User Tag List

Sayfa 1/4 123 ... SonSon
71 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: klasik civic 1.4 performans sorusu :D

  1. #1
    svtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.451
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    klasik civic 1.4 performans sorusu :D

    milyarlar harcasam o 1.4 hacimli 90 hp orta şeker makineden çok üstün bir performans alamıcamı biliyorum biraz potansiyeli zayıf ama kendi paramla katkısız tamamen kendime ait aldığım bir araç öle satma fikrim yok... satıp 1.6 al diyen olacakbişi olmaz ondan diyende olcak çok böyle konular gördüm kısmet banda sormak ve fikir almak varmış...öle sohc falan istemiyorum.. aslında fikirden öte danışmak babında benim konum... şimdi kafamda yapıcaklarımı düşünüyorum.. ve eksiklerim olacak o eksikleri ve hangi yolu izlemem gerektiğini siz abilerim kardeşlerim ve yaşıt pampalarımdan öğrenmek istedim...

    şimdi önce motorun kompresyonunu ölçürdüm düzgün olduğu söylendi.. yani içine hemen girmem gerekmicek.. hımm birde ufak ayrıntı (araç otomatik... küfür yokk küfürsüzzz ) hem rezil hem rüsfa performans fakiri bir araç.. neyse devam..
    s
    -4-2-1 klasiği düzgün bir headrs (hep yazarken şüphem olur ve yanlış yazarım adanı)
    -düz boru egzost (kaç mm olmalı..) soru?
    -emme mafilodu 1.6ies veya ne olur ? (soru) emme koyarsak daha fazla hava gircek ...bu sefer fakire düşcek heralde beyin değişmesi gerekirmi..? gerekirse ne olcak ? bu sefer ayar yapmak için bişiler lazım olcak safc veya bnz. bu ne olcak...

    -buji lerin ve kablolarının değişmesi gerekirmi yoksa bir şehir efsanesimi yani bir faydası olurmu...

    -benzin pompası veya enjektörlere bişi yapmak gerekirmi
    vs şimdilik aklıma bunlar geldi zaten başkada bişi olmaz gibi aem kasnak felan olurmuki diye düşünüyom şimdi.. aklıma geldikçe eklicem..
    low is low

  2. #2
    d16y4
    Misafir
    bütçen azsa hiç oynama derim bu işler biliyosun kiiiii tamamen duygusal

  3. #3
    svtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.451
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı d16y4 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bütçen azsa hiç oynama derim bu işler biliyosun kiiiii tamamen duygusal
    şimdi bütçe olaya göre bizde ...şimdi fiyatlar aslında aşağı yukarı ne olur bilemiyorum herkes bi fiyatlar yazmış herşeye boş emme manifoldu 100 de var 250 de kıyas yapmak zor.. bütçeyi kasarım ama sohc istemiyorum vitenksiz olsun
    low is low

  4. #4
    CagkaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Beylikdüzü-İstanbul
    Mesaj
    681
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gerçi siz benden büyüksünüz ama olsun belki bir fikir olur diye yazıyım yinede

    emme manifoldunu farkını bilmiyorum

    kendi aracımda açık filtre 4-2-1 headers 51lik düz orta boru vti son susturucu var

    1-2-3 hızlanması yeterli hatta 1.6 araçlarla yürüyebilecek düzeyde ama sadece 1-2-3 te
    günlük kullanıyorum şuanki benzin fiyatlarıyla 25-27 kuruş yakıyorum

    headersı bilmem bu siteden bulunur büyük ihtimalle ama egzoz yaptırırken yardımcı olmaya çalışırım

    kolay gelsin

  5. #5
    ismail_karakas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    412
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1-2-3 vay be dedirtir 4 bit be dedirtir 1.4'e gönül verenler bunu çok iyi bilir
    İsmail Karakaş-- ANTALYA--07 CAR 98(SOLD)

    07 AL 114 64 JAWA 250

  6. #6
    svtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.451
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hayal etmek başlamanın yarısı filtre tamam 4-2-1 de tamam düz boruda temasa geçildi
    birde şimdi aklıma geldi bu euro civiclerin 1.4 lerinin emmesi 1.6iesler gibi ondan buldum bitane alsam mı diye düşündüm
    low is low

  7. #7

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    34
    Mesaj
    979
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı svtec Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    -4-2-1 klasiği düzgün bir headrs (hep yazarken şüphem olur ve yanlış yazarım adanı)
    headers ve adını olacak sanırım adını gerçekten yanlış yazıyorsunneyse bu işin gırgırıda
    4-2-1 headers, 48mm boru. 51 koyarsan ortaya bi tüp, sonada freeflow bi susturucu shortram filtre yeter bence emmeye falan girdimmi sohca gider o iş can sıkıntısından şimdiden kolay gelsin..

  8. #8
    svtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.451
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fatih(fb) Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    headers ve adını olacak sanırım adını gerçekten yanlış yazıyorsunneyse bu işin gırgırıda
    4-2-1 headers, 48mm boru. 51 koyarsan ortaya bi tüp, sonada freeflow bi susturucu shortram filtre yeter bence emmeye falan girdimmi sohca gider o iş can sıkıntısından şimdiden kolay gelsin..
    aynen
    low is low

  9. #9
    gökan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    11.346
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    emme takarsan vtı gaz kelebegı ve vti enjektorde sart enjektoru ayarlamak için safc olcak ha yok safc dersen p28 +harness bu boyle uzar gıder basamaklı dusun bı adım attıysan dıgerınıde atman ıcın bıseyler yapman lazım
    www.honda-tech.com
    _____________



    çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....

  10. #10
    tarantino - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    649
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    HONDA OEM PARTS
    MESSENGER:mehmet cetin

  11. #11
    Acurol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    391
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fatih(fb) Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    headers ve adını olacak sanırım adını gerçekten yanlış yazıyorsunneyse bu işin gırgırıda
    4-2-1 headers, 48mm boru. 51 koyarsan ortaya bi tüp, sonada freeflow bi susturucu shortram filtre yeter bence emmeye falan girdimmi sohca gider o iş can sıkıntısından şimdiden kolay gelsin..
    Hocam ben merakımdan soruyorum . ortaya 51 lik sona freeflow yerine direk düz boru çekip sona son susturucuyu taksa aynı işlevi görmez mi?
    Gott weiss ich will kein engel sein...

  12. #12
    CagkaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Beylikdüzü-İstanbul
    Mesaj
    681
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sorunuz galiba 51lik düz boruda freeflow susturucuyla orj. susturucu farkı değil mi?

    eğer öyle ise ben denedim düz+freeflow da alt devirler öldü diyebilirim şehir içi kullanımı için hiç iyi olmadı ve yatık tüketimim arttı (gitsin diye bastığımdan kaynaklı olabilir)

    düz+orj susturucuyla hem filtre sesi hem egzoz sesi dengeli bir şekilde alınabiliyor ve araç bayaa sessiz oluyor

    Not.bendede 51de tüp var ortada

  13. #13
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    otomatik 1.4 e skunk2 emme taktık farkı sahıbı anlatır overblack nıcklı kerem abı , kesinlikle emme yı değiştir ne safc takman gerekır nede ecu değiştirmen , montajıda gayet basıt, ies emme takarsan bır mıktar işçiliği olur

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

  14. #14
    gökan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    11.346
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DENON Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    otomatik 1.4 e skunk2 emme taktık farkı sahıbı anlatır overblack nıcklı kerem abı , kesinlikle emme yı değiştir ne safc takman gerekır nede ecu değiştirmen , montajıda gayet basıt, ies emme takarsan bır mıktar işçiliği olur
    emme takınca gaz kelebegınıde deıstrmek zorunda
    www.honda-tech.com
    _____________



    çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....

  15. #15
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yooo değil

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

  16. #16
    svtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.451
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hımm şimdi skunk2 emme aldım diyelim ... gaz kelebeği değişmek zorunda mı? zorunda ise hangi gaz kelebeği... ecu mecu ellemicezmi? cidden..
    low is low

  17. #17
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı svtec Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hımm şimdi skunk2 emme aldım diyelim ... gaz kelebeği değişmek zorunda mı? zorunda ise hangi gaz kelebeği... ecu mecu ellemicezmi? cidden..
    ne gaz kelebeğin değişecek nede ecu ıle oynayacaksın sadece üstlerde zaten zenginde olan afr düzene girecek + olarakta runnerler uzun oldugundan max hp gücünü üst devire taşımış olacaksın , gaz kelebegi değiştirme işi istege baglı değişir değiştirmek zorunda değilsin

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

  18. #18
    mur_84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/ümraniye
    Mesaj
    3.827
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yaa bence güzel bi headers (4-2-1) EK hb için catback ki sitede satılıyordu.. güzelde bi CAI yap custom.. sibop ve avans ayarın yerinde olsun yağ yağ filtresi hava filtresi temiz bujiler filan oem kullan.. mis gibi gider makina.. emme konusunu bilemiyorum onun sonu yok..

  19. #19
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben olsam d16 yarim blok header ve p28le bitirirdim olayi, otomatik arabada p28 dert olmaz herhalde?
    Experience is what you get when you don't get what you want.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •