Henüz yeni aldım bende bir kaç eksiği vardı conta felan yenilendi motorun komple soğutma sistemini komple sıfırladım güzel oldu... marş motoruna kadar sıfırladım 3 4 günde ve sonuç bu şimdilik... otomatik orijinal bir honda civic sedan.... tegden sonra biraz ağır kaldı ama yol tutuş ergonomi olarak tegden hiç aşağı kalır yanı yokhemde hiçbbirşekilde parça sıkıntısı olmamasıda çok büyük avantaj....
Buyrun ilk fotoları iç ve motor fotoları yakında eklenecek...
26 Temmuz 2011
bunlarda yeni fotoları uzun zamandır foto çekmiyordukmotora çelik ince conta ve karburatör senkronizasyonu yapıldı bide sıfır radyatör alındı.... zımba gibi oldu motorun çalışması... 3 gün içindede conta sızdıracaktı yarılacakmı diye motoru baya zorlaıdm bu sıcaklarda şehir içi şehirler arası adana sıcaığnda 1078 km yaptım ve tık demedi ve gram yağ ve su eksiltmedi
motor işlemleri bitti sayılır sırada yürüyen aksam var ve alman baskı plakalar yolda.... bunlarda fotolar....
Öncelikle üst kapağı söküyoruz otoparktael emeği göz nuru kendimiz söküyoruz kendimiz yüzeyi temizleyip ölçümünü yapıp geri takıyoruz
500 liralık işi bu şekilde 50 lirlaya bitiriyoruz...
Glingirik out... Çelik in....
Karburatör boğaz kelebeği senkronizasyonu yapılır....
Eski orijinal radyatör sökülür ve atılır yerine orijinal yeni radyatör gelir ve takılır....
50/50 saf su ve antifrizimiz eklenir....
sonra motor sıkıştırılır test edilir zorlanılır bu havada... ama tık demez şükürince conta ve karburatör ayarından sonra araba artık kendine gelir 10 liralık lpg ile şehir içi 50 şehirler arası 60 km gitmeye başlar
bunlarda son fotoları
20 ARALIK 2011
Çalışmalarım son hız sürmeye devam ediyor... mekanik tam olarak bitmiş durumda şu anda tüvden geçmek için OCAK ayını bekliyor... sırada herhalde motor şanzıman revizyonu var yada kaporta yapılacak![]()
buda son 7 ayda yaptığım yol![]()
şu anda 175.000km yeni foto yakında
Sonra 2 kutu dolusu malzeme aldık....
Ön Diskler,
Ön ve arka kampana balataları,
Arka Trapez ve kamber fişekleri,
Rot başları,
Sağ Sol Akis Başı,
Komple egzo keçeleri,
Karter ve kulbutör contası,
Ön alt üst Rotiller,
Rot keçeri,
Orijinal 175.000 Kmdeki 22yıllık fren diski... tornalatsam 5 yıl daha giderdi ama gerek yoktu
Yeni diskler;
Son olarakta boşluk yapan direksiyon kilidini yeniliyorum.... Yakında daha fazla foto ve ayrıntıyla geri dönecem :P
![]()