aracın specleri
drake2 dijital powerbox
downpipe
55mm krom borular son susturucuya kadar potsuz
isotta combat
f&k 60-40 mm yaylar
wolfrace mantis 15 inch
195/50/15 kumho kh11
custom mavi göstergeler
amerikan çizilmez film
wrc vites topuzu
8000k xenon
sonar jdm taillights
angelli ledli siyah farlar
2008 sole panjur
challenger double din dvd divx vcd vs vs
infinity reference 7541a
alpine sbe1243br
jameson sigortalık
4ga amfi kabloları
inifinty reference 6500 cs comp.
magnat 693 classic
ufak tefek tırs vırıslar daha vararaç 1.3 mjt active 81 bin ac
maşallah
ses ıcın yapılabılecek seylerı yapmıssın sanırım son nokta da cıkan ses .
kazasız belasız kullan
masllah egzos olayı guzel olmus
valla çok fazla bi düşü hissetmedim alt devirlerde torklu motor olduğundan dolayı, dostum açığız biz downpipe ve 55 mm lik krom borular işçilik fln hepsine 325 lira verdim yalnız downpipe çok sıkıntılı 4 saatte oldu kat tam sökülemiyor katın huni gibi kısmı duruyor ağzı onun altına baka huni gibi bişi ayarlanıyor flkn bayağı meşakatlı iş aracta yazılım yada modül yoksa tavsiye etmem düşürür çünki, araç 1500 dd den sonra turbo ıslığını duymaya baslıosun 2000 dd den sonra ufaktan kuduruyor ve üst devirlerde cok rahat sıkıntısız çeviriyor
stage 2 turbo yoksa 60 lık yapanlar aracın yurumedıgınden sıkayetcı egzosttan sonra adanadan mersıne kadar ben kullandıma aracı gordugum fark su gaz tepkımelerı daha hissedilir aracın motor sesınde ust devırlerdekı zorlanma sesı kalktı ve daha cabuk hızlanma ve 4.5 devırde tıkanan araba 5.100 e kadar acılmaya basladı ust hızlarda 100 160 gıbı ara degeler daha kısa zamanda gorulmeye basladı ve cok tatlı bı turbo trubulans sesı alınmaya baslandı...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)