evet beyer sizce ne olur mod lu hepsı yorumları alalım lutfen ankete oy veren kısıler nıye oldugu yazarlar sevınırm![]()
206 rc
clıo rs
106 gtı
evet beyer sizce ne olur mod lu hepsı yorumları alalım lutfen ankete oy veren kısıler nıye oldugu yazarlar sevınırm![]()
bence clıo rs yol tutusu guzel bır araba yurugenı guzel bence 10 numaralı arabadır yanı serıve hafıftır 106 gtı nazaran hadı bakalım gelsın yorumlar![]()
modluda modlar neler106 ya sadece kısa koysan bunların hepsine dragda nal toplatır. rs e wimmer rst chip yaparsın üst devirlerde çıldırır. rc ye naparsa ona göre davranır
. rollling mi drag mı. nedir yani
![]()
herlade motor modifiyesı body kıt olmucak her haldebu arada drag roll yol tutusu
bunlar
chıp,headres,kopmle egsoz,fıtre,kısa oran 3 aracat sadece bunlar olcak dıyeleım ve stoc araclar istedıgın mod olsun turbo falan nasıl verım alır ne yapar yanı
sanırım sen bunlardan birisini almak istiyorsun o yüzden karşılaştırma sormuşsun. bi kere şunu unutma sadece kısası olan bir 106 gti bu araçların hepsini dragda geçer. genel itibarı ile 2003 yılında duyuruldu 206 rc ama pek tutulmadığından çok fazla modifiye parçası yok. 206 gti motorunun modifiyelisi ve limitlerine yakın bir motor atmosferik olarak yapılacak şeyler var ama bir clio rs in motoru için bulabileceğin parçalar emin ol rc den fazladır. rc için içi kütük gibi dışı güzel olsada en çok içini görüceksin o yüzden rs hep gözümde sınıfta kalmıştır. 106 gti ise kaç yaşına gelmiş bir araç çok iyi kondisyonlusunu bulmak zor bulsanda iyi para. model düşük.vs.vs.vs.
turbo konusunda 106 gti sana iyi bir geri dönüş yapıcaktır. clio rs de turbo hakkında hiçbir bilgim yok. rc de seni beyin sistemi çok zorlayacak. birde yazdığın modların araca etkisi
106 gti
chip işe yarar ama mucize yaratmaz.
headers back preasure yi azaltıcaktık. fransız motorları sıkıştırma ile çalışır. aracı rahatlatmak yürümesini azaltıcaktır. o yüzden spor kat dahil olarak çok pahalı olan komple eksozlar dışında headers performans vermiycek
komple eksoz güç verir ama kat iptali de yapıcaksın haliyle. aslında katı iptal etmek iyi birşey değil ama çok eski olduğundan kat artık iptal edilmeli. spor kat lar oldukça pahalı
kısa oranlı şanzıman aracının km saatinin devir saati gibi gitmesine sebep olucak ivmelenme çok güzel olucak ama son hız düşecek tabiki. keşke 6 vites olsaydıuzun 5inci vites dişlisi uydurabilirsin ama 4üncü vites 7000 de vites atınca 5inci viteste 3000-4000 hatta belki dahada alttan vites başlıyacak tabi ivmelenme birden duracak eşşek gibi olucak araç gitmiyecek. o yüzden çok kısa tutmayıp 14/60 yada 14/61 (61 miydi onun kodu emin değilim) seçilmeli.
clio rs
wimmer rst chip aracını gerçekten değiştirir. sanki başka marka model bir arabaya binmişsin gibi. ancak motor kondisyonu iyi olmazsa aracında sorunlar yaşatabilir
headers konusunda fikrim yok ama çok popüler bir uygulama clio rs lerde
kısa şanzıman konusu 106 gti ile aynı şekilde geçerli. ancak 106 gti kadar kolay kısa bulabilirmisin bilmem. sonuçta 106 gti için kısa şanzıman peugeot partner ayna mahrutisi yada başka diğer BE4 şanzıman kullanan PSA grubu araçların yük için yapılmışlarının ayna mahrutisi demektir. Clio ya kango vs.vs. tarzı araçların ayna mahrutisi olursa olabilir. değilse çok pahalı bir işlem olucaktır. ama sonuç vericektir. ayrıca peugeot kadar bol seçenek olucağını sanmam. 13/59 14/60 14/61 gibi
komple eksoz konusunda hiçbilgim yok mağlesef
206 rc
piyasada satılan hiçbir 206 rc için olan chip seni tatmin etmez. profesyonel bir remap uygulaması ise aracını oldukça değiştirir.
emme manifoldu ve eksoz manifoldu peugeot tarafından f1 motorları üreten bir firmaya işletilmiş. ve zaten 206 gti a göre oldukça büyük. oyüzden headers'a gerek yok zaten üreten bir firmada yok bildiğim kadarıyla. inatla değiştirecem dersen 206 super2000 yada 206 WRC de aynı motor bloğu kullanıldı. daha büyük headers onlarda var. peugeot sport boutiqe ten sipariş edilebilinir.
komple eksoz güzel bir işlem olucaktır ama asla ama asla kat iptali yapılmamalı. supersprint , magnex, scorpion ingilterede en çok kullanlıan komple eksoz çözümleri. herbirinin kendi içinde spor katları var. ya bu spor katlar yada aracın orjinal katı ile beraber bu setler kullanılmalı. spor katın seçilmesi komple eksoz fiyatını 2 ye katlıyor ama emin ol buna değer. gündelik hayatta %80 oranla aracın alt devirlerini kullanıyorsun ve kat iptali bu alt devirleri öldürüp benzin yakıtınıda arttırır. dur kalk yaparken ne demek istediğimi anlarsın. zaten her tarafı sensör dolu bir araçta kat iptali mantıklı bir işlem değil. super2000 ve wrc araçlarında bir hi flow spor kat var ama gene kat iptali yok
kısa şanzıman tıpkı 106 tadaki gibi bir etki yaratacak. zaten gene aynı tarzda yük araçlarının ayna mahrutileri kullanılabiliniyoryanlız 206 rc de vites kolu ile şanzıman arasında itici kol yerine tel sistemi kullanıldığından short shift olayı olmuyor. yani o 206 nın meşhur konya ankara arası vites aralıkları mecbur kalıyor
![]()
ewy saol kardesım ben araba almıcam guzel karsılastırm olur dıye actım bılgılendıdıgıniçin saol
vtec hepsını yarar!!!![]()
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Astra GSI SFI'da uzunda hepsini alır..![]()
V40 Cross Country T4
Megane GT-Line
Range Sport SDV6
A8 4.2 TDI Quattro
VW Passat Variant TSI
ahan konu pert cıktı beyler konuya donun yaw vtec gecer ama typer gecemezvıdeo su ondan ole dıyorum
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=sEESHsPqx5k
allah type-r boy boy ayarıyor yaw konu pert etmeyın yaw konu ıle alakalı olsun :S![]()
schumı kardeş çok iyi yazmıssın sağol bılgılendirici oldu
hgt hepsine atlar![]()
yaw o degılde olay 2.5 vectra yawserkan yapıstırrrrrrrrrrr
![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)