Kayıt ol

Cevapla
 
LinkBack Konu Seçenekleri
Eski 09-01-2012, 03:25   #1
 
mrtngn - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Sep 2007
Yaş: 25
Şehir: 16
Otomobil: MK2b mJET



Promil kan testi

Az önce bi salaklıkla alkollü cevirmeye girdim ehliyetime el konuldu...İşin kötüsüde 0.51 promilden aldılar..kagıtları imzalamadım kan testi istiyorum dedim..Neyse hastanede kan alındı falan ama sonucu vermediler..Polislere sordugumda; biz alıp adli tıpa göndercez sonucu sana bildircez dediler ama kafamı kurcalayan herhangi bir değişiklik yapabilme sansları varmı cünkü baya kafa göz birbirimize gircektik..Aradan gecen süre vs vs bi ihtimal varmıdır tam olarak izlenicek yol nedir ??


__________________________________

Alper_´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
bunlar insan eti yiyen tipler
mrtngn isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 09-01-2012, 03:26   #2
 
Jem89 - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Feb 2008
Yaş: 24
Şehir: 41-34-20
Otomobil: Twingo



Çevirmeden hemen gittiysen hastaneye değişiklik yapma şansları yok.. Ne çıktıysa kan testinden onun üzerinden işlem yapmaları gerekli..

Adli tıp'a gönderecekleri doğru.. Orada incelenecek ondan sonra sana geri dönüş yapılır.. Eğer 50'nin altındaysa gider alırsın ehliyetini.. Ama gerçekten 51 çıkarsa orada da 6 ay ve 480 tl küsuratlı bi cezayla karşılacaksın..

Çok kötü bir durum.. Şimdiden geçmiş olsun umarım sıkıntı çıkmaz.
Jem89 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 09-01-2012, 03:28   #3
 
Fazıl T. - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Nov 2011
Yaş: 23
Şehir: Türkiye/İstanbul
Otomobil: cayenne diesel,e200



cevirmeden hastaneye gdene kdr promilin azda olsa düşmüştür bence tahmini kaç dakkada gittin hastaneye
Fazıl T. isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 09-01-2012, 03:32   #4
 
Jem89 - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Feb 2008
Yaş: 24
Şehir: 41-34-20
Otomobil: Twingo



Fazıl T.´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
cevirmeden hastaneye gdene kdr promilin azda olsa düşmüştür bence tahmini kaç dakkada gittin hastaneye
Yarım saatte bile gitse düşmez. Kandaki alkol oranının vücuttan atılma süresi daha fazladır üflediğinden..

Ama ben o üflenilen alete güvenmiyorum.. Çünkü hiç alkolsüz üflemişti babam..25 promil çıkmıştı.. Sonra polisler hemen şunu söylüyor.. İşte sigara kahvede yapabilir...
Jem89 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 09-01-2012, 03:35   #5
 
Enes-x - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Feb 2006
Yaş: 25
Şehir: İstanbul-Çekmeköy
Otomobil: Ducati Monster 696 - A3 Sedan TDI



1 saatte 10 promil düşer..Umarım geri alırsın ehliyeti , çok sıkıntılı bi durum geçmiş olsun.


__________________________________

Dr.Ecu
Enes-x isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 09-01-2012, 03:39   #6
 
Fazıl T. - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Nov 2011
Yaş: 23
Şehir: Türkiye/İstanbul
Otomobil: cayenne diesel,e200



bence düşmüştür
Fazıl T. isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 09-01-2012, 03:41   #7
 
mrtngn - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Sep 2007
Yaş: 25
Şehir: 16
Otomobil: MK2b mJET



Eyw. cok tesekkür ederim herkese..

Toplasam yarım saat sürmedi gitmem oraya...Baktım geri dönüş yok hertürlü ehliyeti alıyolar kan testi istedim bi umut olarak...Ordada 15 dakka falan oyalandım bol bol su içtim vs vs Ama polislerle baya takıstıgımız için bu durum kafama takıldı baya...Pek bisey değişmez diye düşünüyorum ama yinede bi umut


__________________________________

Alper_´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
bunlar insan eti yiyen tipler
mrtngn isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 09-01-2012, 03:43   #8
 
Fazıl T. - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Nov 2011
Yaş: 23
Şehir: Türkiye/İstanbul
Otomobil: cayenne diesel,e200



51 den de ehliyetin gtmesi laf dil ayıp yani 1 promil için bissürü dert ,o son yudumu içmicektin cok geçmiş olsun inş geri alirsn
Fazıl T. isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 09-01-2012, 03:44   #9
 
Jem89 - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Feb 2008
Yaş: 24
Şehir: 41-34-20
Otomobil: Twingo



Enes-x´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
1 saatte 10 promil düşer..Umarım geri alırsın ehliyeti , çok sıkıntılı bi durum geçmiş olsun.
Fazıl T.´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
bence düşmüştür
İnşallah düşmüştür.. Gerçekten çok kötü bir durum çünkü..
Jem89 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 09-01-2012, 03:46   #10
 
FK.Sub - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Dec 2011
Yaş: 23
Şehir: İstanbul - İzmir
Otomobil: Corsa D Sport.



kan alınana kadar ki süreyide hesaplayıp ona göre işlem yapıyorlar.
FK.Sub isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 09-01-2012, 03:50   #11
 
mrtngn - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Sep 2007
Yaş: 25
Şehir: 16
Otomobil: MK2b mJET



Tek duamız düşmesi En cok canımı sıkanda zaten 51den işlem yapılması.80-90 olsa yine tamam derim enazından içtim derim ama harbi koydu


__________________________________

Alper_´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
bunlar insan eti yiyen tipler
mrtngn isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 09-01-2012, 03:50   #12
 
Fazıl T. - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Nov 2011
Yaş: 23
Şehir: Türkiye/İstanbul
Otomobil: cayenne diesel,e200



FK.Sub´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
kan alınana kadar ki süreyide hesaplayıp ona göre işlem yapıyorlar.
polisler mi yapıo o işlemi,sanmıorm onu düşünüceklerini


__________________________________

Remapped By ECUFAST
Fazıl T. isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 09-01-2012, 03:52   #13
 
Fazıl T. - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Nov 2011
Yaş: 23
Şehir: Türkiye/İstanbul
Otomobil: cayenne diesel,e200



mrtngn´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Tek duamız düşmesi En cok canımı sıkanda zaten 51den işlem yapılması.80-90 olsa yine tamam derim enazından içtim derim ama harbi koydu
Ben kaçkere sahit oldum adam üflüo azından çekıo memur 50.1 de hala devam edıo makına km bilir nzmn durur


__________________________________

Remapped By ECUFAST
Fazıl T. isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 09-01-2012, 03:58   #14
 
FK.Sub - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Dec 2011
Yaş: 23
Şehir: İstanbul - İzmir
Otomobil: Corsa D Sport.



mrtngn´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Tek duamız düşmesi En cok canımı sıkanda zaten 51den işlem yapılması.80-90 olsa yine tamam derim enazından içtim derim ama harbi koydu
ayıptır sorması ne içtin ve ne kadar zaman önce içtin ?
FK.Sub isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 09-01-2012, 03:59   #15
 
FK.Sub - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Dec 2011
Yaş: 23
Şehir: İstanbul - İzmir
Otomobil: Corsa D Sport.



Fazıl T.´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
polisler mi yapıo o işlemi,sanmıorm onu düşünüceklerini
polisler zaten ölçüm cihazına üflettikleri anda kayıtlara geçiyor saati orda çıkıyor.Hasteneye gidilip kan verildiği saatte kayıtlara alınıyor.Ona göre işlem yapılıyor .
FK.Sub isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 09-01-2012, 04:04   #16
 
Fazıl T. - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Nov 2011
Yaş: 23
Şehir: Türkiye/İstanbul
Otomobil: cayenne diesel,e200



kaçış yok gibi gorunuo inş başıma gelmez bole bsey


__________________________________

Remapped By ECUFAST
Fazıl T. isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 09-01-2012, 07:35   #17
 
SHOCKİNG - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Jul 2009
Yaş: 24
Şehir: İstanbul
Otomobil: 2010 Citroen C4 - E39 520İA - 300D TURBO - VW Vento 1.9 TD CL



2 Hafta önce bi tanıdığımında başına geldi 51 promilden oda kan testi istedi.. Kanda 30 promil çıktı ehliyetini geri almıştı. Umarım sizde alırsınız.
SHOCKİNG isimli üye çevrimiçidir (Online)   Alıntı ile Cevapla
Eski 09-01-2012, 08:07   #18
 
Üyelik Tarihi: Nov 2011
Yaş: 25
Şehir: TÜRKİYE
Otomobil: MİTO 1.4T QV



adli tıptan direk savcılığa gidicek senin kan raporu sonuçların. bu arada adli tıpta sadece alkol değil depresan hertürlüsü uyuşturucu hertürlüsü aklına gelebilecek kafa yapan ilaclardan uyuşturucudan depresandan tut hepsini yapıolar yaklaşık 8 kutucuklu bir kağıtta kutular atıyorum bitanesi depresanlar dier uyusturuclar olmak üzere 8tane kutucuk olması lazım hepsi yapılıcak bunların kapalı torba içerisinde savcılıga gidicek bunlar eğer şansın varsa memur iyise savcılıktaki sana aslı gibidir die kaşe vurup fotokopısını verir sende emniyete gidersin alırsın ehliyetini eğerki gıcık çıkarsa onları polis nezaretinde trafik büroya gitmesini beklersin. he fiyat olarakda tüm testlerin bedeli 475 tl cik olması lazım. senmi oduyorsun devletmi bilemem.
erderd isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 09-01-2012, 08:07   #19
 
SekoLive - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: May 2009
Yaş: 28
Şehir: İdealtepe
Otomobil: İbiza 1.4 TDİ Stylance 08"



geçmiş olsn 1 bira bile içilse araba sürülmesine taraf değilim 6 ay ve 480 lira benim için cok büyük sıkıntı yaratır. taksiye vericem 50-60 lira da olsa önemi olmaz.
inş alırsın ehliyetini.


__________________________________

Biz Kaybettik, Cennet Kazandı. Seni Çok Özlüyoruz Kubilay YILDIZ
SekoLive isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu Toplam 1 kişi okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Konu Seçenekleri

 


:::: Şu Anda Saat: 17:26 ::::