User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
47 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: VF34 mü, VF35 mi? yoksaaa??

  1. #1
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    VF34 mü, VF35 mi? yoksaaa??

    Arkadaşlar GC8 e yeni setupum için bir standart IHI turbo bakmaktayım. Amaç TD04 ün yerine yine değişiklik yaspmadan bir turbo takmak. Ancak değiştiğim bu turbo ile basıncımı en azından üst rpm lere dek taşıyabilmek. Şuasnki TD04 üm malesef 1.2 bara kadar peak atıyor ancak üst devirlere doğru bu 0.5 bar altına dahi düştüğü oluyor. Tabi birkaç denemeden sonra zaten stok intercoolerımda yetmediği için sonuç iyice hüsrana dönmekte.

    Şimdi Yurt dışı birçok forumda VF34-VF35 kıyas edilmiş. Çokta farklı yorumlar var. VF34 daha geç dolar diyende var, alakası yok VF35 le aynı yerde dolan diende var. VF35 lagsız diende var, aynısını VF34 içinde söyleyen mavcut.

    Benim amavım STİ tmic ile kullanıp sürekli 1 bar halinde basar şekilde aracı kullanmak. Uygulamada bu 2 si arasındaki farkı belirtecek arkadaşların yardımına ihtiyacım var.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  2. #2
    ecz_murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bir ara wrx için araştırmam sonucunda vf 34 de karar kılmıştım.

  3. #3
    Wolkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    İST-gop
    Mesaj
    236
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben vf 35 kullanmıştım 1 bar üstü ikisiylede rahat kullanırsın aralarında çok güç farkı oldugunu sanmıyorum.

  4. #4
    sulhi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbuL-turkey
    Mesaj
    4.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    34 - 35 aynı sadece vf34 BB olduğu için cabuk spoon edıo üstleri biraz daha etkıli sadece o kadar.. bulabiliyosa vf22 tak derim tek efsane VF serisi turbo odur..

  5. #5
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ayni fiyata olsa hamgini onerirsinpeki sulhi?

    Bide tdo4 yerine sorunsuz oturuyor degilmi vf34 de? Cunku onun eksoz housingi 15 degil 20 falan demislerde
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  6. #6
    sulhi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbuL-turkey
    Mesaj
    4.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sok tdo04. takabiiyosan kesınlıkle 34 tak derdım tabiki.. ama tamir felan görmemiş olsun mümkünse.

  7. #7
    sulhi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbuL-turkey
    Mesaj
    4.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tdo04 ün yerın vf35 cük diye oLur.. vede takabiliyosan 34 tak tabiki mümkün mertebe tamir vs görmemiş bi turbo olsun.

  8. #8
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu turbolarin disinda 18g yada bambaska turbo onerisi vsrmi?
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  9. #9
    sulhi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbuL-turkey
    Mesaj
    4.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    18g de olur tabiii..

    bulabilirsen 22 tak derim. FMİÇ kullan ama..

  10. #10
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abi fmic yokki adam akilli piyasada. Bulmak zo, custom ugrasisi istiyor. Yoksa roll icin yapiyorum, takicam ters scoopuda kurtilcam ama nerde.

    Bu arada bildigin Tarmac Cusco awd viskozu varmi bildigin yerde?
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  11. #11
    cetinkaya55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    56
    Şehir
    İSKENDERUN-SAMSUN
    Mesaj
    439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gt42'ye geçmeden önce vf43 kullanmıştım gayet iyi olmuştu td04 'den biraz geç kalıyordu ama memnundum.

  12. #12
    AhmetKadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    55-Bafra
    Mesaj
    2.381
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cetinkaya55 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gt42'ye geçmeden önce vf43 kullanmıştım gayet iyi olmuştu td04 'den biraz geç kalıyordu ama memnundum.
    cok simetrik bi yukselıs olmus bulent abi

  13. #13
    kickboxer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi fmic yokki adam akilli piyasada. Bulmak zo, custom ugrasisi istiyor. Yoksa roll icin yapiyorum, takicam ters scoopuda kurtilcam ama nerde.

    Bu arada bildigin Tarmac Cusco awd viskozu varmi bildigin yerde?
    ben satıcam abi az bekle greddy fmic borular dail slıkonları kelepcesı bılem
    Olum nissan arabamı arabanın hası kralı subaru yıllardır biz yürüyomusuz

  14. #14
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hemen pm alam
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  15. #15
    cetinkaya55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    56
    Şehir
    İSKENDERUN-SAMSUN
    Mesaj
    439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı AhmetKadir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cok simetrik bi yukselıs olmus bulent abi
    43-42 'ye düşmüşüz haberimiz yok..

  16. #16
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar GC8 e yeni setupum için bir standart IHI turbo bakmaktayım. Amaç TD04 ün yerine yine değişiklik yaspmadan bir turbo takmak. Ancak değiştiğim bu turbo ile basıncımı en azından üst rpm lere dek taşıyabilmek. Şuasnki TD04 üm malesef 1.2 bara kadar peak atıyor ancak üst devirlere doğru bu 0.5 bar altına dahi düştüğü oluyor. Tabi birkaç denemeden sonra zaten stok intercoolerımda yetmediği için sonuç iyice hüsrana dönmekte.

    Şimdi Yurt dışı birçok forumda VF34-VF35 kıyas edilmiş. Çokta farklı yorumlar var. VF34 daha geç dolar diyende var, alakası yok VF35 le aynı yerde dolan diende var. VF35 lagsız diende var, aynısını VF34 içinde söyleyen mavcut.

    Benim amavım STİ tmic ile kullanıp sürekli 1 bar halinde basar şekilde aracı kullanmak. Uygulamada bu 2 si arasındaki farkı belirtecek arkadaşların yardımına ihtiyacım var.
    STI tmic takicaksan eger bunu tavsiye edecegim fakat enjektor ve ecu isin ne dusunuyorsun?

    Deadbolt Turbo Super 16G - Tarmac - USA
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  17. #17
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abi benim hedef gücüm 300hp belkim bi 15hp fazlası. Bu nedenle 16g bana ağır gelir benim en dolu dolu kullanacağım VF34-35 ikilisi. Bunların 2. eli 550 den başlıyor 1000tl en pahalısı.

    Bu değişiklikler içinse ecu ve enjektöre gerek yok. Basit SAFC ayarı ile götürcem işi.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  18. #18
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi benim hedef gücüm 300hp belkim bi 15hp fazlası. Bu nedenle 16g bana ağır gelir benim en dolu dolu kullanacağım VF34-35 ikilisi. Bunların 2. eli 550 den başlıyor 1000tl en pahalısı.

    Bu değişiklikler içinse ecu ve enjektöre gerek yok. Basit SAFC ayarı ile götürcem işi.
    150bindeki enjektorlere guvenilmez, sakatlik olmasin
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  19. #19
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şuan zenginim 1.1 bar ile dolanıorum. Daha fazla bar açmayacağım için sanırım sıkıntı çıkmayacak. walbro iice işettirio.

    Dediğin gibi sıkıntımız enjektör olsun. En ucuzu o çünkü.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •