Malumunuz artık ralliart getirmiyorlar TRye . aracım 136 beygirlik versyondan 178 likle teknik bir farkı yok... büyük jant ve lastik takacağım için ve alt devirleri ölü olduğu için 1000-2000 arası bişeyler yapmak istiyorum
tavsiyeleriniz ne olur ?
Malumunuz artık ralliart getirmiyorlar TRye . aracım 136 beygirlik versyondan 178 likle teknik bir farkı yok... büyük jant ve lastik takacağım için ve alt devirleri ölü olduğu için 1000-2000 arası bişeyler yapmak istiyorum
tavsiyeleriniz ne olur ?
Yeni model rallyart var elimde.. istersen yazılımda yapabilirim..
hmn hmn ikiside aynı işleri yapıorlar v efiyatları cok yakın..
Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan
yazılım sonrası tam olarak beygır oranı ne oluyor?
Benim yakın bir arkadaşımda 2010 vardı otomatik chipli 190 civarı birşeydi ve çokta keyifliydi orjinal ralliart büyük jantlarıda vardı baya güzel gidiyordu kesinlikle yaptır derim.
benımkı 2011 4x4 mt jantlarda buyuk ve olması gerekenden fazla dıye dusunuyorum arac kalkısta ve dusuk devırlerde zorlanıyor hafıfletmek mumkun olsa hafıfletecegım ama o da ımkansız hatta kasanın altına saseye 150 kg agırlık ekletmek zorunda kaldım savrulmadan dolayı. cıddı anlamda bır guc problemımız var her ne kadar gundelıkte pek kullanmasamda sevdıgım bır arac bu ve bıraz tatmınkar olmasını ıstıyorum. malıyet nedır bır fıkrın var mı?
L200 lerin 1000-2000 devir arası yok zaten .. mehmet gazihan bey yardımcı olabiliyormuş bu konuda ö.m attı. sizde danışın derim
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)