User Tag List

17 sonuçtan 1 ile 17 arası

Konu: 307cc 2.0 Gti motor iyileştirme?

  1. #1

    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir türkiye
    Mesaj
    81
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    307cc 2.0 Gti motor iyileştirme?

    arkadaşlar herkeze keyifli forumlar..
    aracımı daha önce forumda paylasmıstım
    sadece görsellik üzerine ugrastım satma niyetim var die ellemedim
    ama kasıntı durmuyor suanda sadece 51 düz boru 51 otto son vardı onuda söktüm standart sonu taktım ayrıca simoto hava flitresi var orjinal hava alıs yerinde...
    aracın en büyük handikapı 1500 kg olması atmosferik olarak önericeginiz seyler nelerdir teşşekkürler iyi günler herkeze

  2. #2
    TechTurkey FaBeRgE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    Kütahya
    Mesaj
    9.221
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o motorun orjinal çıkışı 60 değil mi zaten ? Benim bildiğim en iyi modlar 2.2 manifoldlarının takılması ve bilinen klasik işlemler

  3. #3
    yiit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.480
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2.0 dan hardcore bi yazılımla iyi güç alınabilirmi acaba

  4. #4
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bütçeniz ne kadar bu işlemler için ?
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  5. #5
    Görkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    2.789
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu konuyu görmüşken bende bişi sormak isterim,,,arkadaşımın 206 gti ı için egzoz sistemi düşünüyoruz ,,borular kaçlık olmalı?? orjinal orta susturucu kalmalımı yoksa yerine daha ufak bi susturucuya mı geçilmeli??,,son susturucu free flow tarzda olmasının eksisi varmı yoksa sebring-remus--süperprint üçlemesinden birine mi yönenilmeli ??? ...

  6. #6
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Freeflow susturucu önermiyorum. Kat iptali önemli orta susturucu tercihinize kalmış. Araçta chip yoksa zaten 6500 devir çevirecek. Çok yüksek devir olmadığından orta susturucuyu sökmek gereksiz
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  7. #7
    Görkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    2.789
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Freeflow susturucu önermiyorum. Kat iptali önemli orta susturucu tercihinize kalmış. Araçta chip yoksa zaten 6500 devir çevirecek. Çok yüksek devir olmadığından orta susturucuyu sökmek gereksiz
    evet chip şimdilik yok 1 seneye yakında olmaz sanırım,,,araç şu tamamen standart,, filitre egzoz sistemine el atalım diyoruz şimdilik,,,kat iptalide yapılacak tabiki,,,peki boru çağı olarak 51mm mi yoksa 60mm mi kullanmak mantıklı olur acaba ....

  8. #8
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    60 lık mantıklı olanı. .
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  9. #9
    Görkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    2.789
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    60 lık mantıklı olanı. .
    anladım teşekkürler cevapların için ,,sanırım orjinali zaten 51mm ,,,kat iptali 60 lık boru orjin orta susturucu sonada güzel bir susturucu alırsak güzel bişiler çıkar ortaya gibi o zaman

  10. #10

    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    51lik orjinali.

    ortaya spor tip bi susturucu koymanızı tavsiye ederim susturucu koyucaksanız.

    sonada 60lık koyarsınız.
    Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın

  11. #11
    Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul/Sarıyer
    Mesaj
    2.593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    her yerde ortaya atılan 2.2 manifolda fln girmeye kalkma. gereksiz amelelik.
    MagicPerformance
    MegaSquirt Engine Management Systems Technician

    Ne kingler gördük güle güle öldük...

  12. #12

    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir türkiye
    Mesaj
    81
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar aslında cokta öle abartı masraflara girmeye gerek yok cünkü aracım cok agır bu yüzden turbo harici cok faydası olmicagıni duşunuyorum..turbo içinde pek iyi seyler duymadım aslında nesesine 0.6 0.5 basılsa nasıl olur die arastırmıstım o motor a pek basmaya gelmiyormus bide izmirde bu işin altına gircek dogru dürst birini bulamadım malesef kime sorsak hiç girme gerek yok diyor..atmosferik olarak eksoz ve flitre harici bişey yapamıcagım sanırım ?

  13. #13
    Starion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    260
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Murat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    her yerde ortaya atılan 2.2 manifolda fln girmeye kalkma. gereksiz amelelik.
    307 GTi için mi bahsediyorsun Murat yoksa genel olarak EW10J4 için mi? Sen uygulamışsın bunu, verim alamamış mıydın? Yoksa 307'nin ağırlık dezavantajı yüzünden mi atmosferik olarak uğraşma dedin?
    David Townsend: Michael, I want you to drive flat out. I want Porsche to win Le Mans!

    http://garaj.imgur.com

  14. #14
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Starion Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    307 GTi için mi bahsediyorsun Murat yoksa genel olarak EW10J4 için mi? Sen uygulamışsın bunu, verim alamamış mıydın? Yoksa 307'nin ağırlık dezavantajı yüzünden mi atmosferik olarak uğraşma dedin?
    Direk RC emme manifoldu daha zahmetsiz ve daha fazla güç veriyor. Ama bulması zor.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  15. #15
    cloverleaf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    İzmir/konak
    Mesaj
    94
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1500 kg olması atmosferik olarak önericeginiz seyler nelerdir teşşekkürler iyi günler herkeze[/QUOTE]
    Yok artık
    fransızlar ne zamandır o sınıfta 1500kg araba yaptılar
    coure sportivo...

  16. #16

    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir türkiye
    Mesaj
    81
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cloverleaf Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1500 kg olması atmosferik olarak önericeginiz seyler nelerdir teşşekkürler iyi günler herkeze
    Yok artık
    fransızlar ne zamandır o sınıfta 1500kg araba yaptılar[/QUOTE
    kardeşim takla barlı cabrio aracların geneli normallerine göre agır olur
    bunun fransızı almanı yok astra twintop in durumuda aynıdır..
    1500 kg ye göre denemelerimde fazlasıyla tatmin edici sonuclar alıyorum hafife almamak lazım

  17. #17
    ramo35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.237
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    http://www.techturkey.com/forum/stan...005-model.html bu konuda rc emme manifoldu gaz kelebegi var uygulayabilcekseniz başka parçalarda var ellerinde galiba bi irtibata geçin isterseniz

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •