detay istiyorsan burası deniz derya
VXR | ONLINE | VAUXHALL | CLUB | CORSA | ASTRA | MERIVA | VECTRA | ZAFIRA | MONARO | VXR220 | SIGNUM | AGILA | CORSAVAN | ASTRAVAN
450 bglik corsa opc ler var :)
Printable View
detay istiyorsan burası deniz derya
VXR | ONLINE | VAUXHALL | CLUB | CORSA | ASTRA | MERIVA | VECTRA | ZAFIRA | MONARO | VXR220 | SIGNUM | AGILA | CORSAVAN | ASTRAVAN
450 bglik corsa opc ler var :)
Olayın oralara gelmesi için ciddi maliyet ve emekler var, amaç farklı gibi geldi bana.
Öyle olduktan sonra böyle bir gerçek var yok değil :)
Corsa OPC 1.600 by Petropoulos Tuning 408 whp - YouTube
Vıdeonun en sonunda,sagda gorunen Mını S mı?
Turboyu tak,gazla olmıyacagını bılıyorum,sadece JCW de dekı Turbo takılırsa,MCS yada RC nın o kıvama gelmesı mumkun mu?
ilk yazınızda,RC almalıyım gıbı dusundum ancak MCS ye donmem gerekıyor anlıyorum?
Buarada MCS ıle RC denemesı yok mu?Tabıkı DUZ vıtes ;)
Gorkem spec MCS bulsam,alırım Bana aksesuar lazım degıl ;)
Ama aklımdakı "TEK" soru,20.000 TL farka deger mı?
Arkadaslar,Ne alınırsa alınsın, Yazılım+Cai+DP+IC olucak...
Yanı motor kapagı acmak ıstemıyorum,bu tıp calısmayı zaten GT-R da baslıyacagım,tum parcalarım geldı...
Yanı Stage 1 yada 2 dıyelım...
aynen olay bu para bastıkça karşılığını alabileceğim bi motor çok populer bi araç değil keşfedilmeyi bekliyor ilerisi için gayet yüklenebilir bi makine
değmez abi 20 bin tl farka neler yapılır neler :) al bi opc bak keyfine olmadı gtc verelim :)
Şahsi fikrimdir Stage 1-2 için değmez
zaten std olarak son sürat hariç bi kaç boy farkediyor aynı motora aynı işlemler aynı uygulamalar
yine aynı sonucu doğurur
yine anca bi kaç boy..
Eğer diyorsanız ki; filtre donwpipe intercooler yazılım yoluma en iyi şekilde devam edeyim.Seçiminiz mini jcw olmalı.Cooper s rc yada ds3 te bu gücü almanız size çook pahalıya patlar.
Aşağıdaki ki dyno evolve 'un mini jcw dynosu yukarda bahsettiğim özelliklerde;
Bu specte yürüyen 10 larca mini jcw var hatta bir kaç gün itibarı ile btg maslak evolve ile anlaşma yaptı artık istanbulda bu markanın downpipe intercooler ve yazılımına ulaşabiliyoruz.
Yazılımın güzelliği mini jcw nin çok patinaj çektiği 1. ve 2. viteslerde araç fabrika çıkışı basıncıyla gidiyor.3. 4. 5. ve 6. viteste 1.6 bar basınçla gidiyor.
Firma yaptığı arabaları sadece dyno da değil pisttede test ediyor.
Buyrun dyno;
http://farm5.static.flickr.com/4064/...ae7c5f86_o.jpg
Buda pistteki performansı:
Nurburgring Nordschleife 8:30 BTG Mini R56 Works HD - YouTube
Amac yurutmekse pejodan uzak durun. Ayni bazdaki motoru kullaniyor olmasi yuruyecegi anlamina gelmiyor. Isletim sisteminden tutun enjektor turbo sanziman vs hersey bmw tarafindan dizayni edilmistir.
Yurutmek disindaki diger faktorlerde ise ucuzluk haric hicbir disiplinde cooper s in yaninda duramaz 207.Yukarda sanziman kirmaktan falan bahsedilmis ama acik konusayim 100 lerce cooper s gordum irzina gecilmis motor kirmis vesaire ama hic biri sanziman kirmamisti :)
2007-2008 manuel Cooper s lerde baski balata ve volan sorunu mevcut bitek.Buda parca degisimiyle halloluyor.
p.s bu arada yaris arabasi aliyorsaniz gidin 106 gti/vtec alin aradaki farka turbo falan yaparsiniz paraniz cebinizde kalmis olur, he konu otomobiil ise birakin 20 lirayi 40 lira farkta degecektir 207 vs Mcs mevzubahis olunca..
Arkadaşlar konunun başından bu yana konu sahibi diyor ki '' Yazılım+Cai+DP+IC olucak ''
Ve diyor ki '' 20.000 TL farka değer mi ? ''
Bahsi geçen uygulamalar için makul fiyata RC almamak için bir neden yok.Anladığım kadarı ile yapılacak araç ile gece-gündüz gazlanıp roll kovalanmayacak iş için showcar olacak..
Bu sebeplerden ben olsam RC alırım listedeki uygulamaları yaparım , param cebimde kalır.
Konuya Tarık çok mantıklı bir şey yazdı ''alırken 20.000 TL pahalı olan araç satarken de 20.000 TL pahalıya satılmaz mı? '' 20K ya değmesede satarken zarar etmezsin diyerek.
Bu da bir tercih meselesi .
Doğukan gibi her iki aracı da kullanan arkadaşların da yorumları gayet aydınlatıcı olmuş...
Soft tune tabir edilebilecek uygulamalarla RC de R56 S de hemen hemen aynı verimi alırsınız.
Tekrar ediyorum aynı performans ve amaç için 20.000 TL niz cebinizde kalır..
showcar için farklı yüz olmalı bence, hala ds3'te ısrarcıyım :)
RC de gucu yere aktarım problemlerı var,yanı ıkı aynı modlu cooper S ve RC karsılastırmasında kullanan arkadaslar MCS ın gecıcegını soyluyorlar.
AYrıca JCW ıle denıyen guzel yapılmıs MCS lerın JCW lerı yakalıyamadıkları sonucu cıkıyor.
Ayrıca hızlanmıs bır Polo GTI kullanıcı arkadasım,Full egsoz-Yazılım-Cai lı JCW le denedıgınde gectıgını soyluyor...
Yanı Polo GTI dan hızlı arac yapalım derken bunu duyunca ŞOK oldum :(
Yazdıklarımın tersı bılgısı olan Lutfen benımle paylassın...
kanıtı istenir bu durumda :)
Bildigim iki tane yazilimli JCW var yani içimizdeki piyasadan onlarda da sadece yazilim var filtre bile yok ..
Bence pek mümkün degil ama görmekte gerekir Murat abi.. Kanımca bizi JCW paklayacak, baska yolu yok ..
OPC senin kalemin arac degil, elinni altinda urun coklugu yok ..
Ozgurun arabasi,Ozgun yapmisti...
Oyuzden aklim corba oldu,ne guzel Jcw de karar kilmistim...
Türkiyenin en hızlı polo gti ının dyno su var mı ? En önemlisi kaç whp?
Gucu yada dynosu hakkinda bilgim yok ancak PBox olcumlerini ben yapmistim,100-200km 15,5 sec gibi birsey hatirliyorum...
Jcw aracida 2-3 boy geciyordu.
Aracta komple egsoz,yazilim falan vardi. Ben videosunu izlemistim...
Ozgurde Jcw ler hakkinda bilgili biri,Gorkem ile birlikte cok yardimci oluyorlar ancak Jcw ile olanlar garip...
Ya Jcw iyi yapilamadi yada yapilsa bile Polo gti ile bas edemiyor? İkisinden biri ...
Bizim ex Polo Gti 100-200 15,9 civariydi yani 1-2 boy yavas ama yinede modlu Jcw den hizli oluyor.
Buyrun burdan yakin?
mukayese ısı degıl zevk meselesi begenme meselesi.207 RC fazla kucumsenıyor burdan cıkan sonuc bu.bende cooper s ten hoslanmıyorum soylemek ıstedıgım bu sende cooper s sahıbısın galıba senınde cooper s savunman bundanmı alakası yok dedıgım gibi zevk ısı sen bence konuyu o yöne cekme herkesin kendı zevkı sonucta parasını veren ıstedıgı arabaya bıner kımseyıde ılgılendırmez.Sadece ben arac alacak arkadasa 207 RC alsın dıye onerıde bulundum
Şahsen ben yapılı bir polo gti ın stok bir mini jcw e bile ye 200 km/h a kadar 3 boy atabileceğine inanmıyorum.
Zaten bu zamana kadar türkiyede düzgün bir mini jcw yapılmadı.
Aslında bu hafta intercooler downpipe yazılım olayını bitirecektim fakat süpriz bir coilover aldığım için biraz erteledim.
işlemlerim bittikten sonra özgür kabul ederse denememizi yaparız.
Ozgurde sorun olmaz,amac denemek...
İnan bende merak ediyorum...
Jcw konusu aklimi karistirdi yoksa Polo gti tek yol...
Ben 2008'de sıfırdan alıp 3 yıl RC kullandım, 6 aydır da satılık arabam, hiç kullanılmadan yatıyor. Benin aracım 67bin km.de ve daha hiç debriyajı değişmedi, itinalı kullanım böyle olur sanıyorum. Ben problemleri önceden bildiğim için (forum ve tecrübeli arkadaşlar sağolsun) güncellenen tüm parçaları hiç arızası olmasa da değiştirdim, sanıyorum o yüzden hiçbir problem yaşamadan onca km.yi yaptım. Aracı düşünürseniz şuan Alevli Otomotiv'de, Kalamış'ta...
JCW manuel r56 devaaam.. Ama malesef Safe yazılımla yürütemezsiniz.. Yapılan işlemlerden sonra 1.2 1.3 basıncla gayet keyifli yürüyecektir.. Hatta daha da iddaalı konusayım. Saydıgınız aracların hepsinden 10 kat daha keyifli olacaktır. Aksesuar olsun, görünüş olsun cok daha tatmin edecektir.
50 tane araba değiştiniz. Kalite farkı nedir bilen birisin Murat Abi. VW'den sonra pejoda sıkıntı yaşayarsınız kanaatindeyim ben :)
Zaten Safe Yazılım polıtıkamız yok,Hele Show aracında hıc olmaz ;)
Dedıgıne kesınlıkle katılıyorum,Kalıte farkı cok fazla...
Aslında ne alıcagımızı sasırmıs durumdayız :(
Vay anasini kacirmisiz konuyu:-)
Cooper s da ii bence sanzuman olarak olsun goruntu hiz olarak daha iiyi bence
Bence iki araç arasında çok farklılık olmadığını düşünüyorum, ben 207 gt'yi 20.000 KM yakın kullandım bir sıkıntı yaşamadım gayet keyifli bir araçtı, bu kişiye göre değişir ama bence 207rc'nin içi dışı daha güzel.
Km olarak max 40-50 arasi birsey baliyoruz.
Pejo nun en buyuk handikapi 5 in cabuk bitmesi ve pejo olusu :(
Ayrica ikisinede sahip olanlar hep cooper diyor nedense?
bence cooper show car için daha uygun heleki cırtlak bir renk oldumu herkes kafasını çevirir birazda sesli bir egzoz
Golf GTI ı gercekten sevıyorum ama KM takıntım var :(
RC cok ıstedım ama Yegen S3 yada Rocco ıstıyor....
RC'de 5 çabuk bitmiyor ama erken kesiyor. Biraz ileri alındı mı güzel.
MCS R56 175 bg olanlar son vitesi bayır aşağı da olsa bitirebiliyor mu? (Bilmediğimden soruyorum)
corsa opc bulunursa alınabilir murat abi...
kesinlikle peugeot dan uzak durun ;) bence bi cooper S le kıyaslanamayacak kadar kötü bi marka ve kötü bi arac hele ki işin içinde bide JCW alma ihtimali varsa gözünüzü kapatın ve cooper alın pejo ile kıyas kabul etmez..bir zamanlar takıntım idi cooper S ler..resmen go-kart havası yaşıyorsunuz aracı kullanırken ;) inanılmaz derecede iyi yol tutuşu virajı vs si var copeer ın...emin olun ki vw den sonra binebiliceginiz o sınıfta en iyi arac olacaktır cooper S veya JCW :icon_tup:
NOT: ekonominiz müsaade ediyor ise kesinlikle ve kesinlikle JCW alın derim..
Tavsıyenız ıcın tesekkur ederım ;)
Corsa OPC ıcın Almanya pek sıcak bakmıyor.
Aslında S3 yada 2.0 Rocco ıyı olur be ;)