Cumartesi akşamı Tolga abiyle 3g uzerınden onlıne ayar yapıyorduk, bu arada ellerine sağlık abicim o kadar uğraştın ettin k-pro'ya yakışanı yaptın.
Onur deneyelım dedi kırmadık denedik. Onur'un isteği üzerine teke tek 180 e kadar denendi. 2. Vites 70km olarak Type-R devrinde basıldı.
Saxo Specler: Cai + Komple Egzoz + 13/61 kısa + Paşaoğlu Chip + Colombo Bariani 280/280 Dereceli Egzantirik + Baştaş Timing
Komple sökük içeride bir tek ön göğüs var(tüm koltuklar + tavan, taban, kapı, bagaj dosemesı pandızot vs herşey) + Kaput, bagaj kapagı ve arka cam sokuk fiber vb gıbı bırseyle kapatılmıs + olarak surucu koltugu da fiber. + Sürücü(Onur) 50kg cıvarı dıye bılıyorum(yanlıssa duzeltın)
Type-R Specler: Cai + Kidd racing Headers + 70mm ara boru + 76mm apexi son + K-pro(Mapped By TOLGA-R)
Type-R en ufak civatasına kadar üzerinde + yarım depo benzin(yanlıs anlasılmasın ayar ıcın alınmıstı rollıng hesapta yoktu) + sürücü(Mert) 98kg
Kameranın yanından gecerken 2 den 3 e atılıyor. 180 deykenType-R ile saxo arasındaki fark 2 saxo boyu oluyor yani typer 3 boy önde bitiriyor.
Eklemeden edemıcem Saxo en son hali ile fena olmus gercekten çok ciddi gıdıyor, iki aracada Maşallah
Bi kaç vıdeo var fakat, saxo ıle typerın kesıcıye gırdıgı vıtes kacırdıgı vıdeolar. En net 2 tanesini ekledim.
İlk videoda net anlasılıyor.
İkinci vıdeoda camcar orta serıde cıktıgı ıcın saxo ilerde gaz kesmek zorunda kaldı.
YouTube - CAN TYPE R vs ONURSOYTAM SAXO VTS 2
YouTube - CAN TYPE R vs ONURSOYTAM SAXO VTS 2