megane 2 intercooler i takılı rs in mi neydi ama şu var emmeden l tipi aşagı boru düşün alttan öyle bi baglantı ile girilmiş cooler a ondan biraz lag olabilir
Printable View
devir saati nasıl fazla göstericek abi ? (kadrana herhangi bir müdahele yapılmadığı sürece )
Beyinin içine baktın mı chip var mı diye ? dışardan kasası aynıdır ama içine koyulmuş olabilir eprom .
ayarlı regülatör mü var arabada?
su buharı neden atıyor bu kadar araba , benim gördüğüm arabalar mı problemli anlamıyorum ki . herhangi şekilde herhangi bir duman atması normal değil arkadaşlar arabaların...
S13 de oksijen sensörü yok .
Efecim kafasına göre ilk marsta tam fabrika ayarında sonra gaz ver cek 200 e kadar düşüp 600 700 gibi oralarda kalıyor motor ısininca fabrika degerine geliyor bazen 600 dd tamamen psikolojisine göre haraket ediyor :)
Efe benimkinde oksijen sensörü war demişti ali bakmıştı hatta
Efe hayirlisiyla getirt de su tesisatı en azından deriz elektrik problemimiz yok :)
nasıl çeviriyo peki abi 8000 üstü bu araba? chip olmadan imkansız. piggyback var o zaman dipte köşede :)
doruk bir daha arbaaya bindiğinde 5. vites 120 ile giderken kadran da devir ne görüyosun haber ver , anlayalım bakalım saatin bozuk mu değilmi .
5. vites 100kmh de 3200dd
5. vites 120kmh de 3900dd görmen lazım ...
tamam yarın bakıcam haber verıcem ama 8 den sonra kesıcıye gırdıgıne emınım hatta ılk aldıgımda denedıgımde demıstım ecu varmı bunda devır cevırıyo dıye yok demıslerdı ca18 ın ecusuyla oynanıyo dıye bılıyorum
doruk şöyle söyleyeyim sana , ben hala orjinal egzantriklerimle gittiğim ve gereksiz olduğu için fazlası kesicimi 7200 e çektim . çünkü üstünde boşuna zorluyorsun arbaayı güç de yok orjinal egzantriklerle.. senin 8000 çeviriyor olman hemde orjinal ecu ile İMKANSIZ. başka birşey değil .
orjinal beyin "chipleniyor" evet. ama uzman birisinin bakması lazım beyinin içine. orjinal eprom sökülüp yerine başka konmuşmu diye.
hız/devir konusuna cevap bekliyorum . kadran hatası oludğunu snamıyorum çünkü ..
Kendi çekimlerim , kendi arabamdan .
Non-europe RS13 diff:
http://e1206.hizliresim.com/y/2/7bmjn.jpg
http://e1206.hizliresim.com/y/2/7bmks.jpg
tamam 120dekı devrıne bakıcam bende cok merak ettım yarın olsunda bı
Okan a satilmadan öncede 8500 dönüyordu
ama garip agbi ha efe bana s14 ün auto şanzımanlı manuel lazım varmı bildigin kaynak vs :)
http://docs6.chomikuj.pl/1417702117,...14%2BA-FSM.pdf
S14 de otomatik şanzımanın kendi FSM si var . sanırım bu link işe yarar
Aklıma gelmişken ekleyeyim . JDM CA18DET ecu 7700 çeviriyor , fakat 8 port kapak için o beyin .
öyle bir değişime maruz kalmış olma ihtmali geldi aklıma doruğun arbanın . fakat yinede kadran hatası vs 8000 i geçmiyor olması lazım ..
beyinin üzerindeki koda da bakarsın doruk fırsatın olursa.
http://www.pandagarage.com/products/...u/CIMG1065.JPG
79 un altında yazan XXXXX-XXXXX kısmı .
yinede dediğime geliyor fakat , orjinal ecu olamaz ve bir çok problemin kaynağı olabilir bu beyin değişimi
tamam yarın bakıcam aklımda hepsı bende cok meraktayım su anda
beyin al abi ne uğarşıyorsun böyle şeylerle , o kadar motor yaptın :)
antalyalı arkadasım. ırakla falan bağlantın varsa bende bir stock turbo alcam.. haberleşelim.. e-bay de buldum.. ırakta varsa imkan ordan alalım.. burda tamir parasına dısarda kralı var..
efe, şu devir/hız olayı ve rev-limit bende de farklı yaa..
Benzinde 100km/h yi 3300-3400rpm de görüyor..
lpg de 3400-3500 falan.. (ama bobinlerden birinde bi tatsızlık var ondanda olabilir)
yalnız benim devir kesici 7800de falan devreye giriyor.. tam deneyemedim ama 7700-7800 falan oluyor.. açıp bakmadım ama ben ilk elden aldım. (taa eski tip kitapçıklı ruhsatıyla:) )adam öyle chip mip yapacak biri değildi.. yarın pazar, yarın yine ecu yü söker eprom bacaklarına bakarım değişmişmi diye.. bu arada bildiğim kadarıyla yazılımı ecuyu ayırmadan update edemiyoruz heralde 200sx te degilmi?
Irak a gerek yok amerika yada sx manyagi ingilizlerden hal edebiliriz
uyar...
ingilterede bi hurdacım var, daha önce del sole ve yrv turboya parca aldım 4-5 kere.. onda 200sx de var, benim işime yarayan bişey yok elinde..
ama turboyu çinde buldum.. muadil olanlardan. gt25 in replikası, 180dolar + 89dolar intl shipping..
rakam iyi aslında ama cibiliyeti bilinmiyor.. oem temiz bişeyde kargo dahil 300 dolardan baslıyor vesselem.. sende benim gibi standart turbo istiyosan birlikte alalım.... bende ki aslında tamirde olurda, (mil, pal saglam, sadece contasından yag egzosa yağ veriyor alıyor içine).. 200 lira tamire diyorlar.. degmez diyorum..
ben, manifolt veya borularda tadilat yapmayı düşünmüyorum.. alcam turboyu, eskisini atcam yenisini takcam
bugun baktım 100 3.2 120 3.5 gıbı 7.8 8 gıbı kesıcıye gırıyo
stage 2 balatayı 3000km kullanıp yemiş bitirmişim :D Kendime tebrik koydum :D Madem bu exedy ler bu kadar çabuk biticek ist un trafik şartlarında oem balata takalım daha iyi.Bu arada elinde exedy stage 1-2 balata olan varmı :D
benımde bıtmıstı balata ebaydan aldım 300 lıraya 6 puc bronz stage 3
s13'üm krankını kırdıktan sonra, tövbe ettim, af diledim :)
34PCY34 Bu arkadaşı tanıyan varmı aranızda ? ümraniyeden.
http://www.ebay.com/itm/380434755556...84.m1497.l2649
bu vatandas baskı balata yada baskı 2 3 gunde ups ıle yolluyo
beyler elımde stage 3 exedy hyper sıngle baskı balata + volan var sıfırının yarısına verıcem ıhtıyacı olan pm atsın