User Tag List

15 sonuçtan 1 ile 15 arası

Konu: Ball Bearing

  1. #1
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Ball Bearing

    konuyu daha önce göreniniz oldu mu veya araştıran oldu mu bilmiyorum fakat dizel araçlar için ball bearing turbo üretildigi konusunda bir duyum almıştım. acaba ne zaman cıkacak veya cıktı mı ? cıktıysa nerden bulur türkiyeye nasıl getiririz ?

    burçlu turbo ile bile saglam güçler alan dizel araçlar hem daha saglam hem de daha yüksek basınçlarda kullanılabilecek ball bearing turbolarla cok saglam güçler alacak bence. şahsen ben şu anda 2260 almak yerine cıktıysa hemen bu turboyu alma taraftarıyım.

    bilgisi olan arkadaş varsa bekliyorum arkadaşlar.

  2. #2

    Üyelik
    Jan 2010
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    67
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yeni e350cdi ın turbosu ball-bearing. klasik dizel turbolarına göre düşük turbo mil rpm ine sahip fakat hızlı spool yapan yüksek basınçlı ilk seri üretim ballbearing dizel turbo. büyük ihtimal 2260 ebatlarından daha büyüktür. selenoid kontrolü elektronik olduğundan aracına nasıl uyarlarsın orası muamma. kolay gelsin.

  3. #3
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Düşük devirlerde yüksek basınca ulaşabilmek için bu turbo şart.. Garrett yapıyordu üretimi ama ne zaman çıkacak iste ?

  4. #4
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Selenoid kontrolunun elektrik olmasını biraz daha açabilir misin ?

  5. #5

    Üyelik
    Jan 2010
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    67
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet garrett honeywell üretimi.
    elektronik selenoid kontrol resimdeki gibidir. ecu turbo üzerinden basıncı direkt kontrol eder. ball bearing mercedes turbolarının böyle olduğunu duydum ama net emin olmak için ya araç üstünde yada yedek parçadan bakılıp görülmesi gerekir.

    ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

  6. #6
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şu an için belki custom toplanabilir dbb chra kullanılarak muhtemelen olur ama bir ihtimal cooler dp yeniden tadilat isteyebilir
    körler sağırlar

  7. #7

    Üyelik
    Jan 2010
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    67
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı douu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Düşük devirlerde yüksek basınca ulaşabilmek için bu turbo şart.. Garrett yapıyordu üretimi ama ne zaman çıkacak iste ?
    zaten hali hazırda dizeller vgt sayesinde düşük devirde yüksek basınca ulaşabiliyor. ball bearing in burada ki amacı suan kullanımda olan turbolardan daha büyük olan bir turboyu da düşük devirlerde çalıştırabilmek. ball bearing in dezavantajı yüksek rpm de konvansiyonel turbolara göre sürtünme direnci oluşturmasıdır. burada turbo büyük seçilerek mil rpm i düşürülmüş ve 3lt motor için rekor düzeyde güç ve tork elde edilmiştir. (e350cdi 265 HP (195 kW)/3.800 d/d, 620 Nm/1.600 - 2.400 d/d)

  8. #8
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şu an için belki custom toplanabilir dbb chra kullanılarak muhtemelen olur ama bir ihtimal cooler dp yeniden tadilat isteyebilir
    toplamadan biraz dilim yandı acıkcası onun yerine hazır olan bir ürünü tercih etmekte fayda var bana göre. takılacak her türlü büyük turboda dp ve ic tadilat istiyor zaten. o fazla problem teşkil etmiyor. sadece şu elektronik selenoid olayı kafa karıştırıcı. biraz daha basit mantıkla acıklaman mümkün mü ?

  9. #9
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cagonk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    zaten hali hazırda dizeller vgt sayesinde düşük devirde yüksek basınca ulaşabiliyor. ball bearing in burada ki amacı suan kullanımda olan turbolardan daha büyük olan bir turboyu da düşük devirlerde çalıştırabilmek. ball bearing in dezavantajı yüksek rpm de konvansiyonel turbolara göre sürtünme direnci oluşturmasıdır. burada turbo büyük seçilerek mil rpm i düşürülmüş ve 3lt motor için rekor düzeyde güç ve tork elde edilmiştir. (e350cdi 265 HP (195 kW)/3.800 d/d, 620 Nm/1.600 - 2.400 d/d)
    Kast etmek istedigim şey orjinal turbosu degildi 1.9 tdi pd130 aracıma 2260v turbo kullandım. yazılımla ne kadar oynadıysakta 2200-2400 devir aralıgından önce istedigimiz gibi alamadık basıncı. ama mantık olarak bu tarz bir turboyla cok daha alttan gelip alabilecegimizden daha fazla tork alabiliriz bana göre. bulunabilirlik ne düzeyde acaba ?

  10. #10

    Üyelik
    Jan 2010
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    67
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı douu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kast etmek istedigim şey orjinal turbosu degildi 1.9 tdi pd130 aracıma 2260v turbo kullandım. yazılımla ne kadar oynadıysakta 2200-2400 devir aralıgından önce istedigimiz gibi alamadık basıncı. ama mantık olarak bu tarz bir turboyla cok daha alttan gelip alabilecegimizden daha fazla tork alabiliriz bana göre. bulunabilirlik ne düzeyde acaba ?
    bence ballbearing mercedes turbosuyla daha alt devirden dolduramazsınız. o turbo e350cdi ın bir önceki nesil turbosundan daha büyük, ama ball bearing olduğu için spool u eskisi gibi.
    bulunabilirlik ise parayla alakalı..kolumana gidip servisten sıfır turbo alabilirsiniz

  11. #11
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu işin formülü şuan için gtb2260vk

    350cdi turbosuna servet odenir..



    dahiyane VNT teknolojisi...

    calısma videosu

    http://www.facebook.com/megachips.ch...50389346759616
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  12. #12
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.611
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gerci guc olarak az ama 1.6 mjet turbolarıda guzel nerdese 1000d/d dan itibarren dolarak 4500lere kadar tasıyor

  13. #13
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.9 a 3.0 turbosu takıyoruz..

    1.6 turbosu takarsak güç düşer aksine..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  14. #14
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.611
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmet Gazihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.9 a 3.0 turbosu takıyoruz..

    1.6 turbosu takarsak güç düşer aksine..
    yok zaten 1.6 turbosu taksın manasında yazmadım. 1.6mjet turbosu baya allta doluyor o manasındaydı

  15. #15
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı douu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    toplamadan biraz dilim yandı acıkcası onun yerine hazır olan bir ürünü tercih etmekte fayda var bana göre. takılacak her türlü büyük turboda dp ve ic tadilat istiyor zaten. o fazla problem teşkil etmiyor. sadece şu elektronik selenoid olayı kafa karıştırıcı. biraz daha basit mantıkla acıklaman mümkün mü ?


    selenoid valf senin hava basıncının kontrolünü yapman için oraya konmuş bir eleman elektronik olarak çalışıyor haliyle valfin tam görevini ve içeriğini bilmediğim için hangi durumlarda nasıl bir hava geçitini sağlıyor onu bilmiyorum muhtemelen basınç kontrol içindir turbonun tam kodu belliyse zaten daha iyi bakabiliriz

    custom turbo derken yurt içinde yapılan örnekleri kast etmemiştim aslında yurt dışında dbb chra ile toplanan turboları kast etmiştim
    körler sağırlar

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •