    dayi_selman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    karaman
    Mesaj
    98
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    crx e sogursun sonra dersın crx ömrümü yedin ne allahın belasi araba imiş diye......[/QUOTE]

    ışte bende hıç sogumak istemıyorum

  13. #13
    dayi_selman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    karaman
    Mesaj
    98
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    usta motoru komple yıkadıgını soylemıştı cunkı motor kol cıkardıgı ıcın yenıden toplandı sadece pompa cıkma orjınal alındı
    bugun incelemerımde yag fıltresının (söylediğim halde) degışmedıgını gordum ondan olabılırmı acaba

  14. #14
    kadirsa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    814
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dayi_selman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    usta motoru komple yıkadıgını soylemıştı cunkı motor kol cıkardıgı ıcın yenıden toplandı sadece pompa cıkma orjınal alındı
    bugun incelemerımde yag fıltresının (söylediğim halde) degışmedıgını gordum ondan olabılırmı acaba
    Bu nedenle olsun veya olmasın bu durum şu anda yaşadığın sıkıntıya neden olabilecek birçok ihmalin yapılmış olabilme ihtimalini arttırıyor, birşeyler senin söylemene rağmen yapılmadıysa işlin üzerine düş derim.
    Bir ölür BİN DİRİLİRİZ...

    Varlığım TÜRK Varlığına Armağan Olsun!

  15. #15
    cetinkaya55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    56
    Şehir
    İSKENDERUN-SAMSUN
    Mesaj
    439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kadirsa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Rex'lerde yağ soğutma var ancak filtrenin oralarda değil arka taraflarda bir yerde yanlış hatırlamıyorsam.
    Bende kesin olarak bilmemekle birlikte yağ filitresinin takıldığı yerde kartelin içinde olduğunu tahmin ediyorum yuvarlak,delikli bir parçadır.Özelikle yatak sarmış ve veya kol çıkarmış arabalarda özellikle değişmeli derim.

  16. #16
    cetinkaya55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    56
    Şehir
    İSKENDERUN-SAMSUN
    Mesaj
    439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dayi_selman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    usta motoru komple yıkadıgını soylemıştı cunkı motor kol cıkardıgı ıcın yenıden toplandı sadece pompa cıkma orjınal alındı
    bugun incelemerımde yag fıltresının (söylediğim halde) degışmedıgını gordum ondan olabılırmı acaba
    Yanlış anlama ama senin usta tam bir sığırmış,motor kırmış bir arabada yağ filitresini değiştirmemişse yazık onun ustalığına....

  17. #17

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.487
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    %90 Yağ Pompası

    + Kol Cıkarmıs Arabanın Fıltresımı Takılırmıs 0 Motora Ordan Çapak vs Kaptıgı Kesin Yağın

    Tavsiyem Git At Kafalarına Yapsınlar Nası Yapıyorlarsa Yatak Sesi Geliyor Diyorsun Krankı Yemişsen Taşlanmış Honda Krankından Hayır Gelen Görmedim Daha..

    Açıkcası Yazılcak Çok Şey Var Allah Kolaylık Versin

  18. #18

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.487
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cetinkaya55 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende kesin olarak bilmemekle birlikte yağ filitresinin takıldığı yerde kartelin içinde olduğunu tahmin ediyorum yuvarlak,delikli bir parçadır.Özelikle yatak sarmış ve veya kol çıkarmış arabalarda özellikle değişmeli derim.
    yağ filtresi bakımda degısıyor vallahı hayret ettım bende 0 motor topla yag fıltresını eskı tak sıgırlık otesı

  19. #19

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaslar zaten gerekli yorumlari yapmislar ama yag pompasinin cikmasi olmaz eger ki kendi arabandan veya bildigin bir arabadan cikmadi ise ki bence o bile kullanilmaz. 90 kusur model bir arabanin cikma yag pompasini kullanmak zaten bu soruna direk sebep olabilir. yag lambasi yaglama olmadigi zaman yanar, zayif yaglamada yanmaz diyelim 1 bar rolanti basincinda calisiyor tamam ok ama 3000-5000 rpm de anca 1.5 bara geliyor, orjinal yag lambasi bunu anlayamazsin eger ki aracta standart donanim olarak yag basinc saati vs yok ise.
    Guc;
    Bilgi ve Tecrubedir.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •