User Tag List

18 sonuçtan 1 ile 18 arası

Konu: Subaru arkadan itiş

  1. #1
    ulasubaru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    türkiye istanbul
    Mesaj
    55
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Subaru arkadan itiş

    Meraba arkadaslar bende subaru ımpreza gc8 var
    Bu haftasonu arabamın herhalde ön difransıyelde problem var henuz daha acmadık ama actım mı bellı olucak ıns
    Drıftle uğrastıgım ıcın arabamı arkadan ıtıs veya %75 arkaya guc vermek ıstıyorum hazır sökmüşken bilgili olan arkadaslardan yardım beklıyorum Bıraz acele edin

  2. #2

    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    35
    Şehir
    İzmir l Bornova...
    Mesaj
    752
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cusco Tarmac Gear ile Yeterince Eğlenirsin.
    Tarmac Gear English page CUSCO
    Alıntı Mfactory Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Torque = Acceleration. Torque is your best friend.

  3. #3
    TAM35GNY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    TAM35-SAN DIEGO
    Mesaj
    1.469
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    DCCD Pro calisiyor mu gc8 lerde??

  4. #4
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben aldim dccd pro. Ama cusco tarmac gear kadar degistiremiyorsun. %37. - %67 gibi oluyor. Dccd li sanzuman da sart ayrica. Yoksa dccd pro calismaz.

  5. #5
    oguzhan999 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    İstnbul /Florya - Trabzon
    Mesaj
    2.177
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Renç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cusco Tarmac Gear ile Yeterince Eğlenirsin.
    Tarmac Gear English page CUSCO
    güzel parçaymış
    Oğuzhan ÖKSÜZ

    http://www.facebook.com/oksuzdesign


  6. #6

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    istersen tamamen arkadan itiste yapabilirsin orta vizkosu tadilatlayarak fakat cok uzun omurlu olmayabilir yapilan islem iyi olmaz ise birde tamamen arkadan itise cevirirsen arka differansiyele de kilit takmanda fayda var. cusco tarmac orta diff. baya kullandik eglenceli oluyor hakkaten 98 alti ile 99 uzerinin farklidir bu arada.
    Guc;
    Bilgi ve Tecrubedir.

  7. #7
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben 37 - 67 yazmisim fazla olmus. Korhanim dogrusu kacti?

  8. #8
    ulasubaru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    türkiye istanbul
    Mesaj
    55
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sonuc olarak boyllee bı sısteme gecmek yararılımıdır orjınalıne gore acıkcası sağlamlık konusunda %69 arkaya verdın mı drıft yapılırmı bıde ovar onu arastırmak laızm acıkcası

  9. #9
    sulhi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbuL-turkey
    Mesaj
    4.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    200 sx al o zaman uLas.. yada sanzumanını yapana adam git benım sanzumanım ses gelıo de kurtul ..

  10. #10
    ulasubaru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    türkiye istanbul
    Mesaj
    55
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ustadan problem yook kı sulhı abıı amac proje yapmak guzel bı sıstem olabılır dusuncesı acıkcası olursada cok da guzel olur drıft spec subaru hıc fena degıl bnce

  11. #11
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ön aksı ayırmak direk arka yapmak subarularda kolaymıdır ? uzun süredir bende merak konusu

  12. #12
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    %10-%90 arka olsa bile drift yapamaz Ulaş.

  13. #13
    emir91 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.008
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Meraktan soruyorum bu Ken Block un kullandıgı alet awd bildiğim kadarıyla nasıl yapıyor o şekilde ?

  14. #14
    bluesti
    Misafir
    Alıntı emir91 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Meraktan soruyorum bu Ken Block un kullandıgı alet awd bildiğim kadarıyla nasıl yapıyor o şekilde ?


    Genellikle once el frenini cekerek basliyor..Tork aktarimi stok imprezalarda minimum %35 önde kalabiliyor. Dolayisi ile normal arkadan iter arabalarin aksine arkasi savrulup burnu viraja oturmuyor, araba caprazlamasina yanliyor ve hiz kaybetmiyor, genelde de hizlaniyor. Oyle cift seritli yollara girerken biraz yankayarak yola oturmak gibi birsey impreza ile cok zor. Arac direk capraz kayiyor ve refuje dogru yoneliyor. Ken block yanladiginda da gorursunuz yanlama capi baya genistir. Genelde de dedigim gibi direksiyonu kiriyor+el freni+ arac kaymaya basladiginda freni indiriyor ve tam gaz veriyor
    Saygilarimla,

  15. #15
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  16. #16
    ulasubaru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    türkiye istanbul
    Mesaj
    55
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    boz moralımı mustafa abı boz sağol yanıı ılla yenı araba aldırıcaksınız bana drıft ıcın

  17. #17
    Emre Ekrem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.718
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    /// PEUGEOT SPORT
    Undertaker

    PSA Brothers

  18. #18
    emir91 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.008
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bluesti Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


    Genellikle once el frenini cekerek basliyor..Tork aktarimi stok imprezalarda minimum %35 önde kalabiliyor. Dolayisi ile normal arkadan iter arabalarin aksine arkasi savrulup burnu viraja oturmuyor, araba caprazlamasina yanliyor ve hiz kaybetmiyor, genelde de hizlaniyor. Oyle cift seritli yollara girerken biraz yankayarak yola oturmak gibi birsey impreza ile cok zor. Arac direk capraz kayiyor ve refuje dogru yoneliyor. Ken block yanladiginda da gorursunuz yanlama capi baya genistir. Genelde de dedigim gibi direksiyonu kiriyor+el freni+ arac kaymaya basladiginda freni indiriyor ve tam gaz veriyor
    Saygilarimla,
    Açıklayıcı oldu ilginize teşekkürler

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •