Arkadaşlar GC8 e yeni setupum için bir standart IHI turbo bakmaktayım. Amaç TD04 ün yerine yine değişiklik yaspmadan bir turbo takmak. Ancak değiştiğim bu turbo ile basıncımı en azından üst rpm lere dek taşıyabilmek. Şuasnki TD04 üm malesef 1.2 bara kadar peak atıyor ancak üst devirlere doğru bu 0.5 bar altına dahi düştüğü oluyor. Tabi birkaç denemeden sonra zaten stok intercoolerımda yetmediği için sonuç iyice hüsrana dönmekte.
Şimdi Yurt dışı birçok forumda VF34-VF35 kıyas edilmiş. Çokta farklı yorumlar var. VF34 daha geç dolar diyende var, alakası yok VF35 le aynı yerde dolan diende var. VF35 lagsız diende var, aynısını VF34 içinde söyleyen mavcut.
Benim amavım STİ tmic ile kullanıp sürekli 1 bar halinde basar şekilde aracı kullanmak. Uygulamada bu 2 si arasındaki farkı belirtecek arkadaşların yardımına ihtiyacım var.