User Tag List

11 sonuçtan 1 ile 11 arası

Konu: 205 2.0 Turbo

  1. #1
    Erden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Moskova
    Mesaj
    931
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    205 2.0 Turbo

    Bir arkadasim 205 Topluyor.

    Araca pug 406 2.0 dan cikma motor takilmis halde motor icinde ise pistonlar ve piston kollari 406 2.0 Turbodan alinmis.

    Arac icin daha onceden td04 turbo alinmis ama simdi turbonun bozuk oldugunu anladik.

    Yeni turbo almayi dusunuyoruz. Hangi turboyu alabiliriz. ? Arac icin tavsiyeleriniz nelerdir.

    Fotograflar birazdan.
    Audi RS3 ST3..Yakinda ST4
    Porsche Cayenne 4.2 Diesel S

  2. #2
    Erden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Moskova
    Mesaj
    931
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)




    Audi RS3 ST3..Yakinda ST4
    Porsche Cayenne 4.2 Diesel S

  3. #3
    -ER- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    Muğla - İstanbul
    Mesaj
    6.392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Motor bloklarımız ve üst kapaklarımız aynı biraz şüpheliyim üst kapaktan motor kodunu yazarsanız o şekildede birşeyler önerebilrim.

    306 GTi (XU10J4RS) emmesi sizin işinize yarayabilir.
    silindir kapağı farklıysa 306 gti (XU10J4RS)'ın sibopları daha büyük olduğundan oda işinize yarayacaktır.

    arkadaşınız supercharger isteseydi daha çok bilgim vardı turbo ile ilgili pek bi bilgim yok üzgünüm

    Arabanın body kit i yüzünden Opel Kadett e benziyor onu beğenmedim

  4. #4
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güzel proje..ama body kit tam rus işi olmuş..seviyolar onlar böle..emme manifoldu gerçi erel yazmış ama 306 gti manifolduna ufak işlemlerle çok çok daha verimli olur..
    Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud. ( Şinasi )

  5. #5
    Jackson
    Misafir
    Aracı kullanma amacınızı (cadde, drag gibi) belirtirseniz ihtiyacınızı görecek turbo tipi konusunda öneride bulunmaktan zevk duyarım

  6. #6
    Erden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Moskova
    Mesaj
    931
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı -ER- Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Motor bloklarımız ve üst kapaklarımız aynı biraz şüpheliyim üst kapaktan motor kodunu yazarsanız o şekildede birşeyler önerebilrim.

    306 GTi (XU10J4RS) emmesi sizin işinize yarayabilir.
    silindir kapağı farklıysa 306 gti (XU10J4RS)'ın sibopları daha büyük olduğundan oda işinize yarayacaktır.

    arkadaşınız supercharger isteseydi daha çok bilgim vardı turbo ile ilgili pek bi bilgim yok üzgünüm

    Arabanın body kit i yüzünden Opel Kadett e benziyor onu beğenmedim

    Ilgin icin tesekkurler. Arkadasa iletecegim.
    Uzerindeki pistonlar nereye kadar dayanir o konuda bir fikrin var mi? Sezonu kacirdigimiz (butun araba toplanmisken td04 bozuk cikti) icin daha buyuk bir turbo ile yeniden baslamak istiyoruz.

    Body kit konusunda cok farkli dusunmuyorum. Arkadasin kendi emegi ).
    Bana kalsa orjinal veya dimma dan baska bir sey bir sey dusunmezdim.
    Audi RS3 ST3..Yakinda ST4
    Porsche Cayenne 4.2 Diesel S

  7. #7
    Erden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Moskova
    Mesaj
    931
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Jackson Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aracı kullanma amacınızı (cadde, drag gibi) belirtirseniz ihtiyacınızı görecek turbo tipi konusunda öneride bulunmaktan zevk duyarım
    Araci cadde icin topluyoruz ama elbetde dragda yapilacaktir.
    Audi RS3 ST3..Yakinda ST4
    Porsche Cayenne 4.2 Diesel S

  8. #8
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tam olarak elinizdeki motor 406 da bulunan 2.0 8v olan turbo makinamı. Bu blok üstüne orjinal kapak ile mi kullanıyorsunuz. Pistonlar bu motordan derken ben sanki 306gti motoru üstüne 406 turbo motorun pistonlarını ve eksoz manifoldu vs.vs. ile turbo yaptınız gibi anladım.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  9. #9
    Emre Ekrem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.718
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)


    205 yeterince güzel bir görünüme sahip, yok illede olacak derseniz dimma varken başka arayışlar gereksiz diye düşünüyorum, zevk meselesi tabii.

    Listenizi bilemiyorum fakat genelde dsm tunerların kullandığı, Sleeper td05 olabilir.
    /// PEUGEOT SPORT
    Undertaker

    PSA Brothers

  10. #10
    Erden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Moskova
    Mesaj
    931
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tam olarak elinizdeki motor 406 da bulunan 2.0 8v olan turbo makinamı. Bu blok üstüne orjinal kapak ile mi kullanıyorsunuz. Pistonlar bu motordan derken ben sanki 306gti motoru üstüne 406 turbo motorun pistonlarını ve eksoz manifoldu vs.vs. ile turbo yaptınız gibi anladım.
    Uzerine takilimis motor 406 2.0 16v
    Krank piston kollari ve pistonlar ise 406 2.0 turbo 8v dan alinma
    Bu motor uzerine td04 yerlestirilmisti ama ne yazikki araci calistirinca turbonun bozuk oldugu ortaya cikti.

    Arkadas artik sezon gectigi icin daha buyuk bir turbo ile yeniden toplamak istiyor.
    Nasil olsa artik vakit cok
    Audi RS3 ST3..Yakinda ST4
    Porsche Cayenne 4.2 Diesel S

  11. #11
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İşte onu araştırmak lazım. 16v kapak ile 8v turbo kol ve piston kullanınca sıkıştırma kaç oluyo felan.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •