User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
20 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: era vgt turbo büyütme

  1. #1
    kemal20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    kütahya-denizli
    Mesaj
    216
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    era vgt turbo büyütme

    arkadaşlar herkese merhaba...era crdi nin turbosunu büyütmek istiyoruz...bu araçların turbosu çok küçük olduğu için remapla uzun ömürlü kullanılamadığı söyleniyor.2 haftadır remapla kullanıyorum ıslık sesi başladı=)))) sağlamlık başta olmak üzere ,performans alabileceğimiz hangi turbo ve maliyeti ne olur? aynı yazılımla büyük turbo kullanılabilir mi?büyük turbo yaparsak turbo yağlama hortumları vb. turbonun yağ basıncı falan bunlar değiştirilmeli mi? +ları ve eksileri ne olur ardımlarınızı bekliyorum.SAYGILAR...

  2. #2
    R-Turbo
    Misafir
    ankaradan bi arkadaşımıız yaptı kendisi forumada üye. Dodo_Hamann'la görüşürsen yardımcı olucaktır

  3. #3
    kemal20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    kütahya-denizli
    Mesaj
    216
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    teşekkür ederim özelden mesaj atıyorum hemen.

  4. #4
    DoDo_hamann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.062
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O turbodan artık hayır gelmez kardesim, büyük ihtimalle yakın zamanda palleri kırılacaktır, biz 3 tane orjinal accent turbosu patlattık, dördüncüsünde büyütmeye gittik artık, Ankara'ya yolun düşerse yardımcı oluruz.

  5. #5

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DoDo_hamann Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O turbodan artık hayır gelmez kardesim, büyük ihtimalle yakın zamanda palleri kırılacaktır, biz 3 tane orjinal accent turbosu patlattık, dördüncüsünde büyütmeye gittik artık, Ankara'ya yolun düşerse yardımcı oluruz.
    basınç ne basıyordunuz oem turbolarla?
    RACE WERKS

  6. #6
    DoDo_hamann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.062
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Basınçla alakalı değil enjektörlere yüklenerek yürütmeyede çalıştık aracı o şekilde bir yazılım attık onda bile patladı turbo, 1,5 110hplik kia hyundai grubunun turboları 5 para etmez, turbonun kendiside palleride berbat. Zaten stock araçlar bile kaç kere turbo değiştiriyor, ilk turbomuz garantiden 17 bin km'de iken ve stock iken değişti.

  7. #7

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    anladım diğer konuda arkadaşı uyarmıştım bu hususla ilgili enjeksiyon basıncına çok yükleniliyor genelde sonrasında vgt sıkıştığı gibi ne verdiyse basıyor turbo .. iyi yazılım şart değişken kanat bulunan turbolara
    RACE WERKS

  8. #8
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cok guzel oluyor buyuk turbo uygulamasıyla Dodo_hamann ın bahsettigi aracı yaptım ve forumda videoları da var zaten bi iki tane.. cok ciddi güçlere ulasılıyor uygun yazılımla..

  9. #9
    kemal20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    kütahya-denizli
    Mesaj
    216
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dün dizelci arkadaşlarla konuşurken aynı turboda kanatlarda büyütme işleminden bahsedildi...turbonun içi torna işleminden geçiyomuş falan b u nasıl olur yaptıran var mı mil değişiyomuş galiba???aynı yazılımla devam edebilir miyiz turbo büyütürsek? teşekkürler...

  10. #10
    alperx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    Antalya - Polonya
    Mesaj
    544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence senin turbon zaten bozulmuş.

    Ben Kia Rio aldım 2007'de.
    10.000 kM'de Remap ile dyno da 142 HP aldık. Süper gidiyordu.

    72.000'de sattım en ufak sorun yoktu turboda'da motorda da.

    Bence aracı kullanma titizliğiniz önemli bu konularda. Kullandığın yağ, hangi periyodlarda değiştirdiğin, ve aracı kullanım kaliten.


    Alıntı kemal20 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar herkese merhaba...era crdi nin turbosunu büyütmek istiyoruz...bu araçların turbosu çok küçük olduğu için remapla uzun ömürlü kullanılamadığı söyleniyor.2 haftadır remapla kullanıyorum ıslık sesi başladı=)))) sağlamlık başta olmak üzere ,performans alabileceğimiz hangi turbo ve maliyeti ne olur? aynı yazılımla büyük turbo kullanılabilir mi?büyük turbo yaparsak turbo yağlama hortumları vb. turbonun yağ basıncı falan bunlar değiştirilmeli mi? +ları ve eksileri ne olur ardımlarınızı bekliyorum.SAYGILAR...
    Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK

  11. #11
    kemal20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    kütahya-denizli
    Mesaj
    216
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    serviste 15000 kmlik 10-30 yağ koyuyolar ben 7binde değiştiriyorum.hava filtresi sürekli temiz diyebilirm.bastıktan sonra hemen stop etmiyorum.gaz kestirmiyorum.daha nasıl iyi kullanılabilir ki?

  12. #12
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şahsi fikrim:

    bu araçtan bende de vardı, turboyu biraz büyüttük, zaten gidişi güzeldi daha da iyi oldu...

    sonuç:

    arabada ne fren var ne de kaporta... yol tutuş sıfır, şirkette 'bu aracı dikkatli kullanın, çok iyi gidiyor ama tehlikeli' dememe rağmen bir elemanımı az daha kaybediyordum, arabamız pert, 3 takla attı Ankara girişinde...

    kaportanın konserve kutusundan bile daha ince olduğunu net gözlemledim...

    bu tarz bir modifiye yapacaksanız çok dikatli kullanın derim, her şey arabanın hızlı gitmesi değil...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  13. #13
    kemal20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    kütahya-denizli
    Mesaj
    216
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    söylediğiniz çok doğru yay-lastik falan değişti viajlarda artık daha iyi gibi fakat frenlere de girmek lazım...kesinlikle çok tehlikeli arabalar.viraj yapılcak, basınca duracak arabalar değil=)))

  14. #14
    alperx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    Antalya - Polonya
    Mesaj
    544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Valla onu bilmiyorum belki de başka faktörler vardır, kimbilir.

    H&R helezonlardan sonra aracın gidişi duruşu yol tutuşu çok çok iyi oluyor %100 değişiyor. Ama gene de frenler yetersiz. Araç duurmuuyoor.. Hele bir de araçta 2-3 kişi daha varsa..

    Alıntı kemal20 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    serviste 15000 kmlik 10-30 yağ koyuyolar ben 7binde değiştiriyorum.hava filtresi sürekli temiz diyebilirm.bastıktan sonra hemen stop etmiyorum.gaz kestirmiyorum.daha nasıl iyi kullanılabilir ki?
    Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK

  15. #15
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu Turbo işi biraz sanş işi gibi..Bizim Müdürlükte 5 tane var bu konserve kutusundan ve şu an her biri ortalama 80binde ve hala Turboları değişmedi sadece bir tanesinin motor yandı o da kullanıcı hatası..
    Bu Hyundai ile 0-100kmh 6sn olsa ne olurki araba zevk vermedikten sonra

  16. #16
    kemal20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    kütahya-denizli
    Mesaj
    216
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tercih meselesi.ben konserve kutusunu tercih ettim=)) 0-100 6 sn olunca zevk verir diye düşünüyorum...arabanın karoser kalitesi değil zaten konu...konu turbo büyütme.teşekkürler.

  17. #17
    kemal20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    kütahya-denizli
    Mesaj
    216
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben de h&r kullandım iyileşme var baya...

  18. #18
    Muharrem C.80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul-Westside
    Mesaj
    838
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hyundai y.servisinde çalışıyorum okdar imkanım olmasına rağmen acı ama gerçek, hyundai kendime özel araba olarak tercih etmiyorum.
    daha bgn 3 getz turbosu getirttim

  19. #19

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kim işinde iyidir bu konuda ankarada?turbo büyütme hususunda?maliyeti ne oldu?arkadasıma yaptırmayı düşünüyoruz

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •