User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
23 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Digiturk Müşteri Hizmetleri

  1. #1

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Digiturk Müşteri Hizmetleri

    2 yıl 1 aydır Digitürk + üyesiyim.
    Dün üyeliğimi sonlardırmak için müşteri hizmetlerini aradım. 2 yıllık kontratım da bitti nasıl olsa diye düşündüm.
    Müşteri hizmetlerinde ki görevli iptal etmemem için bir sürü teklif sunmay çalıştı. Kabul etmedim.
    Nasıl olsa 2 yıllık kontrat bitti, iptal edeyim kurtulayım gereksiz para ödemekten.
    Fakat gel gör ki benim hiçbir imzam, sözüm olmadan kontratı 1 yıl daha uzatmışlar. Neye dayanarak uzattınız dediğimde ise faturada yazıyor dedi. Ben tahütte bulunmuşmuyum? Hayır? Eee? 11 aylık tahhüt ücretini ödersem üyeliğimi kapatabilirlermiş. Tüketici mahkemesine vereceğimi söyleyip telefonu kapattım.

    Böle bir şey başına gelen var mı?
    Ne üye olurken böyle bir şey imzaladım ne de sonradan. Benim gıyabımda nasıl benim adıma tahüüt verebilirler?Bunun yasal dayanağı var mı?

  2. #2

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ohaa! sözleşmede iptal ettirirseniz evini arabanızı karınızı kızınızı da elinizden alırız falan yazsalarmış. bu adamlara bu sözleşmeleri hazırlamalarına izin veren devletin de suçu var. korsan izle tuna. ne sözleşme var ne birşey ver paranı izle maçını.

    tüketici mahkemesine direk başvur. hatta hatalı bulunursa tazminat davası da açabilirsin. uğraşmam dersen bir avukata söyle yarı yarıya paylaşalım de avukatın da işine gelir senin de.

  3. #3

    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    842
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yazılı ve sözlü taahhütle bulunmadıysan bi yiyemezler.
    İş mahkeme boyutuna gelirse maddi manevi kazanırsın zaten.
    Digiturk müşteri temsilcilerinden nefret ediyorum.
    Geçen kadın aradı aralarında erotik kanallarında bulunduğu paketi ısrarla sokuşturmaya çalıştı.
    Ben utandım

  4. #4
    h.guroglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Denizli-İzmir
    Mesaj
    3.276
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    öncelikle ilk olarak imzaladığın üyelik sözleşmesinde o şekilde bir ibare yoksa kendileri kafalarına göre uzatamazlar yetkileri yok sen tekrar müşteri hizmetlerini ara ben bu şekilde bir talimat verdiysem ya bana bunun kanıtını gösterin yada üyeliğimi iptal edin diye konuş üyeliğini iptal ediceklerdir
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    japonlar 2 tur atıp soğutmak için kenara çekilirken bmw ler tapagaz dönüyor

  5. #5
    onurgoyunc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    1.101
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    iptal edilmesini istiyorsanız süre bitmeden arayıp bildirmeniz lazım. yoksa kendiliğinden devam ettiriyorlar. benzer durum benimde başıma gelmişti. üyeliğin süresi bitmişti, kendileri en üst paketten uzatmışlardı ama bende aylık parayı almışlardı.

  6. #6
    CaNeR44 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya çok üçkağıtçılar onlarla yüzyüze görüşebilecek bir yerleri yokmu çağrı merkezi bizi dinlemiyor kendi kendine istediği cevapları veriyor

  7. #7
    cagri-35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    1.709
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Digiturk öyle gerci cogu fırma oyle bunlardan bırısıde smıle.

    Bızım dıgının bırısı 5 yıllık oldu gecen gun artık kapatalım dedık o kadar cok sey sundularkı ınsanı kapatmaktan vazgecırıyorlar.1 gunde acılan hattın kapanması 7 gunu buluyor. İstanbula faxlar çekılıyor vs. vs. onaylanıyor merkezden neler neler böyle böyle ınsanları bezdırıyorlar..

    Baska baslık acmadan buradan yazmak ıstıyorum bende eger tunacım kızmazsan . Benımde smile ile derdim var. Ben benım 1mbit sınırsızı bundan 7 8 ay once 2mbit sınırsıza gecırmıstım ama gel gorkı artık gerek yok 1e gerı duselım yada 8mb adil kullanım olana geceyım dedım araya 100 lıraya yakın fark cıkarıyorlar. 2mbit olan daha ust paketmıs alt paketten uste gecerken ucret talep edılmezmıs ama alta gerı donerken boyle bırsey varmıs. Telefonda degısımı yaparken yetkılıye en az sormadıysam 3 kere sordum yarın oburgun degıstırmek ıster dusurmek ıstersem hızı bu sekılde yapabılırım ekstra bısey olmadan degılmı dedım herhangi bi ucretı yok demıslerdı. Lanet edıyorum bı suru fatura oduyorum ama neysekı oldu 19 ay . en kotu 24 ay oldumu kapatıcam dırek bunu yuzlerınede soyledım ama ıpleyen yok. Su andda ne yapılabılır bılen varmıdır??

  8. #8
    h.guroglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Denizli-İzmir
    Mesaj
    3.276
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cagri-35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Digiturk öyle gerci cogu fırma oyle bunlardan bırısıde smıle.

    Bızım dıgının bırısı 5 yıllık oldu gecen gun artık kapatalım dedık o kadar cok sey sundularkı ınsanı kapatmaktan vazgecırıyorlar.1 gunde acılan hattın kapanması 7 gunu buluyor. İstanbula faxlar çekılıyor vs. vs. onaylanıyor merkezden neler neler böyle böyle ınsanları bezdırıyorlar..

    Baska baslık acmadan buradan yazmak ıstıyorum bende eger tunacım kızmazsan . Benımde smile ile derdim var. Ben benım 1mbit sınırsızı bundan 7 8 ay once 2mbit sınırsıza gecırmıstım ama gel gorkı artık gerek yok 1e gerı duselım yada 8mb adil kullanım olana geceyım dedım araya 100 lıraya yakın fark cıkarıyorlar. 2mbit olan daha ust paketmıs alt paketten uste gecerken ucret talep edılmezmıs ama alta gerı donerken boyle bırsey varmıs. Telefonda degısımı yaparken yetkılıye en az sormadıysam 3 kere sordum yarın oburgun degıstırmek ıster dusurmek ıstersem hızı bu sekılde yapabılırım ekstra bısey olmadan degılmı dedım herhangi bi ucretı yok demıslerdı. Lanet edıyorum bı suru fatura oduyorum ama neysekı oldu 19 ay . en kotu 24 ay oldumu kapatıcam dırek bunu yuzlerınede soyledım ama ıpleyen yok. Su andda ne yapılabılır bılen varmıdır??

    ses kaydı almıyorlarmı nerdese tüm müşteri hizmetleri ses kaydı alıyor konuştuğun tarihi söyle ordan belli olur defalarca sorduğun
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    japonlar 2 tur atıp soğutmak için kenara çekilirken bmw ler tapagaz dönüyor

  9. #9
    2Fast4Me - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    326
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bana da Superonline böyle bişey yaptı. biraz daha farklı ama, fiber internet uygulamasından adsl uygulamasına geçiş yaptığımda bana sormadan yada bildirmeden sözleşmemi de güncellemişler, sadece 2 ay bana girdiği için pek uğraşmak istememiştim, Bunların vizyonu müşteri nasıl yolarız felsefesi üzerine kurulmuş maalesef. Hayır anlamadığım nokta ise şu müşteri hizmetleri müşteriyi memnun etmeye çalışmaz mı ? , bunlar ise müşterinin açıklarını bularak şirkete kar sağlamaya çalışıyorlar.Bu şekilde prim mi alıyolar acaba diye düşünmeye başladım.

  10. #10
    timmaah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    izmir-Manisa-Bursa
    Mesaj
    631
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sanırım biten üyelik aksi belirtilmediği taktirde otomatik yenilenio eski sözleşmede olabilir böle bi madde..
    no car no fakin fuel

  11. #11
    cagri-35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    1.709
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M power Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ses kaydı almıyorlarmı nerdese tüm müşteri hizmetleri ses kaydı alıyor konuştuğun tarihi söyle ordan belli olur defalarca sorduğun
    sordum bunu ama o kadar eskı kayıtların tutulmadıgını zaten guvenlık acısından anonslarındada tum konusmalar yerıne bazılar kalıte standartları acısından tutulmaktadır dıyor smıle da . Yanı bana bunun ucu bılerek acık bırakılmıs gıbı gelıyor bu sekılde ıslerıne gelmeyen bırsey oldumu bu konusmanın kaydı malesef yok dıyıp ısın ıcınden cıkabılıyorlar.

  12. #12
    MuratB - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    35
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.580
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    karamehmetin adının oldugu bütün firmaların klasik oyunu.geçmiş olsun
    MÜLPA EMLAK | Mülkiyet Pazarlama

    mulpa.sahibinden.com



    Alıntı kop42 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bak kanka
    ınadına yapıolar amk ayfonla surdaydık burdaydık
    kanka al canon makınayıda su zıynet esyalarını
    cekek şeklimiz olsun

  13. #13
    hddsheriff - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    Crna Gora
    Mesaj
    4.831
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben iptal ettireli yaklaşık 3 ay oluyor hala haftada 3 kere arayıp yalakalık yapıyorlar, ana avrat küfür edip kapatıyorum artık

  14. #14

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Desteğiniz için teşekkür ederim.
    Bugün tekrar görüştüm. Güya tahütü bana telefonla bildirmişler. Zaten askerdeydim nasıl bildirebilirler? Ispatlayın dedim tamam dediler. Bakalm ne çıkacak?

  15. #15
    AvcI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    ANGARA
    Mesaj
    2.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    işden ayrıldığını faturaları ödeyemeceğini söyle, kapatırlar
    new project GTR 280SX

    https://www.instagram.com/gtr_280sx/?hl=tr

  16. #16
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.460
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kontrat yenlieme yapabilirler ama iptal etmeleri gerekiyor çünkü 2 yıllık iptal etmeme kısmı sadece ilk yeni üyelikler için geçerli olması gerekiyor

    biraz uğraşırsanız herturlu iptal ederler bende seneler once sorun yaşamıştım şimdi kullandığım kredi kartı digiturk ile anlaşmalı her sene üyeliğimi banka üzerinden yeniliyorum hiç onlarla muhattap olmadan ne sorun yaşıyorum ne birşey hemde normalde %25 daha ucuz ödüyorum

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  17. #17
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Digiturk kadar ... firma yok noktaları siz doldurun

    İptal ettirmek için canım çıktı resmen, bide cihazı ayağına götürdük adamların

  18. #18

    Üyelik
    Jul 2009
    Şehir
    mihagXD
    Mesaj
    1.931
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ÜyeLik gereken herşeyden nefret ediyorum.ç

  19. #19
    kurpat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    34.41.06.07
    Mesaj
    355
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    iptal ettirmek için anam ağladı, yaklaşık 50'nin üzerinde telefon görüşmesi yaptım, kapatmayalım 1 ay donduralım filan diyerek 8 ayda anca kapatabildim....

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •