User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
25 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Impreza sti 2.5

  1. #1
    DoDo_hamann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.062
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı R-Turbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Lanet Olasıca Sokak Yarışçıları...

  2. #2
    VeNoM_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    KSK
    Mesaj
    2.822
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    max videosunda devir daha çok vardı, yol rüzgarlı yada çok hafif yokuş flnmı yoksa okadarmı gidiyo?

  3. #3
    DoDo_hamann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.062
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Video baslangicinda yol hafif asagiya egimli idi,daha sonra (200 ve sonrasi) yol düzdü,250de kaliyor gittigi max bu kadar yani ayni yolda e46 m3 270 rahat rahat gördü
    Alıntı R-Turbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Lanet Olasıca Sokak Yarışçıları...

  4. #4

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.517
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0-170 videosunda aracın ciddi ciddi gitmedığını dusundum..
    dier video daha iyi ona göre ama çok kastı 250 de..bi egsozla kendıne gelır

  5. #5
    Kaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Izmir 35½
    Mesaj
    3.708
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Top speed yaparken araç 4x4temiydi yoksa önden yada arkadanmıydı?

  6. #6
    DoDo_hamann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.062
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Araba gerçekten banada yürümüyor gibi geldi,eksozlu sti'lara alışmışız
    Video'daki top speed denemesinde %65 arka 35 önde idi,daha sonra 4x4 olarakta denedim,sonuç farklı değil..
    Alıntı R-Turbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Lanet Olasıca Sokak Yarışçıları...

  7. #7
    Kaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Izmir 35½
    Mesaj
    3.708
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Araçta bi problem var o zmn.Standart 2.5 STi bu kdr kötü kapatmıyor çünkü.iLk kalkışı wrx e göre biraz daha yavaştır ama uzunda hızla kapatır 250 260 a kadar.

  8. #8
    VeNoM_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    KSK
    Mesaj
    2.822
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eğerki 0-170te sonuna kadar gaza bastıysa (ki hiç kasmadan kullanılmış gibi gözüküyor o yüzden sordum) kesin bi sorun var 0-100 8-9 saniye fln dikkat edersen. yoksa ben mi yanlış görüyorum?

  9. #9
    Kaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Izmir 35½
    Mesaj
    3.708
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben 8-9 değilde bi 6-7 saniye çıkarttım ki yinede fazla bi saniye.

  10. #10
    DoDo_hamann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.062
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Araç 12 bin km'de daha..Daha önce çok subaru kullandım ama nasıl desem sanki araba hep yürümüyor gibi geldi,eksozdandır diye düşündüm çünkü daha önce stock subaru'ya binmemiştim..0-170'de çok devirli kaldırılmadı farkındaysan dediğin gibi kasılmadı ama genelde dip gaza yakın gidildi..Başka yeni sti kullanmadığım için mukayese şansım yok ama denemek lazım tabi..Bİrde şöyle bişey var hava sıcaklığı 38-39 gösteriyordu
    Alıntı R-Turbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Lanet Olasıca Sokak Yarışçıları...

  11. #11
    Kaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Izmir 35½
    Mesaj
    3.708
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yeni StiLarın gaz telleri ztn elektronik 0dan kalkısta onun biraz etkisi var.Ztn bu makinalar çok devir çevirmeyi sevmiyor.Yani honda gibi 8-9binler subaru icin bos devir.Max güclerini 5 ile 6bin devir arasında attığın zaman gücü hissedebiliyorsun.

  12. #12
    TechTurkey M_PROJECT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    New York
    Mesaj
    6.380
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o devir cevırememenın gaz telıyle alakası yok . 0 dan doldurup kalkarkende cok bı farkl olmuyor gaz telı . o fark wrx ıcın td04 un 5500 den sona sackurutma makınesı olamsı stı ıcınse bu devır bıraz daha yukarda okadar. 12bın devır cevıren subaruda var unutmayalım ama devır cevırmek demek dııldırkı cok super sekılde hızlanıorum.
    barız bu vıdeoda yavas kalmıs bence maftan dıorum sıcak felan ambole olmus arac
    Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!

  13. #13
    DoDo_hamann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.062
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet hava olmadığı kadar sıcaktı ve bu videodan öncede arabayı baya baya zorladım Bununda etkisi büyüktür diye düşünüyorum,biliyoruzki subaru sıcağı hiç sevmez
    Alıntı R-Turbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Lanet Olasıca Sokak Yarışçıları...

  14. #14

    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    06
    Mesaj
    5.495
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turbo araçlar sıcagı sevmez desek ama 250max yapmanız ilginç std sti ile 260ı görürsün

  15. #15
    Kaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Izmir 35½
    Mesaj
    3.708
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M_PROJECT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o devir cevırememenın gaz telıyle alakası yok
    ben devir çevirmeyi gaz teline bağlamadım mustafa onu ayrı dile getirmeye çalıştım.o kdr mal deilim yani.Gaz teliyle devir çevirmeyi bağlaym komik olmuş

    Standart bos bi sti 8e kdr çevirse ne etki edicek onuda yazdm.12 çevireninide gördük tabiki.

  16. #16

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    devir= kapak+turbo

    standart EJ257 stilar cok iyi yurumuyor. videoyu izlemeden yorum yapiyorum. standart intakeli bir arabada outside tempde 39 derece gordugunuz zaman, buyuk ihtimal intake temp 40 hatta 50 lerde olabilir. standart mapte 40 derecede %10 boost ve ignition retard var. 50 derecenin uzerinde %20 bu deger.

    257 ler dediginiz gibi devir cevirmeyi ,gerek 79 luk krank ve nisbeten kisa kollari gerekse kapak yapisi sebebi ile, standart haliyle 7000 uzerini sevmez. hatta saglikli guc bandi OEM vf43 ile 6500 lerde biter.
    207 ler ise vf35 ile 6500 daha iyi bir turbo ile misal 34,39,18G,20G 7600-8000 lere kadar gider.

    hondalarla subarularin standart eculeri ve motorlari ile mantiklari tamamen farklidir. hondalarin teknolojisi ve kapak yapisi kucuk hacimlerden devir cevirerek buyuk hpler cikarmak uzerine dayalidir. subaru da ise yine kendi rakiplerine gore dusuk kabul edilebilecek hacimden turbo yardimi ile alt devirlerde tork uretmek uzerinedir temel mantik.

  17. #17

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    simdi videoyu izledim. bu kadar da kotu olmamali kesinlikle ya araba retard ediyor ya baska bir sikinti var. bu gidis hic normal degil.

  18. #18

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.517
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı khan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    devir= kapak+turbo

    standart EJ257 stilar cok iyi yurumuyor. videoyu izlemeden yorum yapiyorum. standart intakeli bir arabada outside tempde 39 derece gordugunuz zaman, buyuk ihtimal intake temp 40 hatta 50 lerde olabilir. standart mapte 40 derecede %10 boost ve ignition retard var. 50 derecenin uzerinde %20 bu deger.

    257 ler dediginiz gibi devir cevirmeyi ,gerek 79 luk krank ve nisbeten kisa kollari gerekse kapak yapisi sebebi ile, standart haliyle 7000 uzerini sevmez. hatta saglikli guc bandi OEM vf43 ile 6500 lerde biter.
    207 ler ise vf35 ile 6500 daha iyi bir turbo ile misal 34,39,18G,20G 7600-8000 lere kadar gider.

    hondalarla subarularin standart eculeri ve motorlari ile mantiklari tamamen farklidir. hondalarin teknolojisi ve kapak yapisi kucuk hacimlerden devir cevirerek buyuk hpler cikarmak uzerine dayalidir. subaru da ise yine kendi rakiplerine gore dusuk kabul edilebilecek hacimden turbo yardimi ile alt devirlerde tork uretmek uzerinedir temel mantik.
    usta konusmus

    sıcaklıkla olcak iş deıl.. sıkıntı olduu kesın bi yerde..

  19. #19
    DoDo_hamann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.062
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    http://www.youtube.com/watch?v=QRkShhQbWrg
    buda bizim kendi aracımız,gc8.. video çözünürlüğü kötü,40 sn sonrası daha açık olur
    Arabada düşündüğüm gibi bir sorun var ozaman dediğiniz gibi,sıcakla beraber bu sorun dahada büyüdü heralde..Çünkü öyle gitmiyor gibi geldiki,dedim benim minim bunu geçer
    Alıntı R-Turbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Lanet Olasıca Sokak Yarışçıları...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •