User Tag List

Sayfa 1/5 123 ... SonSon
94 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 2011 drag kurallar taslak

  1. #1
    E30///M3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    60
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    341
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    2011 drag kurallar taslak

    Bu sene ulusal drag planlıyoruz 2 senedir yapılmıyor yapılmayışı potansiyeli çok arttırmadı gibi yaparsak daha iyi olacak düşüncesi doğdu bende.kurallar taslak halinde aşağıdaki gibi getirisi olan geneli düşünerek yapılan her türlü öneri taslağa
    eklenecektir.yeni toparladım çok az süre kaldı göndermem lazım yazım imla her türlü hata olabilir okumadan bile ham haliyle ana hatlar buyrunn..

    2.1 Katılabilir Otomobiller ve sınıflandırma
    Sınıf 1 - Street (15 saniye üstü)
    Trafik ruhsatına sahip seri üretim araçlar (Üreticisi
    tarafından talep üzerine doğrulanabilir belli adette ve
    belli bir zaman dilimi içinde, halka normal satış için
    birbirinin aynı olarak imal edilmiş otomobiller).
    Bu araçlardan, fabrika üretimi takılmış ( koltuk, stepne,
    kapı döşemesi vs) hiçbir orijinal parça ve aksesuar
    sökülemez. Avadanlıklar, (kriko, el aletleri, tk.
    vs) aracın takılı parçası sayılmaz sökülüp alınabilir.
    Bu gruptaki araçlar ruhsatlarında yada el kitaplarında
    belirtilen kilonun altında olamazlar (bu iki ağırlıktan
    daha hafif olanı dikkate alınacaktır). Tartı farkı
    olarak % 3 tolerans tanınır. Araçlar yarışmanın herhangi
    bir anında tartıya alınabilirler.
    Fabrika üretimi gövde parçalarına monte edilmek
    kaydıyla dodik, spoiler ve benzeri uzantılara izin verilir.
    Gövde kiti ve tampon fiber uygulamalarına orijinal ve
    imalatçı üretimi malzemelerine uyumlu olarak yapılabilir.
    Ancak motor ve bagaj kaputu, çamurluk gibi
    parçalarda fiber (karbon fiber hariç) uygulamasına
    izin verilmez. Farlar ve stoplar, diğer ışıklı düzenekleri
    mutlaka takılı bulunacaktır.
    Bu grupta alt sınır 15 saniyedir. 15 saniyenin altında
    bir derece yapan yarışmacı, aşağıda Zaman Cezaları
    bölümünde açıklanan kuralların uygulanmasından
    sonra, toleranslar dışında kalmışsa bir daha bu sınıfta
    yarışamaz. Otomobilin, 2,3,4,5,6 sınıflarının tarifinde belirtilen güvenlik kurallarına uyması şartıyla, sonraki yarışmalarda bu sınıflarda yarışılabilir. 15 saniye sınırının altına inilmesi gerçekleşmişse, daha önceden alınan puanlar yarışılan
    diğer sınıfa taşınamaz.
    Bu sınıfta yarışacak üstü açık araçlar; varsa hard topu
    kapatmak ve seri üretim bir koruma barının varlığını
    kanıtlamak kaydıyla, teknik kontrole gelmelidir.
    Bu koşullara uygun olmayan otomobiller, ancak 4
    noktalı, TOSFED onaylı roll bar ile yarışabilir.



    Sınıf 2 - Super Street (14-15 saniye arası)
    Trafik ruhsatına sahip seri üretim araçlar (Üreticisi
    tarafından talep üzerine doğrulanabilir belli adette ve
    belli bir zaman dilimi içinde, halka normal satış için
    birbirinin aynı olarak imal edilmiş otomobiller).
    Bu araçlardan, fabrika üretimi takılmış ( koltuk, stepne,
    kapı döşemesi vs) hiçbir orijinal parça ve akse
    suar sökülemez. Avadanlıklar, (kriko, el aletleri, tk. vs)
    aracın takılı parçası sayılmaz sökülüp alınabilir.
    Bu gruptaki araçlar ruhsatlarında yada el kitaplarında
    belirtilen kilonun altında olamazlar (bu iki ağırlıktan daha
    hafif olanı dikkate alınacaktır). Tartı farkı olarak % 3
    tolerans tanınır. Araçlar yarışmanın herhangi bir anında
    tartıya alınabilirler.
    Fabrika üretimi gövde parçalarına monte edilmek kaydıyla
    dodik, spoiler ve benzeri uzantılara izin verilir.
    Gövde kiti ve tampon fiber uygulamalarına orijinal ve
    imalatçı üretimi malzemelerine uyumlu olarak yapılabilir.
    Ancak motor ve bagaj kaputu, çamurluk gibi parçalarda
    fiber (karbon fiber hariç) uygulamasına izin verilmez.
    Farlar ve stoplar, diğer ışıklı düzenekleri mutlaka
    takılı bulunacaktır.
    Bu grupta alt sınır 14 saniyedir. 14 saniyenin altında bir
    derece yapan yarışmacı, aşağıda Zaman Cezaları bölümünde
    açıklanan kuralın uygulanmasından sonra, toleranslar
    dışında kalmışsa; bir daha bu sınıfta yarışamaz.
    Otomobilin 3,4,5,6 sınıflarının tarifinde belirtilen güvenlik kurallarına
    uyması şartıyla, sonraki yarışmalarda bu sınıflarda yarışılabilir.
    14 saniye sınırının altına inilmesi gerçekleşmişse
    daha önceden alınan puanlar yarışılan diğer sınıfa
    taşınamaz.
    Bu sınıfta yarışacak üstü açık araçlar; varsa hard topu
    kapatmak ve seri üretim bir koruma barının varlığını
    kanıtlamak kaydıyla, teknik kontrole gelmelidir. Bu koşullara
    uygun olmayan otomobiller, ancak 4 noktalı,
    TOSFED onaylı roll bar ile yarışabilir.





    Sınıf 3 Pro street (13-14 saniye arası)
    Trafik ruhsatına sahip seri üretim araçlar (Üreticisi
    tarafından talep üzerine doğrulanabilir belli adette ve
    belli bir zaman dilimi içinde, halka normal satış için
    birbirinin aynı olarak imal edilmiş otomobiller).
    Bu araçlardan, fabrika üretimi takılmış ( koltuk, stepne,
    kapı döşemesi vs) hiçbir orijinal parça ve akse
    suar sökülemez. Avadanlıklar, (kriko, el aletleri, tk. vs)
    aracın takılı parçası sayılmaz sökülüp alınabilir.
    Bu gruptaki araçlar ruhsatlarında yada el kitaplarında
    belirtilen kilonun altında olamazlar (bu iki ağırlıktan daha
    hafif olanı dikkate alınacaktır). Tartı farkı olarak % 3
    tolerans tanınır. Araçlar yarışmanın herhangi bir anında
    tartıya alınabilirler.
    Fabrika üretimi gövde parçalarına monte edilmek kaydıyla
    dodik, spoiler ve benzeri uzantılara izin verilir.
    Gövde kiti ve tampon fiber uygulamalarına orijinal ve
    imalatçı üretimi malzemelerine uyumlu olarak yapılabilir.
    Ancak motor ve bagaj kaputu, çamurluk gibi parçalarda
    fiber (karbon fiber hariç) uygulamasına izin verilmez.
    Farlar ve stoplar, diğer ışıklı düzenekleri mutlaka
    takılı bulunacaktır.
    Bu grupta alt sınır 13 saniyedir. 13 saniyenin altında bir
    derece yapan yarışmacı, aşağıda Zaman Cezaları bölümünde
    açıklanan kuralın uygulanmasından sonra, toleranslar
    dışında kalmışsa; bir daha bu sınıfta yarışamaz.
    Otomobilin Sınıf 4,5,6 tarifinde belirtilen güvenlik kurallarına
    uyması şartıyla, sonraki yarışmalarda bu sınıflarda yarışılabilir.
    13 saniye sınırının altına inilmesi gerçekleşmişse
    daha önceden alınan puanlar yarışılan diğer sınıfa
    taşınamaz.
    Bu sınıfta yarışacak üstü açık araçlar; varsa hard topu
    kapatmak ve seri üretim bir koruma barının varlığını
    kanıtlamak kaydıyla, teknik kontrole gelmelidir. Bu koşullara
    uygun olmayan otomobiller, ancak 4 noktalı,
    TOSFED onaylı roll bar ile yarışabilir.





    Sınıf 4 - Drag (12-13 saniye arası)
    Trafik ruhsatına sahip seri üretim araçlar (Üreticisi tarafından
    talep üzerine doğrulanabilir belli adette ve belli
    bir zaman dilimi içinde, halka normal satış için birbirinin
    aynı olarak imal edilmiş otomobiller) veya seri üretim
    dışındaki araçlar.
    Güvenlik şartlarına uyulması zorunlu olup, teknik kontrol
    sorumlusunun uygun bulmadığı araçlar yarışamaz.
    Bu sınıftaki ruhsatlarında yada el kitaplarında belirtilen
    kilodan %3 ağırlık toleransı dahilinde olan seri üretim
    araçlarda rolbar aranmaz. %3 ağırlık toleransını aşan
    seri üretim araçlar 4 noktalı, TOSFED onaylı roll bar ile
    yarışabilir.
    Seri üretim dışındaki araçlarda, araçlar TOSFED onaylı
    8 noktalı roll cage ve taşıyıcı şasi zorunludur (profil yada
    boru; malzeme, demir/çelik).
    Bu sınıfta yarışacak %3 hafifletme toleransı dahilindeki
    standart ve üstü açık araçlar; varsa hard topu kapatmak
    ve seri üretim bir koruma barının varlığını kanıtlamak
    kaydıyla, teknik kontrole gelmelidir.
    Ayrıca ön rüzgar siperliği (lamine cam yada
    polikarbonat) sürücünün normal oturuş pozisyonunda
    kask üst hizasından daha yukarıda olmalıdır.
    Bu sınıfta kilo sınırlaması (seri üretim ve %3 toleransla
    fabrika ağırlığında olan araçlar hariç) yoktur.
    Bu grupta alt sınır 12 saniyedir. 12 saniyenin altında bir
    derece yapan yarışmacı, aşağıda Zaman Cezaları bölümünde
    açıklanan kuralın uygulanmasından sonra, toleranslar
    dışında kalmışsa; bir daha bu sınıfta yarışamaz.
    Otomobilin Sınıf 5,6 tarifinde belirtilen güvenlik kurallarına
    uyması şartıyla, sonraki yarışmalarda bu sınıflarda yarışılabilir.
    12 saniye sınırının altına inilmesi gerçekleşmişse
    daha önceden alınan puanlar yarışılan diğer sınıfa
    taşınamaz.










    Sınıf 5 - ProDrag (11-12 saniye arası)
    Trafik ruhsatına sahip seri üretim araçlar (Üreticisi tarafından
    talep üzerine doğrulanabilir belli adette ve belli
    bir zaman dilimi içinde, halka normal satış için birbirinin
    aynı olarak imal edilmiş otomobiller) veya seri üretim
    dışındaki araçlar.
    Güvenlik şartlarına uyulması zorunlu olup, teknik kontrol
    sorumlusunun uygun bulmadığı araçlar yarışamaz
    Bu sınıftaki seri üretim araçlarda, ruhsatlarında yada el
    ki-taplarında belirtilen kiloya bakılmaksızın, 1000 kiloya
    kadar rolbar aranmaz. Seri üretim otomobilin ağırlığı fabrika çıkış ağırlığı 1000 kg altında ise, %3 toleransla rolbar aranmaz.
    Bu koşulları sağlamayan seri üretim araçlarda
    TOSFED onaylı 4 nokta rollbar zorunludur. Seri üretim
    dışı araçlarda 8 noktalı TOSFED onaylı roll cage bulunması
    zorunludur.
    Bu sınıfta yarışacak %3 hafifletme toleransı dahilindeki
    standart ve üstü açık araçlar; varsa hard topu kapatmak
    ve seri üretim bir koruma barının varlığını kanıtlamak
    kaydıyla, teknik kontrole gelmelidir.
    Ayrıca ön rüzgar siperliği (lamine cam yada
    polikarbonat) sürücünün normal oturuş pozisyonunda
    kask üst hizasından daha yukarıda olmalıdır.
    Bu sınıfta, yukarıda belirtilen şartlar dışında kilo sınırlaması
    yoktur.
    Bu grupta alt sınır 11 saniyedir. 11 saniyenin altında bir
    derece yapan yarışmacı, aşağıda Zaman Cezaları bölümünde
    açıklanan kuralın uygulanmasından sonra, toleranslar
    dışında kalmışsa; bir daha bu sınıfta yarışamaz.
    Otomobilin Sınıf 6 tarifinde belirtilen güvenlik kurallarına
    uyması şartıyla, sonraki yarışmalarda bu sınıflarda yarışılabilir.
    11 saniye sınırının altına inilmesi gerçekleşmişse
    daha önceden alınan puanlar yarışılan diğer sınıfa
    taşınamaz.





    Sınıf 6 -Süper ProDrag (11 sn altı)
    Trafik ruhsatına sahip seri üretim araçlar (Üreticisi
    tarafından talep üzerine doğrulanabilir belli adette ve
    belli bir zaman dilimi içinde, halka normal satış için
    birbirinin aynı olarak imal edilmiş otomobiller) veya
    seri üretim dışındaki araçlar veya FIA drag yönetmeliklerine
    uygun araçlar.
    Güvenlik şartlarına uyulması zorunlu olup, teknik
    kontrol sorumlusunun uygun bulmadığı araçlar yarışamaz.
    Bu sınıftaki ruhsatlarında yada el kitaplarında belirtilen
    kilodan %3 ağırlık toleransı dahilinde olan seri
    üretim araçlarda rolbar aranmaz. %3 ağırlık toleransını
    aşan seri üretim araçlar 4 noktalı, TOSFED
    onaylı roll bar ile yarışabilir.
    Seri üretim dışındaki araçlarda, araçlar TOSFED
    onaylı 8 noktalı roll cage ve taşıyıcı şasi zorunludur
    (profil yada boru; malzeme, demir/çelik).
    Bu sınıfta yarışacak %3 hafifletme toleransı dahilindeki
    standart ve üstü açık araçlar; varsa hard topu
    kapatmak ve seri üretim bir koruma barının varlığını
    kanıtlamak kaydıyla, teknik kontrole gelmelidir.
    Ayrıca ön rüzgar siperliği (lamine cam yada
    polikarbonat) sürücünün normal oturuş pozisyonunda
    kask üst hizasından daha yukarıda olmalıdır.
    Bu sınıfta kilo sınırlaması (seri üretim ve %3 toleransla
    fabrika ağırlığında olan araçlar hariç) yoktur.


    a) Hiçbir grupta, motor hacmi ve ayar (chip, tunning
    vs) sınırlaması yoktur. Motorlar içten yanmalı olacaktır.
    Piston yada rotary/Wankel…. gaz tribünü yasaktır.
    b) Hiçbir grupta, aşırı besleme (turbo, kompresör,
    nos vs) sınırlaması yoktur.
    c) Aracın teknik kontrol öncesi arızalanması halinde
    kayıt yaptırmış olduğu gruba bakılmaksızın yarışabilir
    bir araçla yarışmaya katılır.
    İkinci araç başka bir gruba aitse, alabileceği puanı
    kendi grubuna taşıyamaz.
    d) Otomobilin Trafik kurallarına uygunluklarından yarışmacılar
    kendileri sorumludurlar.
    e) LPG hariç her türlü sıvı yakıtın kullanımı serbesttir.
    Tüm gruplarda LPG yasaktır. Önceden LPG’li
    araçlar yakıt tanklarını tamamen sökmek kaydıyla
    yarışabilirler.
    f) Lastikler
    Bütün gruplarda güvenliği bozmamak kaydıyla jant
    ve lastik seçimi serbesttir. Patlama, zedelenme ve
    benzeri haller dışında teknik kontrol sonrası lastik
    değiştirmek yasaktır. Ancak Yarışma Direktörü güvenlik
    (yağmur vs.) nedeniyle araçların lastik değiştirmelerine
    izin verebilir.



    2.7.4 Zaman Cezaları
    İlk altı sınıfa, yarışma içinde, 15saliseye(0.25 saniye) kadar gelişme-
    iyileşme toleransı tanınmıştır. Bu sınıflarda
    kayıt/start listesindeki zaman sınırlamasının tolerans
    payının altında kalan derecelerde
    - 15-24 salise(0.25-0.40 saniye) arası 30 salise(0.50 saniye)
    - 24-45 salise(0.40-0.75 saniye)arası için 1 saniye
    zaman cezası uygulanacaktır.
    Girdiği grubun alt limitine göre 45 saliseden(0.75 saniyeden) daha iyi bir derece yapan sürücü, yarışmadan ihraç edilir ve sonraki
    yarışlarda bu sınıfta yarışamaz.

  2. #2
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki şimdi 12-13 sn arası bir turbo porschem yada subarum var. Rollcage mi yaptıracağım?
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  3. #3
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki şimdi 12-13 sn arası bir turbo porschem yada subarum var. Rollcage mi yaptıracağım?
    kanka kilo sınırı var orda porşlu adam gidip sökmez sanırım arabasını

  4. #4
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mmustu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kanka kilo sınırı var orda porşlu adam gidip sökmez sanırım arabasını
    doğru nkanka %3 toleranstan fazla hafifletme yapan bu rollcage olayına dahilmiş, şimdi dikkatlice okudum.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  5. #5
    E30///M3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    60
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    341
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki şimdi 12-13 sn arası bir turbo porschem yada subarum var. Rollcage mi yaptıracağım?
    lütfen dikkatli okuyalım...dediğiniz sınıf 4 ve altında net bir şekilde şu ibare var..
    "Bu sınıftaki ruhsatlarında yada el kitaplarında belirtilen
    kilodan %3 ağırlık toleransı dahilinde olan seri üretim
    araçlarda rolbar aranmaz
    "

  6. #6
    E30///M3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    60
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    341
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben yazımı bitirip gönderene kadar sizde farkına varmışsınız.

  7. #7
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hasan abi ellerine sağlık

    sormak istedigim soru basit ve kısa

    sınıf 5 ve 6 da

    1000 kg nin alna inmemek şartı ile

    arka koltuklar içindeki herşey sunroof ön yolcu koltugu sökülebilinir mi

    Roll bar yapmak gerekmeksizin
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  8. #8
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet bi ikilem var orada

    sınır 1000 kg mı ? yoksa aracın ruhsat ağırlığının %3 toleranslı hali mi ?

  9. #9
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben şimdi 1.6 ies yapacam atmosferik, mesela 15 sanıyenın altına düşersem vtı lar ıle mi yarışacam

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

  10. #10
    overblack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    51
    Şehir
    honda16.com
    Mesaj
    2.248
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    a) Hiçbir grupta, motor hacmi ve ayar (chip, tunning
    vs) sınırlaması yoktur. Motorlar içten yanmalı olacaktır.
    Piston yada rotary/Wankel…. gaz tribünü yasaktır.
    b) Hiçbir grupta, aşırı besleme (turbo, kompresör,
    nos vs) sınırlaması yoktur.


    böyle birşey olursa atmosferik araçlara yazık edersiniz.

    farzedelim benim vti yada gti bir aracım var 1600 cc.15-20 bin lira para gömdüm arabayı 15 saniyeden 13 -13,5'lere çektim.bir gc8 gelecek geçicek. o zaman kimse atm. araçla uğraşmazki?
    komançero garage

  11. #11
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı overblack Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    a) Hiçbir grupta, motor hacmi ve ayar (chip, tunning
    vs) sınırlaması yoktur. Motorlar içten yanmalı olacaktır.
    Piston yada rotary/Wankel…. gaz tribünü yasaktır.
    b) Hiçbir grupta, aşırı besleme (turbo, kompresör,
    nos vs) sınırlaması yoktur.


    böyle birşey olursa atmosferik araçlara yazık edersiniz.

    farzedelim benim vti yada gti bir aracım var 1600 cc.15-20 bin lira para gömdüm arabayı 15 saniyeden 13 -13,5'lere çektim.bir gc8 gelecek geçicek. o zaman kimse atm. araçla uğraşmazki?
    aynen , akhısar draglarında bızım vtec2 14 küsür yaptı vtı ların da dereceler yakındı buna öyle olunca vtı lar çıtır çıtır yer bizi

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

  12. #12
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ama zaten yurt dışındada bu şekildeki. Sende atmo arabayla turbolu 4 çeker kadar yürüom die övüncen
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  13. #13
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o zaman bu kurallardan ben şöyle bir sonuç çıkarıyorum , aracın önemi yok sürücü iyi ise kazanacak süpermiş

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

  14. #14
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hayır amaç şu olacak; 14.5 sn lik araba isen 14.00 a yaklaşabildiğin kadar yaklaşacaksınki o klasmanda 1. olasın.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  15. #15
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ama zaten yurt dışındada bu şekildeki. Sende atmo arabayla turbolu 4 çeker kadar yürüom die övüncen
    demekki yurtdışındada kurallar saçma
    bırde merak ettıgım bişey var onun başka bir çaresi yokmudur: şimdi bır grupta 5 araç var ve eşleşme kuraları çekilirken biri bay çekti ve hiç kalkış yapmadan direk 2. sıraya çıkıyor ve sadece finalde en ıyı zaman yapanla yarışıyor ve onu geçerse 1. oluyor bu sizcede diğer kalkış yapıpta geçilenlere haksızlık olmuyormu? adamın şansı varsa direk 2. sırada miss gibi

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

  16. #16
    overblack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    51
    Şehir
    honda16.com
    Mesaj
    2.248
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DENON Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynen , akhısar draglarında bızım vtec2 14 küsür yaptı vtı ların da dereceler yakındı buna öyle olunca vtı lar çıtır çıtır yer bizi
    yok aslında o durumda sen avantajlı olursun çünkü her araç zaman dilimine göre gruplandırılıyor.ama şahsen bende atmosferik bir makina olsa yarışa sokmak için 1 Allah kuruşu bile harcamam çünkü 20 milyarlık bir vti'a 20 milyar masraf yapıcam.gece gündüz sanayide yatıcam.sonra 20 liralık stock bir gc8 gelcek beni geçicek adamın salak olması lazım.çok yarışma isteği varsa alırım leş bi gc8 motor yapar çıkarım piste.
    komançero garage

  17. #17
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    slickslerimde var girsemmi tarihlere göre karar vermek lazım

  18. #18
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben bu kurallarla drağa falan girmem şahsen, uğraşam didinecem sınıfımdakı araçlardan daha ıyı araba yapmak için sonra benı üst sınıfa atacaklar parça pinçik edilecem
    ne güzeldi eskıden , drag ında cılkı çıkıyo bana kalırsa

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

  19. #19
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DENON Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben bu kurallarla drağa falan girmem şahsen, uğraşam didinecem sınıfımdakı araçlardan daha ıyı araba yapmak için sonra benı üst sınıfa atacaklar parça pinçik edilecem
    ne güzeldi eskıden , drag ında cılkı çıkıyo bana kalırsa
    Yanlış düşünüyosunuz bence. Bu kurallar çok daha iyi görünüyor kesinlikle. Eski sistemde hem kontrol etmek imkansızdı hemde çok para yatıran sınıfı domine ediyordu. Standart aracıyla insanlar çıkıp kendine uygun bir grupta gayet yakın yarışlarla derece alabilir şu an, eskiden bu mümkün değildi. Özetle ne kadar yüksek grupta yarışıyorsanız o kadar hızlısınız demektir.
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •