şanzımana, kayışlara, kapak açılıp açılmadığına bakabilirsin.
Printable View
şanzımana, kayışlara, kapak açılıp açılmadığına bakabilirsin.
başka bir konu daha vardı gökhan orda detaylıca anlatmıştı bu arabayı , her servis aynı şeyi yapıyor ,kayıtlarına bakıyor boya makinesi ile bakıyor ve motor testini yapıyor başka ne bekliyorsunki yapmasını ...
birde pc bağlayıp vermiş olduğu arızalı söylerler o kadar.
http://www.techturkey.com/forum/sohb...bul-bilgi.html
bu konuda sana biraz yol gösterir sanırım.
Kapak açıksa alınmaz anlamında yazmadım zaten, gidip bakarsın nasıl toplanmış hangi parçalar kullanılmış detayları öğrenirsin.
Valla girdik bir maceraya Allah sonumuzu hayretsin
bu arada bağdatlıların sanırım bir çalışanının megane rs vardı sattı ,ilanlarda ph2 olan gri . belki tecrübe olarak dah iylerdir düşündüğün gibi...
balata disk vs. onları geçte
baskı balataya dikkat et çok zayıf çnkü sıfır balatayı 6-7.000 bitirebilme ihtimalin var orj. debriyaj setide bi hayli yüksek vede volant düz volant olmadığından volant ta vs. herhangi bi titretme ses yapıyorsa onları dikkate al 2.000TL civarında sadece volantı var
direksiyon kutusu çok çabuk deforme oluyor onada baktır
motor tesistına göz attır aracın tesisatta herhangi bir sıkıntı varsa egzozdan kesik kesik gelir duman elini bi egzoza yanaştırıp sabit mi yoksa kesik kesik mi atıyor havayı bi kontrol et
hız sabitleyicisini kontrol et sınırlayıcı kontrol et arıza oalrak vermese bile çalışmıyor olabiliyor bazen enjektörlere baktır kasa olarak boyaya takılma değişeni plastik çamurluksa takılma ama kapı kabut vs. ise düşün :) kesinlikle ve kesinlikle liftte altına göz attır tramer kayıtlarını çok dikkatlice incelettir satarken çok büyük sıkıntılarla karşılaşabilirsin...
:D sandığım değil tecrübe ettiğim kadar bro :D
aynen katılıyorum ışıktan ışığa koşturucaksan eğer toz olup uçuyor balatan :D
ben hiç bir zaman saçma sapan kalkışlar için kullanmadım aracımı sadece roll ledik biz :) işte bide trafikte kovalamaca filan :D ama yinede bi 50.000km gitmiyor yani :D
Megane Rs expertiz kritik noktalari:
Kompresyon !
Sanziman !
Kayışlar!
Silindir kapagi !
Turbo diagnoz !
Direksiyon kutusu !
Ecu yazilim ve hata kodu !
Rot amirtisor vs !
Kaporta boya
Balata diskler
+baskı balata !
Motor tesisatı!
Enjektorler!
Cruise c
Liftte şasi ve bağlantı noktaları kontrolü!
Dinomometre!
! : önemli
Liste uzuyorrrr
Ben geriliyor
Kardaşım gerilmene gere yok sonuç olarak bi torba civata artı 2 plastik çamurluk :D
bukadar strese gerek yok ama mümkün olduğunca kurcalanmamış stock araçlara yönelmende ve parası neyse verip kendin ömürlük yaptırmanda fayda var diye düşünüyorum sonuç olarak kimse arabana senden daha fazla değer vermiyecektir :) ist. da 34 PER plakalı vardı araç sunroof suz du ama temizlik abidesiydi çok niyetlendim almaya rakamda anlaşamadık bi türlü duryorsa paranda varsa git notere parayı ver üzerine al geç o derece bi araç :)
hee son bi dikkat edeceğin nokta ph2 recaro edition diye Türk lakabıyla anılan , ama recaro edition diye bi donanım paketi veya model uzatısı olmayan araca bakıcaksan şanzuman dişlilerine de detaylı baktır ben 6. vtes te bi sıkıntısı var gibi hatırlıyorum günahını almayım kimsenin emin olmamakla beraber aklında bulunması için söylüyorum.. sonuçta aracın sahibide bi kardeşimiz tanımasamda haksızlık yapmak istemem aracına :)
Estagfurullah yillarin usta soforu babama bile vermiyorum benim kadar hassas kullanamaz diye hatta ben bu debriyaj konusunda o kadar takintiliyim ki yokusta durursam falan mecburiyetten,arkaya bakiyorum geri aliyorum arabayi duzluge ordan tekrar kaldiriyorum benimki psikolojik bozukluk debriyaj konusunda :D sadece ilk kavramada dikkat ederseniz oyle yarim debriyaj sacmaligi falan yapmazsaniz uzunca sure dayanir..
Yeni yoko advanlarim sagolsun eskiden asr devre disi yazisi gozuktumu 3 un sonuna kadar sarardi komple,simdi 2nin yarisindan ya da sonundan itibaren sarmiyor isininca :) daha iyi tekme yemis efekti yaratiyor eskiye gore :D kesinlikle hayati onemi oldugu dogru ama viraj icinde cikislarda falan dikkatli basmak lazim gaza asr deactivated deyip sari isik sabit duruyorsa sol gostergede :D
Bu araba çalışır yürürmü nedir ne değildir
Renault Megane 2.0 RS 2005 Model 22.500 TL Sahibinden satılık ikinci el Gri renk - 104925326
Bu arac benim çok samimi arkadaşımın aracı.Kendisi zaten siteye uye. Sana gerekli bilgi vericektir. Daha dun gece Type R la sıktık.
araç benim öğrenmek istediğiniz ayrıca bişey var ise sorabilirsiniz sol çamurluğu ve kaputu değişik komple boyalı motorunda yürürnde sıkıntı yok sadece sağ amortisör ve akis değişmesi gerekiyor motorunda bi problem yağ yakma vs yok bujilerin zamanı geldi değişmesi gerek kompresyon değerleri olması gerektiği gibi onun dışında bi sıkıntısı yok yani toplamda 1000 tl masrafı var zaten yazdığım fiyatta çok çok uygun yürüründe sıkıntı yok tekrar söylüyorum F.H. lı typer ile kafa burun yürüyorum benim aracımda yazılım yok hks mantar filtre 70 lik DUMP PİPE 70 lik cutaut var Z rotları ,rot başları,şanzuman yağı,lastikleri,motoryağı yeni değişti.
on ızgara panjuru on tamponda degısık sanırım? farlarda degısmıstır dımı? far yıkamaları yok cunku. benımde dıkkatımı cekmıstı bu araba :)
ewet araç sarıydı antalyada bi abimizden aldım
ewet ön tamponda değişik
sorulan bütün soruların cevabını verebilirim açık açık herşeyini yazıyorum taklalı pert 106 lara 16 ila 18 bin istiyorlar vtenk leri sölemiyorum bile ben bu paranın uygun olduğunu düşünüyorum ben insanların yüzüne bakan biriyim yalan konuşmayı sevmem :) o yüzden herşeyini belirttim
cok tskler hakkatende sızın gıbı acık net olunca arabayı dusunen kısılerde acabamı dıcegı yerıne bılıpte ona gore gelıp baktırdıgında sızın dedıklerınızın dısında bırsey cıkmadıgı zaman her ıkı tarafta memnun olup hayırlısıyla olur gercektende. askere gıtmeseydım alırdım sızın arabanızı gercektende ıyı bır rakam yazmıssınız.
alanada satanada hayırlı ugurlu olsun. hayırlı satıslar :)
[QUOTE=Gkacar;6386279]ewet araç sarıydı antalyada bi abimizden aldım
tamam teşekkür ederim.