Şahin'de tam manasıyla dikkat etmesekde (16 Adanalı jant varken (tanesinin ağırlığı 17.5 kg) 205/45 16
2'de 80 de bitiyodu
4'de 155 de bitiyodu
Printable View
Şahin'de tam manasıyla dikkat etmesekde (16 Adanalı jant varken (tanesinin ağırlığı 17.5 kg) 205/45 16
2'de 80 de bitiyodu
4'de 155 de bitiyodu
Honda civic 90 ef sedan tüplü çift karbüratörlü en son bakımdan cıktıktan sonra
1'55-60
2'85-90
Ama 3 ten sonrası yok.. araba 175 de falan bitiyo :) etrafdı gaz kokusu sarıyo
6 da 270 limitore takıldık digerlerine kasıpta bakmadım :)
palio multijet ile aydın otobanında full yükte ve 5'te 180-185 arasında dalgalanan ibre mevcuttu. daha fazla gitmemesinin yanısıra tam olarak kaç km ile gidildiği de okunmuyordu...
Stock . 94 1.9 GTİ 205
1 - 90
2- 120
3- 150
4- 180
5- + :)
Tasarruf : 2000-2500 d/d 80-85
simota filtre + 4-2-1 header + düz boru ile si'da 3 vites 170 dedi kesici yaptı :) normal midir daha fazla da yapılabilir mi ayarla?
serçe 3 vites 155 :DD
abi nasıl değerler bunlar?bazılarında ciddi rakamlar çıkmış..
hızlanmada sorunlu olan 1350 kiloluk vectra ile 2.vites 100..
bide en seri vitesi 2. vites..galiba ondan 2009 civic 125hp otomatik 2.vitese kadar geçemedi ve sonrasında uzadı..hoş 400 metrede 3 araba fark çok deil gibi?
passat b5
1.50
2.90
3.135
4.200
5.yine 200:D yav düzlük yoktu basamadım ama gitsin gitsin 220 anca ultra uzun yapmıslar 5 ölü. ama 4 vites gayet iyi tırmanıyo
vti la daha denemek nasip olmadı ama 1.4 is imle 1 60 2 100 3 150 4 210 redline
Biraz senlendireyim ;)
Murci 354km
997TT 343km(suan Baser ucuyor)
997TTS 338km
997TT(trip)334km diye uzuyor liste. Suratlerin hepsi 2 kisi...
benim kadran bozuk :))