User Tag List

Sayfa 1/4 123 ... SonSon
73 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Scırocco komple 70mm turbo back + remap sorunsalı

  1. #1

    Üyelik
    Apr 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    444
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Scırocco komple 70mm turbo back + remap sorunsalı

    2010 160hp manuel aracıma yapacağım uygulama konusunda kararsız kaldım. Kimileri orjinal egsoza dokunmadan sadece yazılımla daha iyi devir cevirdigi konusunda hem fikirken, bazı arkadaslar da kesinlikle 70mm dp+düz orta+son üzerine remap ile cok daha basarılı sonuc alınacagını iddia ediyor.( büyük i/c henüz düşünmüyorum) Yaptıranlar, kullananlar cok acil yardımlarınızı rica ediyorum.

  2. #2
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    70mm dp+düz boru+ orta susturucu +düz son +revo97 oktan yazılım denedik olmadı, arıza yakmadı ama olmadı

    dp yi orjinale döndük düzeldi

  3. #3
    DoDo_hamann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.062
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragstar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    70mm dp+düz boru+ orta susturucu +düz son +revo97 oktan yazılım denedik olmadı, arıza yakmadı ama olmadı

    dp yi orjinale döndük düzeldi
    Olmadı derken yürümedi anlamındamı söylüyorsun?

  4. #4

    Üyelik
    Apr 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    444
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DoDo_hamann Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Olmadı derken yürümedi anlamındamı söylüyorsun?
    kanka senin setuptan bahsetti Erhan.. O da ısrarla egsoza dokunma diyor..??

  5. #5

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende 122 tsi var,bendede yaramadı haberiniz olsun,özellikle 4.vites berbatlastı.benim en beğendiğim setup,sona remus takmıstım cok az bişey üstler rahatlamıstı.160 ta da durum böyleyse ,ben olsam ufak tüp olan bi son susturucu takar devam ederdim ,spor sesi olur ,azıcık bişeyde farkettirirse ettirir.her turbo arabada en iyi egzoz ,düz olan değilmiş,internette ezbere söylenilen şeylere göre hareket etmemek lazımmıs.downpipe la pik basıncın artıyor basta bi öne atlıyorsun fakat devamında geriye düşebiliyorsun.ama araştırmak lazım eğer supersprint vs. güzel markalar ürettiyse downpipe filan takabilirsin,faydası olmasa üretmiyorlar yani.

  6. #6
    arfy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.264
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    orjinal eksoz yazilim downpipe ve hava filtresi ile cok keyifli oldu aracim 200 hp...dsg aracim...(yan53)

  7. #7
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gof gt de milltek dp ve sport cat sonrasi orjinal egsoz ile sonrasi iskender yapilmis egsoz arasinda hic bg farki olmamisti,hatta ranthor un czt sindede boyle b durum olmustu

  8. #8

    Üyelik
    Apr 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    444
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kurtbil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gof gt de milltek dp ve sport cat sonrasi orjinal egsoz ile sonrasi iskender yapilmis egsoz arasinda hic bg farki olmamisti,hatta ranthor un czt sindede boyle b durum olmustu

    milltek dp & sport cat sonrası orjinal ve yine milltek dp&sport cat sonrası iskender egsoz arasında fark olmadıgından bahsediyorsun. Dogru mu anladım acaba?

  9. #9
    gry86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    104
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragstar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    70mm dp+düz boru+ orta susturucu +düz son +revo97 oktan yazılım denedik olmadı, arıza yakmadı ama olmadı

    dp yi orjinale döndük düzeldi

    kemal ben yapmasam rocco hakkında nasıl bilgi sahibi olcaktın acaba merak ediyorum
    artı olarak gitmedi olmadı diye konuşma ben 70 lik egzos, downpipela ve 19 jantlarımla deneme yaptım sen yoktun onları atlamışsın

    şimdi cevap vereyim revo yazılımla downpipe ve komple 70 lik egzoslu olarak aracımı 2 ay kullandım arıza yakmadı hiçbi şekilde gidişindede turbo bandında çılgın gibi devir çeviriyordu fakat revo yazılımda stage 2 gelmediği için 230 üstü hızlarda kesilme isteksizlik problemi yaşadım sadece. birde egzos sesi aşırı rahatsız etti o nedenle downpipe söktüm.
    eğer downpipe destekleyen bi yazılımla kullanılırsa hiçbi sıkıntı yaşanmaz ve güzel güçler alınabilir. benim tecrübelerim bu yönde yanlışlarım varsa daha bilgili arkadaşlarımız düzeltirler.

  10. #10
    Dr.Ecu Chiptuning Semii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    3.722
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sanırım Özgün (Oz') de rocco kullanıyodu bildigim kadarıyla egsozuda orjinaldi.
    adam işin ehli bence ona bi danışın.

  11. #11
    R-Turbo
    Misafir
    Alıntı jackal_JAZZ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    milltek dp & sport cat sonrası orjinal ve yine milltek dp&sport cat sonrası iskender egsoz arasında fark olmadıgından bahsediyorsun. Dogru mu anladım acaba?
    komple 76lık egzozla, orjinal egzoz + dp arasında pek bi beygir farkı olmadığını söylüyo arkadaş

  12. #12
    Oguzcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    34-22-77
    Mesaj
    173
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki bu roccolarda araç verilerini vagcom ile nasıl okuyorsunuz aparatı nereden araca bağlıyoruz arkadaşımın arabasını yapacağız bizde revo yazılım dv şimdilik.öncesi sonrası için vagcomda okumak istiyoruz devri hızı vs yi.kablo bağlantısını nasıl yapacağız bu konuda bilgisi olan var mı?cupra rda soketi hazır konsolda tecrübemiz oradan da rocco da bağlantı nasıl yapacağız?
    Köselerden

  13. #13
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    roccodada soket direksiyonun sol altında biyerlerde diye hatırlıyorum eğilip bakın derim emin olmak içi

  14. #14

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gry86 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kemal ben yapmasam rocco hakkında nasıl bilgi sahibi olcaktın acaba merak ediyorum
    artı olarak gitmedi olmadı diye konuşma ben 70 lik egzos, downpipela ve 19 jantlarımla deneme yaptım sen yoktun onları atlamışsın

    şimdi cevap vereyim revo yazılımla downpipe ve komple 70 lik egzoslu olarak aracımı 2 ay kullandım arıza yakmadı hiçbi şekilde gidişindede turbo bandında çılgın gibi devir çeviriyordu fakat revo yazılımda stage 2 gelmediği için 230 üstü hızlarda kesilme isteksizlik problemi yaşadım sadece. birde egzos sesi aşırı rahatsız etti o nedenle downpipe söktüm.
    eğer downpipe destekleyen bi yazılımla kullanılırsa hiçbi sıkıntı yaşanmaz ve güzel güçler alınabilir. benim tecrübelerim bu yönde yanlışlarım varsa daha bilgili arkadaşlarımız düzeltirler.
    aynen.üst hızlarda isteksizlik oldu bendede.ama 160 lık rocco için OZ;
    susturucu filan bişey ellemeyin 60 dp tamamdır demişti

  15. #15
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı jackal_JAZZ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    milltek dp & sport cat sonrası orjinal ve yine milltek dp&sport cat sonrası iskender egsoz arasında fark olmadıgından bahsediyorsun. Dogru mu anladım acaba?
    Aynen oyle,iki egsoz sistemiyle de araba dynoya cikti hatta arkadas iskenderde cat back yaptirip dynoya cikardiginda arabayi ayni bg cikinca cok bozulmustu,bizde sasirmistik sonuca

  16. #16
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Değişimi hissedmeyeceksen parça değişimine ne gerek var? Sadece yazılım yap geç aga.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  17. #17
    Dr.Ecu Chiptuning Semii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    3.722
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Değişimi hissedmeyeceksen parça değişimine ne gerek var? Sadece yazılım yap geç aga.
    seside yabana atmayın çok ii ses var bence roccolarda

  18. #18

    Üyelik
    Apr 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    444
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onur_26 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynen.üst hızlarda isteksizlik oldu bendede.ama 160 lık rocco için OZ;
    susturucu filan bişey ellemeyin 60 dp tamamdır demişti
    bunu sevdim

  19. #19
    Ekurtoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    80
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlar herkese merhaba,

    sciroccolara uzağım ancak, tartışması yapılan konuyla ilgili benim de kafamda bazı soru işaretleri var. 1.4 turbo benzinli mito kullanıyorum, üzerine konuşulan motor yapısı ve egzoz sistemine yakın olduğunu varsayabiliriz diye düşünüyorum. İlla ki bazı farklar vardır, herkese göre araçların farklı avantaj ve dezavantajları vardır.

    2009 çıkışlı 18inc jant ve 155hplik manuel mitoların birisinde downpipe+düz 70mm boru+ spor son susturucu var (custom) diğeri ise k&n hava filtresi dışında stock halde. bu iki araç arasında dynoda sadece 1 beygir fark çıktı. Yolda 3. ve 4. vites rollde kullanıma göre yarımşar boy fark görüldü. Egzoz sistemi bulunan araçta bir de yazılım(chip tunning) var. Bu işte bir yanlışlık var gibi geldi bize. Ya egzoz bahsedilen sirokkolardaki gibi bir etki yaratamıyor, ya yazılım hatalı atılmış, ya hiç atılmamış diye düşünüyoruz.

    komple egzoz sistemi yaptırma fikrinden uzaklaşsam da, downpipe ve cut out düşünüyordum şimdi bundan da kuşku duyuyorum, standart bir yazılımla 155hplik araç 180hp'ye çıkaracaklarını söylüyorlar. Sadece chip yaptırmak, mühendislerin yaptığı egzoz sistemine dokunmamak en iyisi mi acaba?

    ses açısından da sadece supersprint son susturucu biraz tuzlu olsa da tavsiye edilir mi?
    sonuçta custom downpipe ve cut out da aynı fiyata gelecek ama bir faydası olmayacaksa, supersprint üzerinde durmak daha mı mantıklı?

    eyvallah.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •