User Tag List

19 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: insignia 1.6 turbo lpg önerileri

  1. #1
    cvxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    101
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Arrow insignia 1.6 turbo lpg önerileri

    Arkadaşlar İzmirde nerde kime kaç paraya takdırabilirim bilgisi olan varsa yardım bekliyorum.
    PAYLAŞMANIN ASALETİNİ HİÇ BİR ZAMAN BENCİLLİĞİN ÇİRKİNLİĞİNE TERCİH ETME!! KENDİNE ÖYLE BİR ARKADAŞ SEÇ Kİ SEN ONUN İÇİN ÖLMEYİ DÜŞÜNÜRKEN O SENİN İÇİN ÇOKTAN ÖLMÜŞ OLSUN..

  2. #2
    Murat Özcan
    Misafir
    öncelikle aracınıza en uyumlu kiti bulmalısınız

  3. #3

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ki o kit prins dir.

  4. #4
    cvxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    101
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    landi renzo dediler kit için uyum sağlayan buymuş servis bile bunu söyledi
    PAYLAŞMANIN ASALETİNİ HİÇ BİR ZAMAN BENCİLLİĞİN ÇİRKİNLİĞİNE TERCİH ETME!! KENDİNE ÖYLE BİR ARKADAŞ SEÇ Kİ SEN ONUN İÇİN ÖLMEYİ DÜŞÜNÜRKEN O SENİN İÇİN ÇOKTAN ÖLMÜŞ OLSUN..

  5. #5

    Üyelik
    Oct 2011
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    69
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İnsignialara lpg olmuyor bilginize. Lpg takıldığında bir müddet sonra subap erime sorunları yaşanıyor. Yalnız prins buna çözüm bulmuş gibi. Şayet lpg düşünüyorsanız muhakkak prinsle irtibata geçin hele araç insignia olunca kesinlikle prins+valve car. Şayet valve montajı yaptırmazsanız yine subap erime problemiyle karşılaşırsınız. D.H de bununla ilgili bir konu var binlerce sayfa açılmış. Bir bakın isterseniz.

  6. #6

  7. #7
    CasabLanca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    10.180
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    landirenzo yetkili servisinde kullandığı marka, her araç için özel enjektör kiti kullanıyorlar diye biliyorum

  8. #8
    d16y4
    Misafir
    opel de çalışan bir yetkili bana " insignia 1.6 t de lpg kullanılırsa motor ömrü 50.000 km de bitiyormuş ve bu dediğim kişinin çalıştıgı yerde 8 adet 50.000 km de lpg li araca motor yapılıyormuş dikkat edin

  9. #9
    cvxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    101
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yaww kafam çok karıştı prins landirenzo fiyatları nerdeyse aynı aralarında 150 tl oynuyor ama zavolli 1000 tl fark ediyor ve aynı sistem deniyor. kafama diğer takılanda 50.000 km olayı oldu nasıl olurda biter 50.000 de motor
    PAYLAŞMANIN ASALETİNİ HİÇ BİR ZAMAN BENCİLLİĞİN ÇİRKİNLİĞİNE TERCİH ETME!! KENDİNE ÖYLE BİR ARKADAŞ SEÇ Kİ SEN ONUN İÇİN ÖLMEYİ DÜŞÜNÜRKEN O SENİN İÇİN ÇOKTAN ÖLMÜŞ OLSUN..

  10. #10

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cvxx Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    landi renzo dediler kit için uyum sağlayan buymuş servis bile bunu söyledi
    servisin garanti altında taktığı kit de ondan. ama prins o kitten çok daha iyi bir kit ve ankarada bu iş cozulmuş. izmir i bilemem.

  11. #11
    cvxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    101
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Chatin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    servisin garanti altında taktığı kit de ondan. ama prins o kitten çok daha iyi bir kit ve ankarada bu iş cozulmuş. izmir i bilemem.
    sana katılıyorum ama şimdi bide 50.000 km olayı çıktı prins bunuda çözmüşmü acaba
    PAYLAŞMANIN ASALETİNİ HİÇ BİR ZAMAN BENCİLLİĞİN ÇİRKİNLİĞİNE TERCİH ETME!! KENDİNE ÖYLE BİR ARKADAŞ SEÇ Kİ SEN ONUN İÇİN ÖLMEYİ DÜŞÜNÜRKEN O SENİN İÇİN ÇOKTAN ÖLMÜŞ OLSUN..

  12. #12
    cvxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    101
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    prins dahil tüm markalarda 4.500 devirden sonra sorun yaşayabiliyormuşuz. yüksek basınc ve ısı sonucu siboplar nakavt olur deniyor bunun çözümü yokmudur acaba?
    PAYLAŞMANIN ASALETİNİ HİÇ BİR ZAMAN BENCİLLİĞİN ÇİRKİNLİĞİNE TERCİH ETME!! KENDİNE ÖYLE BİR ARKADAŞ SEÇ Kİ SEN ONUN İÇİN ÖLMEYİ DÜŞÜNÜRKEN O SENİN İÇİN ÇOKTAN ÖLMÜŞ OLSUN..

  13. #13
    d16y4
    Misafir
    Alıntı cvxx Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yaww kafam çok karıştı prins landirenzo fiyatları nerdeyse aynı aralarında 150 tl oynuyor ama zavolli 1000 tl fark ediyor ve aynı sistem deniyor. kafama diğer takılanda 50.000 km olayı oldu nasıl olurda biter 50.000 de motor
    teknik detayını bilemem ama söylediği bu sadece yardımcı olmak istedim size iyice araştırın ve güvenilir bir firmaya yaptırın

  14. #14

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    50k km olayı da büyük ihtimal supapların erimesi veya egilmesindendir. yanlış bilmiyorsam insignia larda sodyum kaplamalı supap kullanılmamış. sorunun asıl nedeni o. ve supaplar egilirse veya erirse malesef silindir kapağını açmak zorundasınız.

    prins bu sorunu valve care denen bir lubrication sistemi ile engelliyor. yani belirli surelerle supaplar damla damla yaglanıyor. bu durum kuru yakıt olan lpg nin supaplara direk ısıl etki etmesini engelliyor. ben olsam yaptırırdım. ki forumdan low-rider ozgur yaptırdı ama istanbulda. lovato taktırmıştı mesela kendisi ve bu sistemi de taktırdı. kesinlikle motor ömründe kazancı olacaktır.

  15. #15
    devil_berk22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Tekirdağ & Keşan
    Mesaj
    4.254
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yeni kasa astra j ve insignialarda magnezyum subap var bu yüzden lpg ile uyumlu değiller malesef

  16. #16
    onn_dear - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    TR-MERSIN
    Mesaj
    2.956
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    lpg ye uyumlu olmayan bir araca sahipsin bence eğer yakıttan şikayetçiysen aracını değiştirip az yakan bir şey bakmak daha mantıklı ya da bu şekilde benzinde kullanmaya devam etmelisiniz. Aksi taktirde astarı yüzünden pahalıya gelmesin size.
    History;
    1.6 GLI corolla / 1.6 IES civic / 1.4 IS civic/ 1.6 TDCI focus2 / 1.6 TDCI focus3 / 1.2 TSI Golf7 / 1.4 TSI Leon FRed / 1.6TDI DSG B8 Passat / Audi A3 Sedan 1.6TDI DSG

  17. #17

    Üyelik
    Oct 2011
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    69
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cvxx Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    prins dahil tüm markalarda 4.500 devirden sonra sorun yaşayabiliyormuşuz. yüksek basınc ve ısı sonucu siboplar nakavt olur deniyor bunun çözümü yokmudur acaba?

    Önceki mesajımda söylediğim gibi prinsin valve car sistemi var ve bu sistem sizinki gibi araçlara takılıyor. Örneğin honda accordlar nissan qashqai ford focusun bir motoru daha varda şuan ismini hatırlayamadım ve insignialar da lpg de subap yatakları yeterli derecede sağlam olmadığı için subap erimesi yaşanıyor. Prins bunun önüne geçmek için valve car sistemini kullanıyor. Extra 500 lira fiyat farkı var. Prinsin internet sayfasında valve car ile ilgili bilgiler mevcut. Bu sistem sizin araçınız gibi motorlara sahip araçlar için geliştirilmiş.
    Şayet daha detaylı bilgi almak isterseniz prins distribitörü ufuk taşkesen beyle sizi irtibata geçirebilirim. kendisini aracıma lpg taktırmadan önce çok rahatsız etmişimdir. Tanışıklığımız ordan geliyor. İlgi alaka son derece üst seviyede. Çözülmemiş hiç problemim olmadı şimdiye kadar. Bu işlerde uygulama sonrası ilgi alaka ve çözüm son derece önemlidir.
    Eski aracımda zavoli vardı. Git gel anam ağladı yinede ağrıza ışığı sorunumu çözememişlerdi.

  18. #18
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    yeterli derecede sağlamlık değil olay yukarda çetin abi açıklamış, supapların malzemesi ile alakadar bir durum bu.

  19. #19
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.900
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sodyum kaplama olmayan eksoz subapları demek ısıya dayanıklı demek değil oluyor
    turbo araç + birde lpg olunca aşırı ısınınan ve sonrasında eriyen-yamulan eksoz subapları

    eğer bu söylenenler doğru ise ve 50bin km de motor açılıyorsa
    takın bir tane egt göstergesi, eksoz fazla ısınınca ayağınızı gazdan çekin
    olmazmı ?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •