User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
24 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Passat B5 1.8T M/T - Honda civic sedan 1.6 A/T

  1. #1
    tnbrk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İzmir-Denizli
    Mesaj
    261
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Passat B5 1.8T M/T - Honda civic sedan 1.6 A/T

    Selam Arkadaşlar,

    Aracım 2000 model passat yeni tanıştığım bi çoçuktada honda vardı bu 2006 ve sonrası yani güncel kasalardan ve daha çocukla muhabbet etme fırsatı bulamadan yola çıkma durumunda kaldık. İzmirde inciraltına gidelim dedik çocuğuda tanımadığım için arkasından takipedip öne geçmemeye çalıştım. Sonra baktım bu hızlanıyo agırdan bende hızımı artırdım sahil yolunda yine takipediyorum. Işıklarda yan yana durduk ben arabada 3 kişiyim oda 2 kişi yeşil yandı hafiften kaldırdım arabayı baktim yine basıyo bende yüklendim. Bu sefer 1 den 2 ye atarken vites kaçırdım arkada kaldım o an ama ne ayırıyo nede ben geçebiliyorum yer yer yavaşladığımız oldu arkasındayım bende önümüz açılıyor yine yükleniyoruz (arkalı önlüyüz bu arada) ama ara önce açılıyo sonra kapıyorum biraz ve sabit kalıyo biyerden sonra ne açılıyo ne kapanıyo.
    Ben arabayı 1.8 i-vtec sandım böyle gidince oturunca hemen sordum 140 lık heralde diye 125lik demez mi ben şok oldum tabi. Benim aracım öyle yorgun bir araçta değil 2008 yılına kadar 45.000 km olan ve sonrasında bana geçince tüp taktırdığım 85.000 km bir passat ve düz vites bu arada araçta 18'' jantlarım var ,replika S3, 225 45 de lastiklerim. Hondanın üstünde de beyaz bir 18'' lenso marka jant olması gerek.
    Hala daha aklım almıyo bu işin nasıl olduğuna tamam arabam 11 yaşında ama öyle yorgun bi araba değil. Bir roccoyla denk gelmiştim altın yolda geçe geçe bir hal oldum (passatda ben tektim, rocco 3 kişiydi) en son liman ışıklarında yanımda bile durmuyodu dayanamayıp sormuştum kaçlık diye 122hp lik olduğunu ögrenmiştim.
    O hondayla malesef bidaha deneme şansım olmadı görüşmedik. Benim aracımdamı bi anormallik var yoksa o honda mı baya iyi gidiyordu.

  2. #2
    DetailEF - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Nirvana
    Mesaj
    2.661
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence sen gece gece sıkıldın konu açtın olay bu
    Anladık hepiniz kralsınız da, tahtta üst üste mi oturuyorsunuz

  3. #3
    tnbrk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İzmir-Denizli
    Mesaj
    261
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DetailEF Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence sen gece gece sıkıldın konu açtın olay bu
    sıkıntı yok ya forumda bol bol konu var sıkılmıyorumda karşılatırmalar bölümünde aratıyorum çok fazla passat 1.8t konusuda bulamadım. Bulsam bakıcam bir karşılaştırıcam. Acaba benim arabada mı bir sıkıntı var diyorum tüp bizim motoru yedi bitirdi mi diyorum jantlarım bukadar agır mı bu kadar etkiler mi diyorum kuruyorumda kuruyorum

  4. #4
    emirercan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkey
    Mesaj
    144
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dediğniz hondalar o kadar giderli arabalar değil..sizdeki makina 150 hp turbo,ayrıca manuel ve gideri klasmanında çok iyi..ben stock 3.20 ci ile 1.8 t passtları geçemiyordum ikisinin hp aynı olmasına rağmen ama güncel kasa hondaları rahat geçiyodum..bence arabanızda sıkıntı olabilir
    ‘Ultimate Driving Machine’

  5. #5
    1.8 turbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    passat yabana atılcak araba degıl. uzun zamandır 1.8 T kullanıyorum. kalkısı hantaldır ama 2. vıtesten sonra cosar.hondanın tutunabılcegını sanmıyorum.
    E30 M50 TURBO & F30 320i ED

  6. #6

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.410
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Passat ta sorun olabilir LPG den dolayı. Turbonun tork avantajından dolayı 18 jant Honda için daha büyük dezavantaj. Kontrol ettirmenizde yarar var. Turbo bitmiş olabilir.
    IN BOOST WE TRUST

  7. #7
    tnbrk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İzmir-Denizli
    Mesaj
    261
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dediğniz hondalar o kadar giderli arabalar değil..sizdeki makina 150 hp turbo,ayrıca manuel ve gideri klasmanında çok iyi..ben stock 3.20 ci ile 1.8 t passtları geçemiyordum ikisinin hp aynı olmasına rağmen ama güncel kasa hondaları rahat geçiyodum..bence arabanızda sıkıntı olabilir
    Biliyorum bizde 2001 model 3.20 de vardı hantal kalıyodu passatın yanında annemde 2005 model otomatik 110hp hondadan var biliyorum hondayıda az çok ama bu honda baya baya gidiyodu anormallik onda sanırsam çünki dediğim gibi 122 lik roccoylada denemiştim şansı olmadı böyle bi durum varken o hondayı geçemem beni şaşırtıyo.

    passat yabana atılcak araba degıl. uzun zamandır 1.8 T kullanıyorum. kalkısı hantaldır ama 2. vıtesten sonra cosar.hondanın tutunabılcegını sanmıyorum.
    Bende öyle düşünüyodum ama sonucu görünce işler değişti Honda seridir muhabbeti olur ya bende olaydan sonra harbiden bu yeni modelleri dahada iyi yapmışlar dedim

    Passat ta sorun olabilir LPG den dolayı. Turbonun tork avantajından dolayı 18 jant Honda için daha büyük dezavantaj. Kontrol ettirmenizde yarar var. Turbo bitmiş olabilir.
    Benimde en korktugum sorun şu turbo olayıdır ama aracım şu anda 90binde ve her servise gittiğimde söylüyorum nasıldır turbosu yağ kaçağı filan varmı sıkıntı görünüyomu diye herhangi bi sorunun olmadıgını söylüyolar.

    Yalnız bi sorunum var rolantide devir saatimde dengesizlik oluyo gösterdim açıp sökmemiz gerek diyolar servisten bende yanaşmıyorum.

  8. #8
    1.8 turbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    debımetredebır sıkıntı olabılır. rolantı dusup kalkıyorsa bogaz kelebegını temızletıp adaptasyon yaptırın.

    arıca hala aklım almıyo otomatık vıtes hondanın passatı nasıl gectıgını. gercı benım arabada KN fıltre,chıp,kat ıptalı var. ama stock halınıde hatırlıyorum gayet tatmınkardı.
    ha soyle bır sey var passat asla gazlancak araba degıl.hem cok agır hem vıtes oranları pek gazlamaya musaıt degıl.
    E30 M50 TURBO & F30 320i ED

  9. #9
    tnbrk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İzmir-Denizli
    Mesaj
    261
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bogaz kelebeğini temizletmiştim açtıklarında öyle bi kurum bağlama kirlilikte yoktu ama çoz az siyahlıklar vardı temizlendikten sonrada geçmedi.
    Bide bende kutu içi kn filtre kullanıyorum 5bin km de temizliyorum genel olarak filitrenin kirli olmuş olmasıda çok etkiler mi performansı? Ben çok büyük bi etkisi olcagını düşünmüyorum.

  10. #10
    63owen63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    8.301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Normal şartlarda passat yerinde sarmadıysa honda nın tutunması çok zor

  11. #11
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.8t passat ıle 1.6 125 lık cıvıc ın o sekılde gıtmesı ımkansız bsy,tup mu ayarsızdır,maf ın yada lambdan mı bozuktur b yerınden bsy vardır mutlak arabanın

  12. #12
    106arts - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    1.870
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bırak 1.8t yi düz 1.8 böyle gitmez arkasından
    bi kontrol et aracnı

  13. #13
    tnbrk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İzmir-Denizli
    Mesaj
    261
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aslında arabayı bi dynoya sokmak istiyorum merak ediyorum bakalım 11 senede neler olmuş bitmiş diye ama nereden en iyi sonucu alırım ve maliyeti hakkında hiç bi fikrim yok

  14. #14

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Lpg den sonra olduysa lpg ayarı bozuktur..
    ...

  15. #15
    tnbrk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İzmir-Denizli
    Mesaj
    261
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yok LPG ile alakalı değil zaten yeni filitresini değiştirdim ozaman ayarınada baktırdım sıkıntı yok.

  16. #16
    1.8 turbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tnbrk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aslında arabayı bi dynoya sokmak istiyorum merak ediyorum bakalım 11 senede neler olmuş bitmiş diye ama nereden en iyi sonucu alırım ve maliyeti hakkında hiç bi fikrim yok
    ızmırde esıden pro servıste dyno vardı . sımdı kaldırdılar. best oto da var dı onlarda kullanmıyor. dyno ısı bos ısı.dogru sonuc vermedıgını soyleyenlerın sayısı cok fazla.

    ben passatı turbo bıtık halde dynoya cıkarttım 150 beygır cıktı. hıc ınandırıcı degıl. bana kalırsa arabanın fabrıka degerı neyse onu yazıp gecıyorlar.

    otokentın ıcınde dyno var ama tam gucu olcmuyorlar. passata sıfır turbo taktım,sıfır debrıyaj,sıfır DV,chıp tunıng,kat ıptalı,KN fıltre vs. bu ıslemlerden sonra otokentın ıcındekı dynoya cıktım 120 beygır dedı şaka gıbı. adama sordum hayırdır bu cıkan guc sacma bır sonuc dedım.burda max olcebıldegımız bu dedı.
    E30 M50 TURBO & F30 320i ED

  17. #17
    tnbrk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İzmir-Denizli
    Mesaj
    261
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 1.8 turbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ızmırde esıden pro servıste dyno vardı . sımdı kaldırdılar. best oto da var dı onlarda kullanmıyor. dyno ısı bos ısı.dogru sonuc vermedıgını soyleyenlerın sayısı cok fazla.

    ben passatı turbo bıtık halde dynoya cıkarttım 150 beygır cıktı. hıc ınandırıcı degıl. bana kalırsa arabanın fabrıka degerı neyse onu yazıp gecıyorlar.

    otokentın ıcınde dyno var ama tam gucu olcmuyorlar. passata sıfır turbo taktım,sıfır debrıyaj,sıfır DV,chıp tunıng,kat ıptalı,KN fıltre vs. bu ıslemlerden sonra otokentın ıcındekı dynoya cıktım 120 beygır dedı şaka gıbı. adama sordum hayırdır bu cıkan guc sacma bır sonuc dedım.burda max olcebıldegımız bu dedı.
    Bende duymuştum çok farklı sonuçların çıktığını. Bu durumda ölçtürebileceğim yer yok o zaman. Teşekkür ederim yorumlarınız için.

  18. #18
    ilkerbilim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    81
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bir de otomatik Civic diyorsun. Senin aracında çok büyük bir sorun var =)

  19. #19

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cooler çatlatıyor passatlar köşesinden boost kaçıyor genelde farkedilmez araç hantallaşır normalde sağlıklısı fena yürümez
    RACE WERKS

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •