User Tag List

12 sonuçtan 1 ile 12 arası

Konu: serçe 1.3

  1. #1

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    208
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    serçe 1.3

    arkadaslar biliyorum sizler vti subaru vs gibi araçlarla ugraşıyosunuz serçe biraz basit kaçabilir ama fikirlerinize ihtiyacım var atmosferik olarak neler yapabilirm

    şimdiden sagolun

  2. #2

    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara cebeci Dörtyol
    Mesaj
    2.483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ne kadar bütçe var ?
    Coğrafya kaderdir

  3. #3

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Baltık State
    Mesaj
    1.172
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    subap ayarı diye bi olay var. ilk aklıma gelen bu..

  4. #4

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    225
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tipo 2.0 motoru konula bilir yada miafori parçalarıyla modlana bilir yada 2000tc çift eksantirkli motor koyula bilir yoksa turbo derim ben ) orjina motor kalsın derseniz turbo güzel olur

  5. #5
    ErayCerit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    34
    Şehir
    01-33
    Mesaj
    1.443
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    adanada bir Hacıçufçuf'umuz vardı,araba 4de bile sara sara gidiyordu slicklerle,ön kapılardan sonrası fiber bütce,zaman ve en önemlisi sabır varsa TURBO derim ben

  6. #6

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    208
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet arkadaslar turbo konusunda haklısınız ama biliyorsunuz turbo demek sürekli masraf demek düzen tutmayacagına eminim orjinal motoruna pek fazla bişe yapamayız diye düşünüyorum bi arkadasım metanol dedi ve bir digeri 1.6 131 motoru dedi sanırım bunların üzerinde yogunlaşacagım şanzıman konusunda acaba mirafori şanzımanı otururmu diye düşünmüyorda degilim .. ( ama orjinal motoruna neler yapabiliriz o daha önemli )


    önerileriniz için teşekkürler ...

    not: bütçe biraz kısıtlı ögrencilik nede olsa ...

  7. #7
    yiğit205 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    361
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mycars Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet arkadaslar turbo konusunda haklısınız ama biliyorsunuz turbo demek sürekli masraf demek düzen tutmayacagına emınım


    önerileriniz için teşekkürler ...

    not: bütçe biraz kısıtlı ögrencilik nede olsa ...
    saglıklı bılınclı eller(usta) tarafından yapılırsa buyuk sorunlar cıkartacagını sanmıyorum..sanayıde bır cok modıfıyecıyım dıye gecınen kasap ustalar var onların elıne dusersen tabıkı sureklı sorunlu bır aracla gecınmek zorunda olursun..
    DİMMA 205 GTİ 16 V


    1.
    2.
    3.

  8. #8
    h.guroglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Denizli-İzmir
    Mesaj
    3.276
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yapabileceğin şeyler sınırlı aslında düz ilk öncelikle egzost sistemine el atabilirsin güzel bi headers düz boru şeklinde birde kalbüratörlü araçlar için üretilmiş özel performans tipi hava filitreleri mevcut onlardan takabilirsin

    daha sonra motoru komple indirip 0 motor yaparkende pistonları ve subapları değiştirip performans alabilirsin tabi

    mirafiori şanzımanı olur ama takması biraz zahmetlidir onun yerine 1,6 baskı takabilirsin
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    japonlar 2 tur atıp soğutmak için kenara çekilirken bmw ler tapagaz dönüyor

  9. #9
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.3 lt. suzuki swift gti motor ile o araç çok zevkli bir hale gelir.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  10. #10

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    208
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    suziki fene fikir degil sizce bana kaça patlar ??

  11. #11
    by beko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    31
    Şehir
    İzmir-Bayraklı
    Mesaj
    269
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Düz boru headers güzel bir eksoz ve granada karbüratör veya 4lü weber dereceli eksantrik ve piston genişletilme yapılabilir

  12. #12

    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara cebeci Dörtyol
    Mesaj
    2.483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.3 olduğu için atmosferik aşırı güç alınamaz.Lpg varsa ayarını azcık açtır
    Aracın Bakımlarını yaptır.Baskı balata kontrol ettir.Karbüratör memelerini büyütebilirsin.Üst kapak taşlanabilir Ancak öğrenciysen fazla kurcalama hiç bir zaman sonu gelmiyo bu motor işlerinin
    Coğrafya kaderdir

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •