4.8 litre ortalama veriyor ford focus için. 170-200 Nm ise gayet yeterli ben beklemeyi tercih ediyorum şu an için bikaç ay içinde gelir.
Printable View
4.8 litre ortalama veriyor ford focus için. 170-200 Nm ise gayet yeterli ben beklemeyi tercih ediyorum şu an için bikaç ay içinde gelir.
2014 Ford'un yılı olacak. Bu yıl ile birlikte atağa kalkacak diyebilirim..
1.0 ecoboost testleri sorunsuz bitti. 1.0 ecoboost'a kilitlenmeyin neler var neler:)
Ford çok yakar diyip geri çekilenler bakalım şimdi hangi bahanede bulunucak vergi ve yakıtta VW daralıcak rakibinin karşısında bence Honda dizel atağına geçti güç tamam ama yakıt soru işareti piyasaya gerçekten değişk açıyla giriyor Ford bakalım neler olucak :)
TR pazarını 2. olarak kapadı Ford binek araçta. Ticari araçtaki açık ara 1.liği ile totala bakıldığında marka birinciliğini getirdi. 10 yıldır en çok satılan marka.
Binekleri çok yakıyor vs dendiği halde 2. olan bir marka ecoboost ile dengeleri baya değiştirir gibime geliyor. Gerçi 2012 yılında 2011 yılına göre daralma ön görülüyor otomotiv piyasasında. Hayırlısı...
Aklımda fordun kesinlikle yapmalı dediğim hamlelerden bir kaçı var;
c-max'e yada kugaya 2.0 ecoboost 240hp koymalılar.
düşük hacimli araba alanlar için güzel heberde
belirli gücün altındaki arabayı almamda binmemde, çok sakat trafikde kaçamazsın fln allah korusun
güzel değerler çıkartacak galiba. şimdiden söyleyim yılın motoru ödülü "engine of year" ödülünü alır :)
bu gidişle ileride 1.8, 2.0 motorlar çok havalı olacak.
eski v8'ler gibi lüks sayılacak. :)
Ford kendini motor konusunda baya geliştirdi.Hacim/güç oranıda mükemmel olmuş:icon_tup:
Her şeyi bir kenara bıraktım, 1.0 motorla bu gücü yakalayan ford, bu teknoloji ürünü 2.0 motorlarla ne yapacak? :soru::soru::soru::beuj:
inanılmaz motor hamleleri yapılıyor ama vag grubu ile rekabet henüz zor :)
2.5 TFSI ve 3.0 V6 TDI motorlar yeni bir çığır açacak bana göre.
TDI Motor 1600 Kg civarlarında bir aracı 5.1 saniyede 100 km hıza ulaştıracak. Varın siz hesap edin gerisini :)
2.0 TFSI motorlardan çıkan sapık değerler de 2.5 TFSI için çok korkutucu görünüyor.
Bu rekabet en çok bize yarayacak. Alternatif arttıkça binmek istediğimiz araçlar git gide daha da ucuz olacak. Merakla bekliyorum tüm motorları.
ecoboost'tan beklentim çok gerçekçi konuşayım hatta ; yakıt tüketimini merak ediyorum.
ama ; vag'ın da 1.4 TSI'dan 1.2 üzerine oynaması , 1.0 da getirecektir diye düşünüyorum.
0.8 hem süpersarj hemde turbo motorlar 2020li yıllarda gelir herhalde :)
"1000 cc 3 silindir motorsikletmi o "
diye birsürü yorumlar olacaktır
1000 cc supermis. Teorik olarak cok bassaniz bile hacmi ve enjwktor yapisi geregi cok yakamaz bu tip motor.
125 hp lik versyon tutar
VW'nin 0.8'lik gene 100 beygir bir civarında motor geliştirdiğini duyduğumu ya da okuduğumu hatırlıyor gibiyim....Ancak nerede ne zaman hatırlayamadım... (Yanılıyor da olabilirim :D)
Kimse büyük motor hacmini tercih etmicek yakıt ve vergi zaten belini büküyor insanların VW 2.0 üstü motorlardan vazgeçsin bence bizim ülke binmez kolay kolay
2.0 üzeri motorlardan vazgeçildikçe o eski efsaneler gibi efsaneler asla dogamaz. bırakın da gündelik binilecek araçlarla beraber bir kaç tane de hayvani motorlu özel araçlar çıksın :)