User Tag List

11 sonuçtan 1 ile 11 arası

Konu: Kule gergisi

  1. #1
    weST.27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.163
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Kule gergisi

    Arkadaşlar bu kule gergisinin avantajları nelerdir ve dezavantajları nelerdir bilgisi olanlar kısaca anlatabilir mi ? teşekkürler

  2. #2
    gökberk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    33
    Şehir
    Adapazarı
    Mesaj
    4.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  3. #3
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kule gergisinin amacı kule başlarını aynı doğrultuda sabitlemeye yarar , asıl amacı virajlarda ,eğimlerde esnemeleri önleyerek lastiklerin yola düz basmasını sağlar bu şekilde daha stabil ve daha güvenli bir sürüş sağlar avantajı ilerleyen yıllarda ön şase terazinin daha düzgün yani fabrika ayarlarına yakın durduğunu görürsün dezavantajı göreceli kavram bence dezavantajı yok

  4. #4
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.784
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dezavantajı benım bıldıgım yandan biri patladımı direk şasi kayıyor

  5. #5
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şase patlıyo ama içerdeki insana daha az zarar görüyo

  6. #6
    ENGean - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul-sultangazi
    Mesaj
    4.303
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gökberk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tşkler.

  7. #7
    mert_leon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul,tekirdağ
    Mesaj
    2.044
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gökberk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    teşekkürler.

  8. #8
    BARR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    35.5
    Mesaj
    9.772
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    188 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    3cm yay+ kule gergisi takılmış bir araç sadece yay takılmış araçtan dahamı sert olur bozuk yollarda peki?

    Sarsıntıyı ve çukurları kabinbe iletme açısından?
    23'' Tesla Model Y Performance
    23" Fiat 500e LaPrima

    Instagram Paylaşımlarım: edriver_35

  9. #9
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Bar35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3cm yay+ kule gergisi takılmış bir araç sadece yay takılmış araçtan dahamı sert olur bozuk yollarda peki?

    Sarsıntıyı ve çukurları kabinbe iletme açısından?
    kule gergisi biraz daha apsorve eder ve şiddeti dengeler , mesela kule gergisi olmayan araçda vibrasyon sağ tekerlekte 11n sol tekerlekde 9n (stabilize yol ) toplam 20n diye varsayalım kule gergili araçda toplam 19n -20n arası oynar

  10. #10
    weST.27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.163
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gökberk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çok teşekkür ederim saolun güzel bilgilendirme,bu suudilerin arapların driftindeki araçlarda bunlardan var o zaman galiba araçlar devrilmediğine göre

    Alıntı cgr328 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kule gergisinin amacı kule başlarını aynı doğrultuda sabitlemeye yarar , asıl amacı virajlarda ,eğimlerde esnemeleri önleyerek lastiklerin yola düz basmasını sağlar bu şekilde daha stabil ve daha güvenli bir sürüş sağlar avantajı ilerleyen yıllarda ön şase terazinin daha düzgün yani fabrika ayarlarına yakın durduğunu görürsün dezavantajı göreceli kavram bence dezavantajı yok
    çok teşekkürler saolun gerçekten
    Alıntı Kadyr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dezavantajı benım bıldıgım yandan biri patladımı direk şasi kayıyor
    saolun teşekkürler ama diğer arkadaşın dediği gibi önemli olan sürücüye bir şey olmasın

  11. #11
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    rica ederim

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •