User Tag List

Sayfa 1/4 123 ... SonSon
63 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: d16 mı b16 mı turbo?

  1. #1
    slave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    1.298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Exclamation d16 mı b16 mı turbo?

    arkadaşlar ve abilerim herkesten fikrini bekliyorum ufak bir bütçeyle araba alıcam civic si buldum bir tane daha önceki arabamda si dı . arabanın normal motorundan memnunum yani si olarak ama turbo fikri uzun zamandır aklımda vardı şimdi ise fikri yavaş yavaş hayata geçirmek istiyorum uzun bir zaman alıcak ama parçalarımı ve kafamdaki bazı fikirleri sizlere danışmam lazım turbo konusundaki bilgim yetersiz sorularım şöle olucak

    ilk başta si yerine önerilicek 10.000 ytl ye kdar ne araba olur benim isteğim si

    d16 turbolamak b16 lara göre daha zor yani daha az verimler alınıyor diye biliyorum ama bütçeme uymak zorundayım . d16 motoru söküp b16 ya geçiş yapmam nelere mal olur ne gibi çözümler üretebilirm

    parçaları zamana bağlı alıcağım için acelem yok ii olsun ama geç olsun istiyorum

    d16da kullanılcak alternatifler neler olur işletim sistemi ve yürüyen konusunda aks,debriyaj vs vs gibi parçaları bulmam zormudur d 16 için .
    veya d16 motoru söküp b16 bir motor bulup takmam nasıl olur?

    işletim sistemi hakkında bilgi alabilrmiyim ? öğrenmek istiyorum

    ve sizin önericeğiniz fikirleri açığım özellikle bu işi yapmış bilen abilerimden yardım istiyorum saygılarımlar berkan

  2. #2
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    d16 turbodan az guc alındıgını kım soyledıkı . guzel hazırlanmıs bı d16 400 lerı rahat bulur gecer

  3. #3
    slave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    1.298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki bu konuda senin önerilerin nedir stp

  4. #4
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    d16danda güzel sonuçlar alabilirsin güzel bi kitle güzel sonuçlar alınır işletim sisteminde piggy back işini görür muhtemelen

    diğer parçalar yeterli seviyede bulunabiliyo d16 için
    körler sağırlar

  5. #5
    slave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    1.298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kit olarak değilde custom bişeyler yapmak istiyorum çünkü parçaları yavaş yavaş alıcam sonra kısmetse garaja giricez

    çok abartmadan günlük kullanmaya müsait çok gezen biri değilm ama hafta sonları genelde kullanıyorum arabayı o ndenle kullanımda bir sorun olurmu merak ediorum

  6. #6
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hp olarak beklentın nedır ona gore bı kombınasyon soyleyebılırım

  7. #7
    slave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    1.298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    200 civarı uygundur diye düşünüyorum yani bi typrla yürümek gibi

  8. #8
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ozaman bı kol bı pıston alırsın normal buyuklukte bı turbo ıle sorunsuz 0.7 barlarda o dedıgın hplerı alırsın

  9. #9
    slave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    1.298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki bunun dışında yürüyen aksam da neler olması gerekir yan, ii bir şey olması için bana aklında olan ufak bir liste yazamısın olsa ii olur dediklerin teşekkürler stp

  10. #10
    1.6 VTi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.682
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yürüyende güzel bir baskı-balata seti dışında fazla birşeye ihtiyacın olacağını sanmıyorum... D16 olarak bir arkadaşımda 1.6 ies turbo vardı, onda da sadece kol-piston-afc vardı, extra olarak turbo timer gibi gerekli 1-2 parça vardı ve o da 0.6-0.7 bar falan basıyordu ve hiçbir sorunu yoktu...
    Beni sallamayanları ARTIK ben de sallamıyorum. Muhattap olmaya tenezzül etmeyenlere selam olsun, siz olmasanız da olur, GERÇEK DOSTLARIM bana yeter.

  11. #11
    slave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    1.298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    istediğim güçler zaten çok abartı değil şuanki düşüncem 0.5-0.6 bar civarı yazılım la ilgili olarak bilgi alabilirmiyim

  12. #12
    1.6 VTi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.682
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    YANLIŞ BİLMİYORSAM yazılıma gerek kalmadan S-AFC ile halledebilirsin
    Beni sallamayanları ARTIK ben de sallamıyorum. Muhattap olmaya tenezzül etmeyenlere selam olsun, siz olmasanız da olur, GERÇEK DOSTLARIM bana yeter.

  13. #13
    slave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    1.298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    anladım teşkkür ederim başka yorumlar bekliyorum arkadaşlar lütfen

  14. #14
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    D16 0.5-0.6 barda sorunsuz bi şekilde kullanabilirsin benzin pompası , enjektör pistoon kol gibi malzemelerle stock motordan epey güç çıkartırsın sıkıntı olmadan ... tabi bu işin ıvır zıvırı ve uygulanma kalitesi performansına direk etki edecektir ... SAFC ile ayar 0.5-0.6 da yeterli olucaktır die biliorum

  15. #15
    coolvtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    54
    Şehir
    Urla - İZMİR
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sana bi abi kıyağı yapayım ve en ekonomik fiyata en fazla güç alabileceğin motoru söyleyeyim sana; B18.

    İstersen direk integra alıp onun üstünde gidebilirsin. Stock motor ile -eğer sağlıklı ise- bi 220-240hp ler alabilirsin turbo setup ına göre . yüklü typer, stock s2000 ler rakibin olur.

    Kasayı begenmiyorum vs dersen alırsın bi eg/ek kasa ona takarsın ama biraz tuzlu olur bu swap işi.

    Maliyet en ucuzu direk integraya yaparsan debriyaj vs en az bi 5000ytl tutar tahmin ediyorum.

    Turbo için gerekli parçalar/maliyet vsvs >>>>SEARCH/ARAMA
    Kolay gelsin.
    Full-Time TeacheR
    Part-Time TradeR
    Part-Time DJ

  16. #16
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bnenim şöle bi düşüncem var ucuz aldığın hersey i zamanla zamanı dolmadan zorunlu kalarak değiştirirsin daha pahalıya gelir

    zc serisi senin si indaki motordan sapıklar 1000 tekerdelere kadar geldiler. senin yerinde olsam bak onların en sexy sorunu yatak çevirir işini bilen bi ustaya güçlü yağ pompası onun yanında 0 yatak kol yatağı krank ın orjinal kalmak kaydıyla kol ve piston almanı öneritorum enjektor orta sewiyede bir baski istersen burda yaptıra biliceğimiz bir egsozt manifold u ve tr den temin edebiliceğin bir turbo ile orjinal beynini çiplemek kaidiyle çok güzel şeyler alabilrsin ama benden sana tavsiye hatta rica LÜTFEN UCUZA kaçma. geç yaptır 5 ay 7 ay sonra fakat güzel oılsun
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  17. #17
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı slave Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    istediğim güçler zaten çok abartı değil şuanki düşüncem 0.5-0.6 bar civarı yazılım la ilgili olarak bilgi alabilirmiyim
    Arabanın beyni zaten yazılıma uygun safc falan ugrasma safc o kadarda ii bişi deildir ayrıca ona boşuna para verme senin araban si için konusuyorum , yanlış yönlendirilme.

    Diger detaylarıda özgün yazmış zaten.
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

  18. #18
    slave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    1.298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bnenim şöle bi düşüncem var ucuz aldığın hersey i zamanla zamanı dolmadan zorunlu kalarak değiştirirsin daha pahalıya gelir

    zc serisi senin si indaki motordan sapıklar 1000 tekerdelere kadar geldiler. senin yerinde olsam bak onların en sexy sorunu yatak çevirir işini bilen bi ustaya güçlü yağ pompası onun yanında 0 yatak kol yatağı krank ın orjinal kalmak kaydıyla kol ve piston almanı öneritorum enjektor orta sewiyede bir baski istersen burda yaptıra biliceğimiz bir egsozt manifold u ve tr den temin edebiliceğin bir turbo ile orjinal beynini çiplemek kaidiyle çok güzel şeyler alabilrsin ama benden sana tavsiye hatta rica LÜTFEN UCUZA kaçma. geç yaptır 5 ay 7 ay sonra fakat güzel oılsun
    dediklerini emin ol çok dikkate alıyorum özgün abi haklısın o nedenle hiç acele etmicem 5 kuruş fazla olsun geç olsun ama benim olsun sağlam olsun istiyorum . o nedenle ii bir liste oluşturp aklımdakileri kağıda yatırıp zamana bağlı alıcam belki 1 sene sonra birleşir ama adam gibi olsun .
    senin bana önericeğin neler olabilr kısaca bana bahsedermisn

    si

  19. #19
    slave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    1.298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı coolvtec Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sana bi abi kıyağı yapayım ve en ekonomik fiyata en fazla güç alabileceğin motoru söyleyeyim sana; B18.

    İstersen direk integra alıp onun üstünde gidebilirsin. Stock motor ile -eğer sağlıklı ise- bi 220-240hp ler alabilirsin turbo setup ına göre . yüklü typer, stock s2000 ler rakibin olur.

    Kasayı begenmiyorum vs dersen alırsın bi eg/ek kasa ona takarsın ama biraz tuzlu olur bu swap işi.

    Maliyet en ucuzu direk integraya yaparsan debriyaj vs en az bi 5000ytl tutar tahmin ediyorum.

    Turbo için gerekli parçalar/maliyet vsvs >>>>SEARCH/ARAMA
    Kolay gelsin.
    evet swap iş tuzlu olucak gibi o nedenle şuanki fikrim d16 üzerinde yoğunlaşmakta ama özgün abinin dediği gibi yatak sorununu daha önce yaşadım o nedenle ii düşünüp haraket etmek istiyorum

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •