User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
38 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 2012 Punto

  1. #1
    powERS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    35
    Mesaj
    4.826
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    2012 Punto

    İlk bakışta, güncellenen tamponlar, revize edilen alaşım jantlar ve “Turkuaz”, “Yakut Kırmızı” ve “Grafit Gri”den oluşan üç yeni renk seçeneği dikkat çekiyor.
    Bunla beraber Punto EVO’dan farklı olarak siyah renge sahip ön ve arka tampon çizgileri gövde rengine boyanırken, bütün aydınlatma grubu da EVO’dan transfer edilmiş.İç mekânda ise, yeni çizgileriyle döşemeler ve bir dizi kişiselleştirme opsiyonları yer alıyor. Akabinde, Fiat’tan gelen açıklamaya göre üç farklı donanım seviyesi sunulacak.

    Bize göre makyaj operasyonunun en dikkat çeken bölümü iki yeni motor seçeneği ile kaputun altında gerçekleşmiş. Motorlardan ilki, küçük hacim-yüksek basınç trendinin en son örneği olan 0,9 litre hacmindeki TwinAir Turbo teknolojisini barındıran aynı zamanda 2012 Panda modelinde de kullanılacak, yeni benzinli ünite 85 PS güç ve 145 NM tork çıkışı ile şehir içi kullanım için ciddi bir alternatif sunuyor. Diğeri ise hepimizin yakından tanıdığı fenomen 1.3-litre 16V Multijet dizel ünite 85 PS güç ve 200 NM (1,500d/dk) tork çıkışı sunuyor. Her iki motorun CO2 salınımı benzinli için 98 g/km, dizel versiyon için 90 g/km gibi iddialı değerler ortaya koyarken resmi tüketim değerleri henüz açılanmadı.

    Son olarak, 2012 Fiat Punto gelecek yılın ilk çeyreğinde yollara çıkacak





    ALINTIDIR


    bence cok daha albenili olmuş. 0.9cc benzinli motorda nasıl olacak acaba...

    *Çirkin araba yoktur, Pahalı Yakıt Vardır...

  2. #2
    fastchild - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    29
    Şehir
    İstanbull/Maltepe
    Mesaj
    2.860
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    0.9cc benzinli insanlar bi ara suzuki maruti ile dalga geçerdi motorsiklet kadar motoru var diye
    Alıntı Ufuk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kanka sen çekirdekten yetişme bi manyaksın belirtiyim dedim
    -Now-34 K 3862 E34 5.20 1996 CosmosSchwarz " Sumfang Edition "

  3. #3
    fastchild - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    29
    Şehir
    İstanbull/Maltepe
    Mesaj
    2.860
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    1.9 dizel eski doblo'larda kullanılan motormu
    Alıntı Ufuk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kanka sen çekirdekten yetişme bi manyaksın belirtiyim dedim
    -Now-34 K 3862 E34 5.20 1996 CosmosSchwarz " Sumfang Edition "

  4. #4
    c20let - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    2.914
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DRaGGeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Su grande puntonun 1.9 dizelini getirmedi öküzler, hala 1.3 multijet kovalasınlar.

    Yine benzinli süper motorlar var 1.4T ama hicbirini getirmiyorlar.

    Asalak herifler.
    bende anlamıyorum mesela fiat opel ortak motorları kullanıyor koca astraya corsa puntodaki motoru koyuyo 1.6 mtj motoru neden koymazlar anlamam

  5. #5

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    1.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0.9cc motoru gerçekten çok merak ediyorum bakalım nasıl olucak.Dıştan ise eskiye göre daha tatlı durmuş.

  6. #6
    By_HaNNibaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Bursa-Akhisar
    Mesaj
    5.972
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DRaGGeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Su grande puntonun 1.9 dizelini getirmedi öküzler, hala 1.3 multijet kovalasınlar.

    Yine benzinli süper motorlar var 1.4T ama hicbirini getirmiyorlar.

    Asalak herifler.
    Ya zaten o delirtiyor beni fiatin nasil bi beyin yapisi var cözemedim önce bi satiş fiyati belirle listeye eklesinler ne kaybin olur ki sadece 15 20 tır fazla ihracat yaparsin.
    1.9 gp olsun hemen alirim ben valla 105lik yada 130luk fark etmez

  7. #7
    Ufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.771
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O.9 nasıl gitcek bilmiyorumda.Yokuşta balatayı eline alanları görmeyiz umarım.Teknoloji ne kadar ilerlesede şahsen ben tercih etmem.

  8. #8
    powERS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    35
    Mesaj
    4.826
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yavuz abi bravo ve linealardaki t-jet lerdenmi bahsediyosun 120 hp yazıyo onlar ıcın.

    ama bende anlamıyorum neden puntoya uvey evlat muamelesı.?

    puntoda 1.6 105 lik mj bile yok.

    fiat ın bu salak satıs stratejisi ezelden beri boyle ama. dısarda ne puntolar ne paliolar var 1.8 R palio mesela.

    *Çirkin araba yoktur, Pahalı Yakıt Vardır...

  9. #9
    By_HaNNibaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Bursa-Akhisar
    Mesaj
    5.972
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ST-max Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O.9 nasıl gitcek bilmiyorumda.Yokuşta balatayı eline alanları görmeyiz umarım.Teknoloji ne kadar ilerlesede şahsen ben tercih etmem.
    Valla fiatin tek sevdiğim şeyi motoru onuda genaral motor yapiyor ama

  10. #10
    powERS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    35
    Mesaj
    4.826
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ST-max Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O.9 nasıl gitcek bilmiyorumda.Yokuşta balatayı eline alanları görmeyiz umarım.Teknoloji ne kadar ilerlesede şahsen ben tercih etmem.
    +1

    zaten bu kucuk hacım yuksek basınc olayına gıcıgım. bence normal 1.4 ten daha fazla yoruyo aracı ve parcaları.

    ama twinair biraz daha farklı olucaktır. sonucta çift besleme sayesinde dusuk devirlerde canlı olacak. bakalım hayırlısı muhendısler calısmıstır herhalde.

    *Çirkin araba yoktur, Pahalı Yakıt Vardır...

  11. #11
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    aynı kasanın 3.kez makyaj görmesi enteresan yeni kasa ne zaman çıkacak kimbilir

  12. #12
    Ertug_T. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Münih
    Mesaj
    2.227
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    saçmalık üstüne saçmalık..bunlara kascaklarına abarth yollasınlar türkiyeyede şenlensin ortalık =)
    (2008 GP T-Jet sport-2005 Golf V GTI-2012 Leon TSI-2009 GP T-jet sport)-Abarth 595c competizione- ????

  13. #13
    Shadow_Dancer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    34.01
    Mesaj
    8.000
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    37 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.3 dizel makina da 10 hp artış var bu performansla giderse 5 sene sonra binilecek hale gelir
    Tango-1 never dies.

  14. #14
    kv661 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.283
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Shadow_Dancer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.3 dizel makina da 10 hp artış var bu performansla giderse 5 sene sonra binilecek hale gelir
    +1500. düşük hacimli fiat araçları eşek eşek
    Kula bela gelmez hak yazmayınca
    Hak bela yazmaz kul azmayınca

  15. #15

    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    ist-ank-denizli
    Mesaj
    4.975
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ön ızgara tasarımı eskiye dönmüş gene böyle iyi olmuş iğrençti eskisi

  16. #16
    63owen63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    8.301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben beğenmedim açıkçası tasarımı. motor içinse sattırır eminim.
    Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot

    Instagram : mehmetguliaytar

  17. #17
    Ome_RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    9.961
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    türkiyede yuksek vergi ve yakıttan dolayı 1.9 motoru getirmemeleri normal 3-5 tane tutkun alır ama baska kimse almaz doblo bile kag kg arac oldugu halde ne kadar satabildi 1.9 motordan alayı 1.3.
    0.9 motor cok iddialı degerleri sehir içi kullanım için yeterli görünüyor düşük vergi olayıda buyuk avantaj dizel sevmeyen ekonomik kullanıcıların tercihi olucaktır diye düşünüyorum ufak bi chip filtre eksoz ile standart 1.6lar kovalanır.
    www.vava.cars
    Lapiztes mk7R

  18. #18
    c20let - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    2.914
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    türkiyede satış istiyorlarsa 1300 cc'den küçük bi motor yapmaları lazım vw 1.2tsi gibi bence çünkü vergi diliminde 0.1 cc bile olsa aynı vergiyi verecek bizim halkımız vergiyi çok düşünür

  19. #19
    powERS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    35
    Mesaj
    4.826
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ST-max Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O.9 nasıl gitcek bilmiyorumda.Yokuşta balatayı eline alanları görmeyiz umarım.Teknoloji ne kadar ilerlesede şahsen ben tercih etmem.
    panda da da aynı motor kullanılacakmış. ve panda da çift debriyaj oldugunu okumustum. o yuzden yokusta filan balata yakan arabalar gormeyiz sanıyorum.

    birde boyle bir haber var ki aman allahım dedirtiyo. bi yandan vaybe derken bi yandan da hass.. diyorsun..

    İtalyan otomobil üreticisi Fiat, Cenevre’de kapılarını açan fuar kapsamında ilk etapta küçük sınıf modeli Fiat 500’e entegre edilen ve TwinAir kod adını taşıyan 2 silindirli turbo motorunu ilk kez tanıttı.

    Fiat’a Avrupa’nın 2 silindirli motor sunan tek otomotiv üreticisi unvanını da kazandıran TwinAir motor teknolojisi, üst üste 3 defa yılın en çevreci otomobil üretici seçilen Fiat’ın bu konuda lider kalabilme hedefinin önemli bir parçası olarak ön plana çıkıyor.

    900 cc’lik silindir hacmine sahip 85 HP güç üreten turbo motor, 95 g/km’lik karbondioksit emisyon salınım değeriyle de ekolojik yönünü ortaya net biçimde koyuyor.

    Eşdeğer bir performans sunan 4 silindirli bir motora göre % 10 daha hafif ve % 23 daha kısa olan TwinAir motor, yakıt tüketiminde ise % 30’a varan tasarruf sağlamasıyla da dikkat çekiyor.

    Eylül ayında ilk etapta Fiat 500’un kaputu altında 85 HP’lik versiyonuyla boy gösterecek TwinAir teknolojili 0.9 cc’lik küçük turbo motorun ilerleyen dönemlerde 65 ve 105 HP’lik iki ayrı versiyonu daha olacak. Fiat’ın performanstan ve sürüş keyfinden taviz vermeden, benzinli bir motorun sahip olabileceği en düşük CO2 emisyon seviyelerini (95 g/km kadar) sunan ekolojik motoru, Fiat’ın 1.2 litre hacimli motoruna göre yüzde 15 daha az yakıt tüketirken, yüzde 25 daha fazla performans gösterebilmektedir.

    ALINTIDIR

    *Çirkin araba yoktur, Pahalı Yakıt Vardır...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •