arkadaşlar 1.3 multijet grande puntom var ben abart egsoz taktırmak istiyorum fakat bi problem yaratırmı ne gibi artı yada eksisi olur yakıt harici taktırırken neler dıkkat etmeliyim şimdiden teşekkürler..
arkadaşlar 1.3 multijet grande puntom var ben abart egsoz taktırmak istiyorum fakat bi problem yaratırmı ne gibi artı yada eksisi olur yakıt harici taktırırken neler dıkkat etmeliyim şimdiden teşekkürler..
dizel araçlarda biliyorsunki benzinli araçlardaki gibi bir ses elde etme şansın imkansız gibi birşey. komple düz boru çekip susturucusuz bir egzost yaptırırsan az da olsa güzel bir ses elde etme şansın olabilir. tabi yapılanlar sonrasında ıslıkvari bir ses elde etmen de olası.aracı rahatlatma açısından faydası yüksek.
Bi eksisi yok sadece eksoz alirsiniz cebinize yansiz
Bende cok uğraştim ses alicam diye.
En güzeli kac iptali düz boru ve susturucusuz kullanmaniz
egsoz sesi duymayalı baya oldu dizel aldım ama sanırım modifiye yapamıcam verdiğiniz bilgiler için teşekkürler
konuyla ilgili tecrübelere danışmak istersen adminlerimizden "dragger" ile irtibata geçmeni tavsiye edebilirim
Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr
Turbodan itibaren downpipe da 51 lik olacak şekilde komple 51 düz boru çekebiliyosun sonuna kadar sonra 51 in ucunu hafif parlatıyosun oluyo bitiyo![]()
Anladık hepiniz kralsınız da, tahtta üst üste mi oturuyorsunuz
bende güç için yapıcam 51 mi 60lık mı yapsam ses istemiyorum ben![]()
İNSANLAR VERDİĞİNİZ DEĞER KADAR DEĞERLİDİR FAZLASI DEĞİL
Ben tavsiye etmem.
Kat iptali + düz boru + otto denedim, sonrasında ottoyu cıkardım magnex taktım.
Sonra komple susturucusuz düz boru yaptım, olmadı egsozu ortadan cıkardım vs her yolu uyguladım kısacası. Su anda da düz boru ve orjinal son susturucu var.
Komple düz boru ile sokak aralarında igrenc bir ıslık sesi ve magirus modu oluyordu. Egsozlu sekilde de magnex ile biraz tok ses aldım ama benzinlinin yanında hikaye.
O nedenle hic cebindeki parayı böyle seylere harcama derim, güzel chiple otomobilini keyfine bak.
@premiumparts / www.premiumpartstr.com
Premium Brands & Special Cars
OZ RACING · SPARCO · MSW by OZ · AEM · K&N · EIBACH
ses felan hikaye anca bu kadar çıkıyor
https://www.facebook.com/video/video...50192380719181
(hiçbir amacım yok sadece makara olsun diye çektik)
bendeki ses fena değil dostum 1.3 paliom var downpipe +60lık krom boru + otto son susturucu çocu insan ben senin aracını benzinli sanıyodum diyo yani sesi ii![]()
şöyle birşeyde var 75 lik multijetlerle 90lık multijetlerin sıkıştırmaları farklı benimki 90lık bu kadar çıkıyor aynı sistemi bir arkadaşıma yaptırdım onunki 75 lik çok güzel ses aldık bir nevi benzinli gibi eğer aracınız 75 hp ise kat iptali düz borudan iyi ses alırsınız
Bende 1,4 hdi war 51mm downpipe 51 mm duz boru war sona kdr ses cok guzel hele turbo devredeyken.Bugun myracıng aldım sılıncerlı sona takıcam kafa sıstı
anadolu yakasındaysan uygun yaptırabılırsın..
+ olarak ustlerde aracım cok gzl oldu bıraz duman arttı basınca yakıt arttı ufaktan..
+ Normal seyır halınde ıken turbo acmadıngın ses normal yakısta eskısı gıbı
Ben hem 75' lik hem 90' lık GP lerimde sadece son susturucuyu iptal ettim. Herikisinden de güzel ses aldım. Bence yapılacak en iyi şey son susturucu iptali...
paliom var 1.3 mjt downpipe ve 55 mm bükümsüz krom boru var son susturucu olarka isotta kullanıyorum oldukça tatminkar bir ses aldım tabi bunda chip ile desteklediğinde iyi ses alıyorsun yoksa standart bi dizelden ses alamazsın alırsın ama boş bi ses chip şart
yarin kat iptali ve magnex i takacaktim havuza gitmeye karar verdim
yarindan sonra ayarlayip videoyu koyacam buraya75 hp chipli gpden nasil ses cıkacak
![]()
http://www.techturkey.com/forum/vide...ust-sound.html
bence cıkıyor![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)