Honda Prelude 2.2 VTi 1998 Model 16.500 TL Sahibinden satılık ikinci el
şu arabayı çok yakın bi arkadaşa almayı düşünüyoruz ama fiyat kafa kucalayıcı bi soruşturalım dedik var mıdır bilen gören?
Honda Prelude 2.2 VTi 1998 Model 16.500 TL Sahibinden satılık ikinci el
şu arabayı çok yakın bi arkadaşa almayı düşünüyoruz ama fiyat kafa kucalayıcı bi soruşturalım dedik var mıdır bilen gören?
no car no fakin fuel
adam eder fiyatını yazmış zaten.bunların en büyük sıkıntısı triptronik vitesleri sorunluydu.bir kısmı zamanında garantiden değişti.ayrıca 4 ws sensörleride zamanla değişmesi gereken parçalardan.tabi birde hayvan gibi yakıyor.siz bilirsiniz valla yakup.
komançero garage
abi eleman zaten çakıcak tüpü devam edecek işte konfor olarak lazım bize performans çok önemli değil ama ben çok anlamıorum bu preludelerden 4ws falan sorun olur mu dediğin gibi şanzımanın sıkıntıları var mı onlar önemli aslında.
alcak arkadaşında ilk arabası olcak kendi sahip olacağı problemli bişey alsın istemiorum
no car no fakin fuel
söyle bişi diyim o zaman sana eğerki tüpü taksın 20 bin yapar şanzımanı eline alır.ne alaka meselesi diyenler için açıklıyım.hondanın lpg takılan 10-12 yaşında ,otomatik büyük motorlu cr-v,lude,accord araçlarında tork konvektöründen sıkıntı çıkarıyor.
otomatik vites tamiri yapan eski ustaların dediğine göre lpg sistemlerinde konvektör gerekli basınca ulaşamıyormuş.benim duyduğum bunlar.ama bir çok lpg'li crv'nin şanzıman arızasından servise geldiğini biliyorum.
komançero garage
hadi yaaw eğer öle bi durum varsa uzak durmak gerekir peki bu sorunları anlamak için alırken önemle nerelerini göstermemiz lazım?
bunlar için manuel şanzuman kolay bulunur mu?
no car no fakin fuel
serviste otomatik vites şanzıman testi diye birşey var.arabayı lifte kaldırıp şanzımanın üzerinde ana basınç hattı dahil 4-5 noktaya basınç ölçer saatler bağlıyorlar.eğer fabrika referanslarında çıkarsa şanzıman iyi durumdadır.ayrıca arabayı bursaya getirme imkanın varsa burda bizim serviste yapıyor o testi.düz şanzıman konusuna gelince bazı accordların şanzımanlarını takıyorlar ama vites değiştirirken vtec altı kalıyor.
komançero garage
lpg motoru çalıştırmıyormu şanzımanla alakasını çözemedim şahsen
lpg sistemlerinde konvektör gerekli basınca ulaşamıyormuş.
Soyadımın ilk iki harfi kişiliğim kadar ÖZ
o konuyu otomatik vites tamiri yapan kişilerden duyduğum için yazdım.sonuçta lpg ve benzin ile çalıştırmada motorda tork farkı oluyor.lpg ile çalışan motorda konvektör yeteri kadar basınca ulaşamadığı için sıkıntı yarattığı söylendi.kendim otomatik vites tamircisi olsam emin ol bildiğimi yazardım![]()
komançero garage
elbette daha fazlasını bilseniz yazardınız ama mantıklı gelmedi bana tork farkı çok olmaz sanırım hem bizim ülkemizdeki insanlar sırasız sistemlerde sonuna kadar kısıp ayarı gitmiyor araç diyorlardı bununda öyle bir durumu olmasın tam bilgili birisinden öğrnmek lazım durumu yanlış bilgilendirme olmasın
Soyadımın ilk iki harfi kişiliğim kadar ÖZ
otomatik olarak bi arkadaşımda vardı.Benzin şehir içi 350-400 arası yakıyordu.En büyük problemi geri vites çıkartıyor diye biliyorum
bencede guzel arac 4ws ıptal edılebılıyor bıldıgım kadarıyla bundan 3-4 yıl once bır tanıdıgın arabası yapılmıstı 4 ws ıptal edılmıstı ondada ...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)