Fransızı almanı yok bu işin şurda senin dışında aptal aptal konuşan başka kimse yok.
Sen daha savunduğun şeyin ne olduğunu bilmeden konuşuyorsun boş boş
Printable View
Fransızı almanı yok bu işin şurda senin dışında aptal aptal konuşan başka kimse yok.
Sen daha savunduğun şeyin ne olduğunu bilmeden konuşuyorsun boş boş
Bir yazdıklarını kontrol et istersen , geyik yapılan konu var yapılmayan konu var.Herkes düzgün şekilde konuşuyor şurda sen geyik yapıyorsun.
Sana kimseyi savunmuyoruz doğrusu neyse onu söylüyoruz , al fransızın senin olsun diyip trip atıyorsun bide
Navara neymiş öyle ya :( Corsa iyimiş ben böyle beklemiyordum :)
Fransızlara her zaman laf atılır ama onlar arablarını satmaya devam eder :) ilk aracım peugeottu ikinci aracım honda üçüncü aracım yine peugeot ;)
Marka bağımlılığı yapmaya gerek yok bence :) Bazıları satmak için üretir bazıları kullanmak için :)
geyik yaptığım falan yok.Anlayış biçimi farklılıklarıdır.Trip attığımda yok.atıcak değer verdiğim,yakınlık taşıdığım insanlar bu konuda mesaj yazmamış olsa onlara atardım belki.hani alınmayın.
hele şu posttaki arkadaş geyik yapmayıpta ben yapıyorsam zaten olay bitmiştir.
burda tartışıcak birşey yok aslında
aradaki yıl farkına bakılırsa gayet normal bmw den iyi dereceler alması
megane ,i30 da 5 yıldız aldı ona bakılırsa karşılaştırdığımızda E46 dan sağlam araçlar kanısına varılıyor :)
Crash Test 1959 Chevrolet Bel Air VS. 2009 Chevrolet Malibu (Frontal Offset) IIHS 50th Anniversary - YouTube
şu biraz aydınlatacaktır, çamurlukları plastik olan araç darbeye dayanıklı değildir mantığı saçma... çünkü sizi çamurluklar tamponlar yaşatmaz sizi yaşatan aracın darbeye ne kadar dayanıklı olduğudur he nedir bu örnekte olduğu gibi chevy malibu ile bir köşeyi dönerken direğe takarsınız aracınızı çamurluğu yırtılır ama bel-air sadece çizilir. ama iş duvara yada herhangi bir yere çarpmaya gelirse hangi araç gücü ne kadar absorve ediyor o belli eder farkı.
birde o güvenlik testleri aracın segmentine göre yapılıyor diye biliyorum yani herşey kendi klasmanında değerlendiriliyor.
bir arabanın uzun ömürlülüğü ile duvara vurduğunuzda sizin ölüp ölmeyeceğiniz farklı konular
euro ncap o yıldızları verirken sınıf ayrımıda yapıyor diye biliyorum,
ayrıca arada 7 yıl var, 7 yıl önceki araçla şimdiki arasında tabiki teknolojik birçok fark olacak ve euro ncap in de kriterleri mutlaka değişmiştir.
konuyla alakalı bir resimde koyim :D
http://i618.photobucket.com/albums/t...aCrashTest.jpg
bıgun o plastık camurluga yaslan gotunu koy boyle kocamaan bı ıcerı gocsun sonra tekrardan cıksın anlarsın saglamlık mı yoksa darbe emmeye mı yarıyo yoksa yaya guvenlıgı ıcın mı.
+
alın su lıselıyı fotosunu koyan kısı geyık yapmıyo.Geyıgı sen yapıyosun ustune bıde cocuk gıbı ya bana dıyosun bak ama o yapıyo hep bana hep bana veeaauuıı ıngaa yapıyosun bıde ustuneustluk..
http://i618.photobucket.com/albums/t...aCrashTest.jpg
öncekı mesajlardada söylenmiş, EuroNcap test sonuçlarını farklı klasmandakı araçlar için farklı puanlar vererek belirliyor.
Bmw 3 serisi Geniş Aile sınıfı,
Peugeot 207 Supermini sınıfı,
klasmanında değerlendirilmiş. Yani; peugeot'un
yetişkinler için 35 çocuklar için 37 yayalar için 19 puanı ile,
Bmw'nin yetişkinler için 25 ve yayalar için 8 puanı denk değil..
bide arada 2001-2006 5yıl fark olunca oda test puanlarını etkiliyor tabiki
Teşekkürler farklı klasmandakı araçlar için farklı puanlar olduğunu öğrenmiş oldum.
e36 'nın da çok dayanaksız olması lazım, kaza test sonuçları kötüydü..
bunu görmeyen varmı?
araba yok oluyor resmen
arkadaşlar kazalar gerçek öyle euro ncap gibi 5 yıldızlık olmuyo 206 içinde 4 yıldız verilmişti park halinde pert olan 206 da baya war hani... yani euro ncap bahane gerçekler şahane :D
siz ncap a değil gerceklere inanın :D sonucta en doğru sonucu gercekler verir
Alınan yıldızlar yaşam kafesine gelecek tehditleri bertaraf edecek ne kadar teknolojik ekipman varsa onun doğrultusunda veriliyor. Yani 2001 model bir araç ile 2007 model aracın pasif ve aktif emniyet ekipmanları aynı olmuyor. Airbag sayısından tutta ESP vb.
Arabaların düşük hızlarda ciddi hasar almalarının sebebi ise tamamen yaya güvenliğinden kaynaklanıyor.
test geçerli ve gerçekçi ama bu videoyu çekmek için x frame üzerine yapılmış bir arabanın seçilmesi de tesadüf değil.
http://i734.photobucket.com/albums/w...S/100_1107.jpg
Ncapta alınan derecelendirme ve puanlama kendi klaslandırması içinde geçerlidir. Mesela;
5 Yıldız alan bir A-B sınıfı araçla 4 yıldız alan bir Q7 nin çarpışma sonucu tahmin etmek zor olmasa gerek.
Yine 5 yıldızlı Megane ile 4 yılzdızlı bir SUV çarpışmasında sonuç SUV lehine olacaktır.
95-2000 arasındaki araçlar ile 2003 sonrası araçlar arasında inanılmaz bir teknoloji ve güvenlik farkı vardır.
En basitinden Mk1 Laguna ile 5 yıldızlı MK2 Laguna arasında resmen devrim vardır. Kaldıki Mk1 Lagunanın plastik çamurluğu vs. yoktur ancak bir Megane II veya Megane 3 ile çarpışma durumunda Lagunanın hali içler acısı olur. (MK1)
Bazı şeyleri iyi irdelem kgerekir yok çamurluğu plastik yok esniyo vs.. diye mahalle diyalogları yakışmıyor bu foruma.
Megane II üzerinden gidelim mesela kazada evet 5 yıldızlı sağlam bir güvenlik sunuyor olabilir ancak;
Yol tutuş zaafiyetleri, araç üzerinde sıfır alındığında gelen lastik, panik frende araç dengesi gibi unsurlarla karşılaştırdığımızda bir E46 nin Megane'dan sizi dah güvende tutucağı aşikardır. Zira megane'da evet kazada belki daha güvendesiniz ancak o kazayı yapma ihtimalinide daha yüksek bir E46 ya göre.
peugeot için söyledim abi :D
Aklıma bu resim geldi :D
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...44523181_n.jpg
eski bmwler hic saglam degildi zaten.normal 4 yıldız alması. euro n capte eskiden bmw listenin en alt sıralarındaydı.e36 kasayada bakın mesela euro ncapten 3 yada 2 yıldız almıstı tam hatırlamıyorum.Zaten her kazada kagıt oluyordu.ama bmw güvenlik konusunda kendini cok gelistirdi su son yıllarda suv ları bile 5 yıldız alıyor.Zaten euro n cap in amacı kaporta saglamlıgı yada marka imajı degil , kaza sırasında aracın yolculara verdigi hasara gore tespit ediliyor