User Tag List

6 sonuçtan 1 ile 6 arası

Konu: arka tarafin yol tutusunun iyilestirilmesi

  1. #1

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.517
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    arka tarafin yol tutusunun iyilestirilmesi

    aracin arka tarafinin tutunmasinin iyilestirilmesi icin ne tavsiye edersiniz, rear sway barmi
    arka kule gergisimi, specermi vs
    en merak ettigim rear sway bar ne kadar etkiliyor kullananlar varmi?

    http://www.ultraracing.com.my/Bars.asp?ID=3196

  2. #2
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bendee meraktayım

  3. #3
    öskür - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    942
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aracin arka tarafinin tutunmasinin iyilestirilmesi icin ne tavsiye edersiniz, rear sway barmi
    arka kule gergisimi, specermi vs
    en merak ettigim rear sway bar ne kadar etkiliyor kullananlar varmi?

    Ford Focus 1.6 MK2 Rear Anti-roll Bar / Rear Sway Bar / Rear Stabilizer Bar UR-AR23-176
    bir aracın arka tarafının daha iyi tutunması için tam ters aksına müdahale edilmesi gerekir,yani sen arkaya ne takarsan tak arabanın ön kısmı daha iyi tutunmaya başlar
    yapıcağın iş daha kalan ve sert ön sway bar+ön kule gergisi+sertlik ayarlı bi süspansionyla beraber arka ayarların yumuşatılmasıdır,ancak bu şekilde tutunmayı arttırabilirsin...

  4. #4
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı öskür Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bir aracın arka tarafının daha iyi tutunması için tam ters aksına müdahale edilmesi gerekir,yani sen arkaya ne takarsan tak arabanın ön kısmı daha iyi tutunmaya başlar
    yapıcağın iş daha kalan ve sert ön sway bar+ön kule gergisi+sertlik ayarlı bi süspansionyla beraber arka ayarların yumuşatılmasıdır,ancak bu şekilde tutunmayı arttırabilirsin...
    Nasıl yani. Kafadan çok iyi tutunan ama arkası tutmayan bir aracın ön aksı üzerinde mi değişiklikler yapmak gerekir. Daha sertleştirirsek araç kafadan kayma eğili göstericektir. Arka taraf daha iyi tutunmaya başlamıycak. Önden kayma ile dengeye getirmek ise niyetiniz buda çok işlevsel değil.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  5. #5
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nasıl bir tepki almayla karşı karşıyasınız bilmiyorum ama lastik ebatlarından , viraj denge demirleri , control arm(tam turkcesini hatırlamayamadım ) lara kadar pek .çok değiştirilebilecek şey mevcut ..

  6. #6

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.517
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı öskür Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bir aracın arka tarafının daha iyi tutunması için tam ters aksına müdahale edilmesi gerekir,yani sen arkaya ne takarsan tak arabanın ön kısmı daha iyi tutunmaya başlar
    yapıcağın iş daha kalan ve sert ön sway bar+ön kule gergisi+sertlik ayarlı bi süspansionyla beraber arka ayarların yumuşatılmasıdır,ancak bu şekilde tutunmayı arttırabilirsin...
    aslına bakılırsa aracın on tarafı daha yumusak. on kule gergısı taktım. arka tarafın kayması arttı ancak soyle bı durum var. tem gıbı yada kalıtelı sessız koyu renk yumusak asfaltta arka taraf nerdeyse gezmıyor stabıl ancak e5 asfaltında dalgalanıyor arka taraf. sertlıkten dolayımı acaba bu durum kotu zemınde sektırmeden dolayı.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •