User Tag List

8 sonuçtan 1 ile 8 arası

Konu: Doğru bujiyi seçmek?

  1. #1
    hasan çağri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.039
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Doğru bujiyi seçmek?

    Auris aracim icin daha verimli calisacak bujiler alamak istiyorum.
    Genelde iridyum bujiler tercih ediliyor anladigim kadari ile ama aracima uygun olan bujiyi ve kabloyu nasil secmeliyim? Bujinin numarasini nasil ogrenirim, ona uygun kabloyu nasil belirlerim?

    Bujiler hakkinda bilgi var ama sorularima cevap bulamadim... Araba auris 1.6 benzinli 124hp
    Alıntı mmustu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    seni yapan mühendisin doşaklarını boynuma dolarım beeee

  2. #2
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ateşleme gerilimini yükseltmedikten sonra iridyum bujilerin hiç bir espirisi yok.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  3. #3
    hasan çağri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.039
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Peki gerilimi arttirmak icin ne gibi bir degisiklik gerekiyor?
    Alıntı mmustu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    seni yapan mühendisin doşaklarını boynuma dolarım beeee

  4. #4
    maskaran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    433
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    msd ignition kit almak gerekiyor yani
    Direksiyonda eşek varsa, motor kaputunun içinde kaç beygir olduğunun hiç bir önemi yoktur. SÜRÜCÜ:

  5. #5

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    oem bobinlerinizle iridyum buji kullanmanızın hiçbir anlamı yok çünkü ateşleme voltajı oldukça yüksek olmalı o bujilerden verim alabilmeniz için. orjinallerini kullanın boşa masrafa gerek yok
    RACE WERKS

  6. #6
    easy_rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    634
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    NGK - Ürün bulma aracı

    NGK da sadece 1,4 vvti motorlar için seçenek var
    Family Rider
    So So Slow rider

  7. #7
    Serkan06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    46
    Şehir
    ankara-akçay
    Mesaj
    667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ruhsatınızla parçacıya gidin, şasi yada motor numarasıyla bakıp üzerinde olması gereken birebir bujiyi size söylerler.

  8. #8
    GokhanG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    419
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benimde merak ettiğim tek tırnak çift tırnak 4 tırnak olayı hangi hallerde tırnak sayımızı arttırmak gerekir? chip filtre egzost yapıp hemen 4 tırnağamı geçmek gerekr acaba?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •