User Tag List

Sayfa 1/5 123 ... SonSon
92 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Racing Kullanımı

  1. #1
    ozKn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    TR-Izmir
    Mesaj
    704
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Racing Kullanımı

    Ustalaar hepinizee iyi geceleer

    Racing motora aşırı merakım vaar ve ciddi ciddi sürmeyi istiyorum ama korkum vaar koca motoru düşürürüm altımdan kaçırırım süremem vb. düşünceler..Sizce sürerken nelere dikkat etmeliyiz nasıl kontrol sağlamalıyız ??

    Diğer bir sorumda İzmir'de eğitim alabileceğim veya eğitim verebilecek kişi yada yer varmı 3-4 ay kadar eğitim alıp racing motor sürmek istiyorum

  2. #2
    Sheyhzade - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Denizli
    Mesaj
    947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    en güzeli scooter -> 250cc -> 600cc olarak yola çıkman, direk racingle çıkmanı pek tavsiye etmem.

  3. #3
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Daha once 2 teker tecruben oldumu?

    Motoru hareket ettirmek birsey degilde cukurdan kacmak viraj donmek vs zamanla oturan seyler

    Scooter veya vitesli 125cc fln bir motorla baslayip iyi bir tecrube kazanmali bence sonucta sakasi yok 2 tekerde kaporta sensin

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  4. #4
    ozKn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    TR-Izmir
    Mesaj
    704
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Daha önceden yamaha r125 deneyimim oldu o kadar..zaten benim korktuğum şeylerde virajlar falan amaç bunların eğitimini almak bilinçli bi şekilde yaza kadar öğrenip yaza yola çıkmak

  5. #5

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.322
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ozKn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Daha önceden yamaha r125 deneyimim oldu o kadar..zaten benim korktuğum şeylerde virajlar falan amaç bunların eğitimini almak bilinçli bi şekilde yaza kadar öğrenip yaza yola çıkmak
    telefonunu pm at bana racing kullanımı hakkında ders veren bir arkadaşım war izmirde ona yönlendiririm seni konuşur halledersiniz
    ER teknik ısıtma sistemleri

    Kat kaloriferi&brülör&hidrafor

    sistemleri montaj tamir bakım..

    7/24 servis hizmeti..

    ev ve işyerlerine mazot ve fuel oil servisi yapılır..
    0553 227 39 55

  6. #6
    streetracer_nos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.227
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onursumer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Daha once 2 teker tecruben oldumu?

    Motoru hareket ettirmek birsey degilde cukurdan kacmak viraj donmek vs zamanla oturan seyler

    Scooter veya vitesli 125cc fln bir motorla baslayip iyi bir tecrube kazanmali bence sonucta sakasi yok 2 tekerde kaporta sensin
    kaporta sensin koptum

  7. #7
    zekky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    Mersin-Ankara
    Mesaj
    2.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    En iyisi prof. bir eğitim..
    Motoru kaldırmak vites geçişleri vb bunlar en basit şeyler..
    Virajlarda yavaş yavaş girerek öğrenilir ama en önemlisi ani şeylerde vericeğin tepkiler..

  8. #8
    cabriolet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    M Town
    Mesaj
    2.175
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yerinde olsam ktm duke 125 alır 1 sene falan ona binerdim öğrenmek için bence bayağı eğlenceli bi motor

  9. #9
    GokhanRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    Antalya/Moscow
    Mesaj
    8.121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    62 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence al ehliyetini bin direk. ilk aylar gaza gelmemeyi başarırsan sonra gerisi geliyor. ben ilk 600lük makinayla başladım hayatımda scooter bile kullanmamışken. ama sabrettim gazlamamak için gelişene kadar.
    It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction... (Grant)

  10. #10
    Sheyhzade - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Denizli
    Mesaj
    947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı GokhanRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence al ehliyetini bin direk. ilk aylar gaza gelmemeyi başarırsan sonra gerisi geliyor. ben ilk 600lük makinayla başladım hayatımda scooter bile kullanmamışken. ama sabrettim gazlamamak için gelişene kadar.
    sen kadir gecesinde doğmuş olmalısın

  11. #11
    cabriolet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    M Town
    Mesaj
    2.175
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende ilk 600rr ile başlamıştım ama o zamanlar neyin gazına gelmiştim hatırlamıyorum gerçi ondan öncesinde biraz scooter tecrübem vardı

  12. #12
    Owner89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmit
    Mesaj
    303
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim aklımdada racing var ama bisikletten başka 2 teker sürmedim arkadaş denge kontrolum falan sağlam ama cesaret edemiorum

  13. #13
    cabriolet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    M Town
    Mesaj
    2.175
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla ben direk racing ile başlamaya biraz cahil cesareti diyorum kendimde aynı şeyi yapmış olmama rağmen sakat iş düşünce insanın kemikleri 3 ay sızlıyo valla bide kask mont eldiven dizlik vs. güvenlik ekipmanları olmadan binmeyin motorun tepesine scooter bile insanı sakat bırakır

  14. #14
    GokhanRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    Antalya/Moscow
    Mesaj
    8.121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    62 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cabriolet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla ben direk racing ile başlamaya biraz cahil cesareti diyorum kendimde aynı şeyi yapmış olmama rağmen sakat iş düşünce insanın kemikleri 3 ay sızlıyo valla bide kask mont eldiven dizlik vs. güvenlik ekipmanları olmadan binmeyin motorun tepesine scooter bile insanı sakat bırakır
    evet bak bu konuya aşırı dikkat edin özellikle yeni cesaret eden arkadaşların en kalitelilerini temin etmeleri şart. 100 liralık sıfır kask alacağına 500euro ya 2nci el nolanın filan kaliteli kasklarından almayı tercih ederim

    korumalı mont dizlik tozluk ne varsa kullan biraz sıkıcı ama profesyonelleşince bile çıkarmamak lazım. özellikle ölümler kask takmamak yada dandik kask takmaktan oluyor. sakatlanmalardan bi çok kişi o montların içindeki korumalardan sıkılıp çıkarıyorlar yada hiç giymiyorlar. yani dikkat edince aslında pekde güvensiz bi araç değil motorlar.

    sadece binmeden önceki kuralları yerine getir bide gaza gelmemeye çalış bir süre.

    edit: bu arada tavsiye sana değildi konuyu açan arkadaşa
    It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction... (Grant)

  15. #15
    Maxiboost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    4.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2 tekerden uzak durmak lazim ne kadar istesende bence engel ol kendine. Ben mesela ehliyet almiyorum kisinin kabiliyetiyle alakali aslinda ilk hangi motor ile baslanacagi. Ben 3 defa kiralik honda scooterdan sonra zx-6 ile iki kisi uludaga cikmistik ki yasim 16 falandi. Zehri kaptiktan sonra yapabilecegin tek sey kendini dizginlemek. Suanda evde k1200lt var onuda alip istedigim yere gidebilecek kadar kullanabiliyorum ama kullanmiyorum cunku motorsiklet bence cok sakat. İnsan ister istemez gaza geliyor o bilek kivriliyor, sarmaya baslayinca o bilegi birakasinda gelmiyor ki bu da = ciddi risk ben senin yerinde olsam vazgecerim bu sevdadan. En guzeli guvenli ve iyi bir surucunun arkasinda oturmak ki cok daha eglenceli bence. Ekipman olayina gelince motorsiklet icin cok onemli ki arkadaslar belirtmis ozellikle kask cok onemli lutfen bu konuda secici olun

  16. #16
    cabriolet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    M Town
    Mesaj
    2.175
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende kask markası olarak arai ve suomy tavsiye ederim mont vs diğer ekipmanlar içinde dainese ve alpinestar alınabilir bunlara yakın kalitede olanlar vardır ama uçurum fiyat farkları olmuyo kendim bu markaları tercih ediyorum hep otoparktada dolap yaptım kendime kilitli onun içinde duruyo hep bunlar eve çıkar indir yapmaya üşeniyo cidden insan güvenliğin ucuzu olmaz param yok alamam o kadar pahalı kask mont diyosanız cidden bulaşmayın bu işe ben motor parasından fazla para harcamışımdır kesin kaska monta belliğe vs. türkiyeden değilde amerikadan alarak biraz daha ucuza getirebilirsiniz bunları tekstil ürünleri sonuçta çoğuna vergi yok

    hatta şuanda yeni aldığım kask bundan kutusunda duruyo odamda yaza hazırlık




  17. #17
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sosyal mesaj yerine nacizane fikrimi söleyim race'e en yakın motor hyosung 250 gtr/kanuni 250 r ikisi aynı motor sadece şuan kanuni distiribitörlüğünü aldı. 2010 kasa ve üzeri enjeksiyonlu gtr al 1 yıla yakın kullan . genelde bunun sonucu şöyle oluyor
    bu bana yeterde artar.tarz var .görüntü zaten 600 lük,bakım masrafı yok gibi bişey,600e göre çok da az yakıyo ee 250 olmasına rağmen iyide kaçıyo ozaman bunda kalayım
    bu beni sarmadı ağır bakım ve yakıt masraflarını gözüme kestirdim 4 silindir sesi beni tahrik ediyo,hızı gerçekten yaşamak lazım ben en iyisi 600 lükle devam edeyim

    hyo250r 29 bg v2 bi motora sahip 5 vites 160/165 kg gibi bi ağırlığı var(ki bu yeni kasa cbr 600den ağır demek) çok sakinde 3.5 litre agrasifte 4.5 işin artık bokunu çıkarırsan 5litre yakıyo.son hızı 180/185 gibi ve 0-100 6/6.5 sn bi motor

  18. #18
    ibooo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul-şile
    Mesaj
    2.721
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    uymazsan trafik kurallarına uyarlar hazır olan imama

  19. #19
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    korkunun ecele faydası yok arkadaş koymuşsa kafasına, doğru bilgi ve ekipmanla(eğitim şart!) başlar bismillah deyip sonrası allah kerim.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •